FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 7295 razy ¬
 
ROZRYWKA | Miłość
Ciekawa znajomość z Ukrainką 
[powiadom znajomego]    
Autor "Ciekawa znajomość z Ukrainką"   
 
maximus_pl
 Wysłana - 27 czerwiec 2013 14:24        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

mam 24 lata

bylem na spontanicznych wakacjach na Krecie

nie było za duzo mlodych osob itp. jak to przed sezonem natomiast na plazy od razu wpadly mi w oko dwie dziewczyny - piekne figury, przyjemne usmiechy. A dokladnie rzecz ujmujac to jedna dziewczyna. Mowiac szczerze chyab zauwazyla ze mi wpadla w oko i odwzajemnila usmiech itp - ogolnie oprocz mnie i brata nie bylo tam za duzo mlodych osob takze nie mialy wielkiego wyboru :D

NAwiazalismy kontakt na plazy itp. gadalismy dwa dni i umowilismy sie na wieczor na impreze itd.

Oczywiscie imrpeza abrdzo udana - potanczylismy, pobawilismy sie choc nie dala sie pocalowac.

Wracajac nie poszlismy do domu tylko na plaze na lezaki i tak do 5 lezelismy, tam juz sie pocalowalismy, poprzytulalismy ale nanic wiecej nie pozwoliła.

Dala mi kontakt do siebie na skype na moja prosbe bo niestety nastepnego dnia juz wyjezdzała.


Za pare dni i ja powrcoilem, znalazlem ja i podjelismy kontakt.
Bylo bardzo miło zawsze itd. takze zaproponowalem ze przyjade do niej an Ukraine

No i byłem ostatnio 5 dni...za***istych dni
Przyjechalem do niej - oczywiscie na pcozatku ze spie w salonie itp a nie z nia ale troche wina, troche zartów itp. i juz tej nocy sie kochalismy - co robilismy przez kolejne 5 dni. Generalnie rewelacyjny wyjazd

A teraz minusy

Dziewczyna ma 31 lat - ja 24

Ale jest ładna, wyksztalcona, jest wspolwlascicielem polowy firmy budowalnaej po ojcu - ma super meiszkanie, raczej nie narzeka na brak pieniedzy.

Chce mnie odwiedzic, nadal sie spotykac itd. Ja w sumie tez.

Ale to po pierwsze Ukraina a po drugie ma 31 lat !!!

Co myslicie o tej nedznej sytuacji ?

 
zmiennik
 Wysłana - 27 czerwiec 2013 14:55      [zgłoszenie naruszenia]

rukaj

 
WojTAS7
 Wysłana - 27 czerwiec 2013 15:02      [zgłoszenie naruszenia]

takze zaproponowalem ze przyjade do niej an Ukraine

Zastanów się, czy to bezpieczne.

Znawca -
 
maximus_pl
 Wysłana - 27 czerwiec 2013 15:09      [zgłoszenie naruszenia]

To przede wszystkim ;D bo dosc niesmiala ale pala mi stoi 24h przy niej

Jak w ogole widzicie takie zwiazki ?? 7 lat starsza ?? Ostatnio przypadkiem sie dowiedzialem no tak to metryki na czole nie mamy, ok wugladala mi na starsza ale nie wiem, obstawialem ze 3 lata

Normalnie przy takiej znajomosci bym stwiwrdzil ze chce do polski itd. ze nie jest do konca bezinteresowna ale no ona wszystko ma a do tego wie ze, ja nic ***** nie mam i mieszkam z Mama ;p

Mowila ze jakis chlopak ostatnio ja zdradzil itd i ze u nich to czesta sprawa bo ogolbie tam spora konkurencja wsrod dziewczyn i faktycznie jak tam bylem to 80% mlodych dziewczyn za***istuych i zadbanych ze lo*****

Bylem juz te 5 dni na Ukrainie i spoko wszystko,
Bez problemu, ma fajne 3 pokojowe mieszkanie, widac po niej i po wszystkim ze zadna patologia tylko normalna panna



Zmieniony przez - maximus_pl w dniu 2013-06-27 15:11:39

 
Natka_22
 Wysłana - 27 czerwiec 2013 15:15      [zgłoszenie naruszenia]

to wolisz z mama mieszkac niz czy z ruska?
_______________________________
 
......

 
maximus_pl
 Wysłana - 27 czerwiec 2013 15:21      [zgłoszenie naruszenia]

A co to wszystko ma do tematu ??

 
gokacy
WARIAT
 Wysłana - 27 czerwiec 2013 15:22      [zgłoszenie naruszenia]

Trudne sprawy
_______________________________
 
Piłsudczyk.

Specjalista -
 
maximus_pl
 Wysłana - 27 czerwiec 2013 15:24      [zgłoszenie naruszenia]

Bardziej pamietniki z wakacji

 
INSOMNIA
 Wysłana - 27 czerwiec 2013 15:26      [zgłoszenie naruszenia]

Ukrainki(i ogólnie Wschodnie Słowianki) są bardzo ładne i milusie, problem w tym, że łatwo sie przywiązują, szczególnie do posiadaczy paszportów państw UE i potrafią odpjerdalać nie gorzej, niż najbardziej po***ane Polki, no ale jeśli chcesz się poczuć jak typowy Ródy John, który nigdy by nie poróchał, gdyby nie wolna kanapa we flacie na Croydon, to proszę bardzo.

 
INSOMNIA
 Wysłana - 27 czerwiec 2013 15:34      [zgłoszenie naruszenia]

Zastanów się czego oczekujesz po takiej znajomości - jak tylko seksu to spoko, ale jak coś więcej masz w planach to może to być poważna decyzja, bo będzie się wiązała z przeprowadzką lub zmaganiami ze ściągnięciem jej do Polski(ale raczej pierwsza opcja).

 
maximus_pl
 Wysłana - 27 czerwiec 2013 15:36      [zgłoszenie naruszenia]

Don ja to wiem i tez tak mysle/myslalem

Dlatego troche z dusza na ramieniu pojechalem na te Ukraine ale pojechalem i co zostalem ? Ze ona tam zyje dwa razy lepiej niz ja tu

To nie ukrainka nielegalnie sprzatajaca domy w konstancinie

Wiesz, siostra mojej mamy 15 lat temy wyszla za Belga - czy to oznacza ze to ****a szukajaca bogatego Belga dla paszportu ??
Poznali sie przez jej kolezanke i zyje normalnie. Btw. Tez jest starsza pare lat od tego elga haha

Nie wiem poki co tp jest - narazie jestem zauroczony i zajarany, jedyny minus to wiek jej

Zmieniony przez - maximus_pl w dniu 2013-06-27 15:38:15

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 6 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Ciekawa znajomość z Ukrainką

Strony: 1 2 3 4 5 6