FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2149 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Ciaza na microgynom ??? 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "Ciaza na microgynom ???"   
 
itditp
 Wysłana - 13 październik 2006 17:44        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Siemka wszystkim zgromadzonym
Otoz mam takie pytanko ktore mnie nurtuje moja dziewczyna bierze od kilku miesiecy microgynom 21 i ostatnio czuje skrucze i bole brzucha z czego to moze wynikac ??? i czy jesli po 21 dniach zarzywania preparatu nastepuje przerwa 7-dniowa to moze dojsc do zblizenia bez mechanicznych zabezpieczen czy jest wtedy kobieta zabezpieczona podczas tej przerwy na"okres" prosilbym o powazne odp i o nieodsylanie do innych topicow

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 13 październik 2006 17:47      [zgłoszenie naruszenia]

Takie pytanie w podwieszonym! po to jest
W 7 dniowej przerwie jak dobrze brała tabletki można bezpiecznie współżyć.
Jak się źle czuje to można spróbować zmiany na inne tabletki.
Szansa na ciąże prkatycznie nie istnieje jak brała prawidłowo.

Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2006-10-13 17:48:47
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
itditp
 Wysłana - 13 październik 2006 17:51      [zgłoszenie naruszenia]

Ok dzieki Miareczka podwieszone posty poczytam :) i tymczasem dzieki musz sie wiecej na forum odzywac i pewno sie bedziemy dobrze dogadywac bo wydajesz sie spoko tmczasem 3mka :*

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 13 październik 2006 17:54       [zgłoszenie naruszenia]

Jak będziesz miał pytanie dotyczące tabletek to tam dopisz to na pewno ktoś odpisze.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


 
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

Ciaza na microgynom ???