FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 207 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Militaria
Ciekawe pytanie 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Ciekawe pytanie"   

adrian5550
 Wysłana - 22 listopad 2009 10:32        | zgłoś naruszenie regulaminu

Siemanko mam takie pytanko jestem teraz w 1 kl technikum i za 3 lata chciałbym iść do szkoły podoficerskiej i w zwiazku z tym mam pytanie czy za 3 lata bedzie jeszcze tam miejsce, bo słyszałem ze armia zawodowa ma miec ograniczoną liczbe żołnierzy.Co wy o tym myślicie ??? Proszę o szybką odpowiedz

Robson.25
 Wysłana - 22 listopad 2009 11:13      [zgłoszenie naruszenia]

Za 3 lata ma być koniec świata

Tak serio to skąd my mamy wiedzieć, co będzie za 3 lata? Jaja sobie robisz?

Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem.

minner
SZPIEG
 Wysłana - 22 listopad 2009 11:14      [zgłoszenie naruszenia]

Niestety ale jasnowidzów na forum nie mamy, równie dobrze ja zapytam się Ciebie czy za 3 lata Lepper będzie w sejmie ?

Pytanie bezsensu wg mnie, a co do szkół podoficerskich to będą napewno, pewnie będzie mniejszy nabór z cywila niż kiedyś ale napewno będzie jakiś nabór, musi być przecież, żołnierzy skądś trzeba rekrutować no nie ? To że w zeszłym roku i chyba w tym nie będzie naboru z cywila to wynika raczej z tego że w armii jest obecnie okres "przejściowy" między armią z poboru a armią zawodową, jak to się wszystko ustabilizuje to napewno nabór zostanie wznowiony, ale raczej będzie ostra rywalizacja, bo miejsc napewno będzie mniej niż kiedyś.

Zmieniony przez - minner w dniu 2009-11-22 11:16:04

"Only the deads will see the end of war"
MODERATOR MILITARIÓW od 2007 :-)
INSOMNIA 2010

Ekspert -

morandi
 Wysłana - 23 listopad 2009 20:45     
 Usunięta przez minner za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

adrian5550