Czy ktoś ma może pomysł na przyczynę ciągłego spadku wagi?
Wiem, że najprościej powiedzieć więcej jedz albo to wina metabolizmu... to nie jest jednak odpowiedź.
Mój background
Nie jestem nowicjuszem, ćwiczę już kilka lat, mam za sobą setki wypitych odżywek, cykle kreatynowe i sterydowe. Wielokrotnie bilansowałem dietę, korzystałem z porad dietetyków i lekarzy. Niestety nic się nie zmieniło... mam 30 lat i od 15 lat ciągle walczę z wagą, która waha się pomiędzy 54, a 73 przy wzroście 170cm.
Jak się odżywiam?
Spożywam posiłki co 3 godziny najczęściej 5 posiłków (max do 7) dziennie... od kilku lat te same alerty w telefonie, których wszystkich irytują... jem duże ilości białka, ww i tłuszczy... jem spore ilości owoców (oczywiście głównie tych kalorycznych jak banany, avocado) i dodatkowo pije różne shake'i tj. 3-4 banany i inne owoce + duzy jogurt + wszelkiej maści bakalie + miód + płatki owsiane + szpinak... dodatkowo codziennie piję soki z warzyw (marchew, burak, pietruszka, seler) dostarczając podstawowych witamin lub soki zielone, duże ilości piersi z kurczaka, dużo ryżu, makaronu, mięsa wołowego, ryb, jajek, owoców morza, serów itd.
Czy jem prawidłowo?
Zapotrzebowanie obliczałem wielokrotnie na podstawie dziesiątek kalkulatorów podających zapotrzebowanie dla ektomorfików z dużym obciążeniem fizycznym (choć takiego obciążenia nie mam) +1500 kcal extra (a podobno wystarcza dodanie zaledwie 300-500 kcal).
Może za dużo wysiłku?
Pracuje umysłowo, więc mam siedzący tryb, jedyne regularne obciążenie fizyczne to treningi na masę 3 razy w tygodniu.
Jak wygląda to wszystko w podsumowaniu już od 15 lat?