FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5481 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | HYDEPARK
Cena upoważnienia notarialnego... 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Cena upoważnienia notarialnego..."   
 
jacek_102
 Wysłana - 8 maj 2008 09:42        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Czy ktoś wie ile kosztuje takie upoważnienie u notariusza? Chodzi mi o dokument dzięki któremu inna osoba będzie mogła za mnie składać papiery na studia.

 
iLight
świetlisty
 Wysłana - 8 maj 2008 09:53      [zgłoszenie naruszenia]

U mnie w miescinie kosztuje mniejwiecej 70 zl ( czy cos takiego ).


Zmieniony przez - iLight w dniu 2008-05-08 09:54:02

Ekspert -
 
pafiel_007
B O M B E K
 Wysłana - 8 maj 2008 10:06      [zgłoszenie naruszenia]

ja placilem cos kolo 25chyba

wiec to roznie jest
_______________________________
 
Zapraszam do gotowania [http://www.insomnia.pl/-t670340.html]
Sprzedam MSI Dominator GT70 [http://www.insomnia.pl/-t685017.html]

Ekspert -
 
potargany
 Wysłana - 8 maj 2008 14:11      [zgłoszenie naruszenia]

25zł w Poznaniu - na św marcin
_______________________________
 

moja żona (RENIKA) - [http://www.insomnia.pl/profilekat.asp?mode=display&id=73383]
moja szwagierka (IWONKA) - [http://www.insomnia.pl/profilekat.asp?mode=display&id=74925]

Ekspert -
 
LyniDePuch
 Wysłana - 8 maj 2008 14:17       [zgłoszenie naruszenia]

tylko sie dowiedz najpierw czy dana uczelnia honoruje takie zaswiadczenia. nie wiem jak jest obecnie ale na politechnice slaskiej w zeszlym roku wyraznie pisalo ze wymagana jest obecnosc osobista i podobno robili problemy
_______________________________
 


na kij sie paczysz ? %-)

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


 
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Cena upoważnienia notarialnego...

Warto przeczytać: Petycja w sprawie chorych na NZJ-nieswoiste zapalenia jelit | tadekknorek!!!!!!!! 1000000000000 | MixPlus - pytanie | Krzyżyk | ile tego moze byc? | Wystarczy jeden kilik ;p | Rachunek sumienia 2008 | youtube ,szybkie pytanie | Podstawka pod książkę, jaką kupić? | Przysiega wojskowa | Proszę o pomoc - wystarczy kliknąć | Cashflow - Zapraszam | skad sciagacie wojewodzkiego? | cała zmiana zarazona kiłą :% | tańczyć czy nie tańczyć..oto jest pytanie.. | krzyżowanie dłoni na klatce piersiowej (ciekawostka) | jak sprawic aby wrocila | kalisz | sztuka olewania | chuda showup | kulig | wagina | serca drobiowe | tantra | kafliki | potem wtuliła się we | METEOR6 | stanisławowski | oswiecim | katarzyna janus | zaburzenia osobowości | upskirt celebrity | poprawa matury | pamela anderson | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2016 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0