FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1606 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
Ciaza czy urojenie 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "Ciaza czy urojenie"   
 
Velon
 Wysłana - 20 luty 2009 20:34        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam, 27.01 uprawialem sex z dziewczyna :) i po 1 orgazmie, odczekalismy jakies 15 minut i wszedlem w nia 2 raz tylko ze kilka razy razy bez gumki ( nie umylem sie przed tym w tamtych miejscach przed 2 razem ) po czym zalozylem gumke i dalej sex.. byly to niestety dni plodne.

Okres przypadal na 13.01 lecz pojawil sie dni wczesniej 11.01 trwal 4 dni, a 10.01 dzien przed tym jak pojawil sie okres zrobilismy test przez ten caly incydent i wyszedl negatywny.

Dzis jakie 5 tygodni od tego zdarzenia z wlozeniem bez gumki jest pewien problem, od 3 dni moja dziewczynne dzien w dzien pobolewa brzuch, z przerwami tak z 3,4 razy dziennie, krotko boli i lekko, ale boli, ogolnie jest zmecozna i senna, bardzo wczesniej kladzie sie spac.
Czy moglo stac sie tak ze wpadlsmy?

Uprzedzajac pytania wynikajac z mojego glupiego pytania informuje ze mamy lat 19 ja, 18 ona.

 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 20 luty 2009 20:40      [zgłoszenie naruszenia]

[http://www.allegro.pl/item553660036_baby_scout_max_4_dobry_wozek_dobra_cena.html]
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
Strzygg
 Wysłana - 20 luty 2009 20:40      [zgłoszenie naruszenia]

Jasne, że mogliście. Niech idzie do ginekologa.
19 lat macie a bzykacie się bez gumki, a potem się dziwicie. Co to metoda przerywania?
Jej dolegliwości jakoś nie specjalnie mi pasują do ciąży, ale niech lepiej się zbada.
Chyba, że jakiegoś syfa złapała

 
Velon
 Wysłana - 20 luty 2009 20:41      [zgłoszenie naruszenia]

To nawet nie byl sex bez gumki, tylko z 3,4 razy wlozylem i zalozylem gumke.Ale okres byl niby normalny, tyle ze 2 dni wczesniej.

 
mmaassoonn
 Wysłana - 20 luty 2009 20:50      [zgłoszenie naruszenia]

do lekarza, ale wg mnie na 90% nie jest w ciąży


To nawet nie byl sex bez gumki, tylko z 3,4 razy wlozylem


niee no, wsadziłeś *****a w laskę, gdziee tam, panie, jaki seks?

Ekspert -
 
umbaja
 Wysłana - 20 luty 2009 20:51      [zgłoszenie naruszenia]

Klejcun, slabe felgi

 
Angel...
 Wysłana - 20 luty 2009 20:51      [zgłoszenie naruszenia]

Urojenie.
Ale juz Was czytac nie moge.

Ekspert -
 
ninagoP
 Wysłana - 20 luty 2009 21:03      [zgłoszenie naruszenia]

nie no kurva z aluminiowymi nie było?
_______________________________
 
Wierzysz, wierzysz, wierzysz, wierzysz? Życie depcze wyobraźnię. To jest chore.

 
Daer
 Wysłana - 20 luty 2009 21:07      [zgłoszenie naruszenia]

Polecam dodać ankietę.

I przy okazji zadam pytanie - testów w aptekach już nie sprzedają? Jak ostatnio byłem "zagrożony", to były dostępne....
_______________________________
 
[foty.ifd.pl/sb.asp?w=520&p=2/images2009/20090826172846.jpg] :-D

Ekspert -
 
ninagoP
 Wysłana - 20 luty 2009 21:08      [zgłoszenie naruszenia]

może mają bana na aptekę
_______________________________
 
Wierzysz, wierzysz, wierzysz, wierzysz? Życie depcze wyobraźnię. To jest chore.

 
Daer
 Wysłana - 20 luty 2009 21:11      [zgłoszenie naruszenia]

Ale jak tak sprawdzam ile na tym forum tego rodzaju pytań to się zastanawiam, od czego taki ban jest.

Twarzowe czy jak?
_______________________________
 
[foty.ifd.pl/sb.asp?w=520&p=2/images2009/20090826172846.jpg] :-D

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

Ciaza czy urojenie

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: Preejakulat | Durex play | Jaki jest wasz rekord? | Kłopotliwy problem | jakie znacie tortury zwiazane z ciełem | Sex imprezy | Masturbacja wspólna DZIEWCZYN | Spjerdolone okazje :/ | Wiek dopuszczenia na świecie | Wzgórek łonowy | Ból po seksie | Idealny rozmiar PTAKA ! | spirala hormonalna | pomóżcie | Golenie miejsc intymnych u faceta | całowanie z kolegą | kuba wojewódzki | adriene | wierzbicka playboy | eleganckie | białakawa | maffetka | illuminati | cwaniactwo lasek | Rainchart | typ samotnika | iirrooxx | siemens s 55 | kowboj | polo sweter | Corleone | assasin creed | 50 twarzy greya | Adamusos | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0