FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1394 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Zakup kontrolowany
Co wybrać?, Pomóżcie 
[powiadom znajomego]    
Autor "Co wybrać?, Pomóżcie"   

Bartek_pl
 Wysłana - 17 październik 2007 10:28        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam,

Zastanawiam się nad zakupem auta, ale ciężko mi sie zdecydować , gdyż nie mam dużego doświadczenia i będzie to moje pierwsze własne auto(do tej porty śmigałem tylko samochodem rodziców).Będzie to samochód tylko dla mnie więc nie potrzebuje żadnej dużej landary ani kombi. Najechętniej wybrałbym cos o ładnym lekko sportowym wyglądzie,bez ogromnego silinka.
Mam około 15tys na samochód plus(5tys na ewentualne opłaty, rejestracje, drobne naprawy).
Samochody o których myślałem , podobają mi się to (kolejność przypadkowa):
Renault Megane coupe
Alfa Romeo 156
Opel astra II coupe
Hyundai Coupe
BMW e36 compact
Co myślicie o tych samochodach? Za jakimi silinkami się rozglądać , na co zwracać uwagę? A może polecicie coś zupełnie innego.

ggggtt
 Wysłana - 17 październik 2007 10:40      [zgłoszenie naruszenia]

A civic coupe 1996-2000r? Napewno lepszy wybor niz to co zaproponowales.
[moto.allegro.pl/item256626235_sliczne_coupe_1_6_105ps_pelna_elektryka_poleca.html]
[moto.allegro.pl/item256397979_honda_civic_1_6_coupe.html]
[http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3611892]
O cos takiego mi chodzi.

Doradca i Specjalista w dziale Motoryzacja...
[http://www.insomnia.pl/Honda_Civic_Coupe_6gen%2E-t579646.html]
[http://www.insomnia.pl/temat156226/]

Bartek_pl
 Wysłana - 17 październik 2007 10:42      [zgłoszenie naruszenia]

Hhmm wsumie, też mi sie poboba. Ale brat ma juz takiego i chcialem wybrać własnie coś innego. No chyba ,że nie znajdzie sie nic innego wartego uwagi.

alko1986