FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 50063 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Byliście kiedys w burdelu %-) ?? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Byliście kiedys w burdelu %-) ??"   
 
VLAD.IV
 Wysłana - 23 grudzień 2005 21:59      [zgłoszenie naruszenia]

Ale laski w burdelach przynajmniej są wolne...

Tak... czyli jestescie bardzo fair... nie ruszacie cudzych kobiet... lubie ludzi z zasadami
Jeszcze powiedzcie ze tak naprawde nie chodzi wam o sex, tylko o pomoc materialna dla tych biedulek...

Jak ktos chce tu powaznie rozmawiac, to niech sie zastanowi zanim kliknie "wyslij odpowiedz"
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
Venom2
 Wysłana - 23 grudzień 2005 22:02      [zgłoszenie naruszenia]

"Jeszcze powiedzcie ze tak naprawde nie chodzi wam o sex, tylko o pomoc materialna dla tych biedulek... " Vlad

 
INSOMNIA
 Wysłana - 23 grudzień 2005 22:12      [zgłoszenie naruszenia]

Ja poprostu uznalem iz z okazji zblizajacych sie Swiat, nalezy zrobic jakis dobry uczynek. Jak pomyslalem tak zrobilem, przeciez po tych wszystkich podtatusialych niemcach, jakis atrakcyjny klient tez sie dziewczynom nalezy?

Zmieniony przez - seba5700 w dniu 2005-12-23 22:12:48

 
VLAD.IV
 Wysłana - 23 grudzień 2005 22:15      [zgłoszenie naruszenia]

a w sumie co mi tam... dzwonie po panienke

zna kots jakis dobry lokal na telefon w wawie?
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 23 grudzień 2005 22:27      [zgłoszenie naruszenia]

"Jeszcze powiedzcie ze tak naprawde nie chodzi wam o sex, tylko o pomoc materialna dla tych biedulek... " - jeden z lepszych tektów jakie tu ostatnio przeczytałem SOG poszedł leże i kwicze

 
-Gagarin-
 Wysłana - 24 grudzień 2005 01:25      [zgłoszenie naruszenia]

Vlad- to była tylko taka sugestia. Nie twie4rdzę że korzystam z tego tpyu usług. Mówię tylko że spotkać ładną i wolną dziewczynę graniczy z cudem.
_______________________________
 


===Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją===

 
wortal
 Wysłana - 24 grudzień 2005 02:12      [zgłoszenie naruszenia]

Jak mówia same panie z tej branży, panowie chodzą po to, czego nie mają w domu najczęsciej.
Badania mówiły, że 70% narzeka na brak oralu.

Także panie, kije w dłoń, trzeba podtrzymywać ciepło rodzinne

Swoją drogą jaki ten swiat niepsrawiedliwy. Panowie się nawet czasem chwalą że byli w burdelu, a jak to wyjdzie, to i tak nic do nich nie ma.

A jak kobieta skorzysta z takiej usługi to jest skończona, wychodzi na dziw ke więszą niż sama kobita z burdelu, dla której to tylko praca niby.

Ehhh, ten świat taki niesprawiedliwy

_______________________________
 
Wyciąg z regulaminu :
Ptk. 4 - "wortal" ma zawsze rację :-D
Nie klikaj [wortal.prv.pl]

Specjalista -
 
Eska
 Wysłana - 24 grudzień 2005 03:42      [zgłoszenie naruszenia]

Bylem w burdelu, bylo fajnie... Teraz juz chodze tam tylko pogadac i napic sie dobrego drinka bo wlasciciel sknera zatrudnia same ruskie

a to juz mnie nie bawi, ale jest fajnie, milo, mozna pogadac


a Vlad jak zwykle gada jak stary pierdziel


_______________________________
 
!-=PEACE, LOVE & TOLERANCE=- !

Specjalista -
 
VLAD.IV
 Wysłana - 24 grudzień 2005 05:59      [zgłoszenie naruszenia]

a Ty jak cholerny nacjonalista... ruskich nie lubisz?
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
matyldaprj
 Wysłana - 24 grudzień 2005 09:25      [zgłoszenie naruszenia]

Z tego co widzę zdania są podzielone.Ja gdybym była facetem napewno nie chodziłabym do takich przybytków,chociaż przeciez nigdy nic nie wiadomo.Tam jest łatwiej i bezstresowo to chyba przyciąga tam facetów,a te laski które tam pracują tak naprawdę nie są bidulkami tylko wyrachjowanymi laskami,czasem naprawdę inteligentynymi,ale zycie im dało w d... więc się na nim mszczą...
Co do zdrowia ww pań radziłabym uważać,badanioa na HIV są czasem dla nich większa abstrakcją niż dla facetów wizyta u urologa...
Koledzy bywają na takich "imprezkach"...
_______________________________
 
hic et nunc
semper et ubique

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 27 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Byliście kiedys w burdelu %-) ??

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27