FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 10662 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
Czemu brzydule maja chlopakow a laski nie 
[powiadom znajomego]    
Autor "Czemu brzydule maja chlopakow a laski nie"   
 
Kryzbi89
 Wysłana - 31 maj 2008 22:58      [zgłoszenie naruszenia]

Energia ile Ty masz lat wkońcu bo w jakimś tam temacie nie chciałaś powiedzieć?

Ogólnie to o gustach się nie dyskutuje. Dla jednego kompletny pasztet jest śliczny, bo widzi ją przez pryzmat jakiejś cechy charakteru,która jego pociąga. Sam w przeszłości na zabój zakochałem się w dziewczynie niczym nie wyróżniającej się z tłumu. Oczarowała mnie czym,nie będę pisał czym,ale stała się dla najśliczniejsza na świecie.Mimo,że wcześniej nie zwracałem na nią uwagi.

Ja z kolei często widze jakiegoś totalnie przyj.ebanego kolesia z fajną laską.

Zmieniony przez - Kryzbi89 w dniu 2008-05-31 22:59:11
_______________________________
 
%-)

 
energiaaaa
 Wysłana - 31 maj 2008 23:01      [zgłoszenie naruszenia]

A mam 17 lat.

Z czasem taka osoba staje się dla nas piękna.
Często tak jest. Wewnętrzne piękno zlewa się z zew. i taka osoba to dla nas cud.
_______________________________
 
F CK YO .

all you need is U.

Specjalista -
 
Kryzbi89
 Wysłana - 31 maj 2008 23:05      [zgłoszenie naruszenia]

17 lat a już cycki pokazuje
_______________________________
 
%-)

 
PanMarcin
 Wysłana - 31 maj 2008 23:06      [zgłoszenie naruszenia]

gdzie?gdzie?

Znawca -
 
kulmas
 Wysłana - 31 maj 2008 23:08      [zgłoszenie naruszenia]

o PanM juz podlapal temat na dzisiejsze zabawy pomagajce w zasnieciu%)
_______________________________
 
...

Ekspert -
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 31 maj 2008 23:10      [zgłoszenie naruszenia]

Polijster pirdolisz jak potluczony. Nie chce mi sie gadac dlaczego.
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Specjalista -
 
cartmaniak
 Wysłana - 31 maj 2008 23:17      [zgłoszenie naruszenia]

Polijsterpirdolisz jak potluczony. Nie chce mi sie gadac dlaczego.
To po co w ogole to piszesz?

_______________________________
 
Aktywny do 9 sierpnia

 
Kryzbi89
 Wysłana - 31 maj 2008 23:47      [zgłoszenie naruszenia]

Kiedyś w avku miała, warto to pamiętać nie wiadomo kiedy się przyda...
_______________________________
 
%-)

 
BezPerwery
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 00:54      [zgłoszenie naruszenia]

Polijster za każdym razem jest zjarany jak wchodzi na inso.
_______________________________
 
:>

 
kanarek
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 00:56      [zgłoszenie naruszenia]

Bezperwy
a Ty co o temacie sądzisz ?

_______________________________
 
Chroń swoje nerwy.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 14 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Czemu brzydule maja chlopakow a laski nie

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 
Warto przeczytać: Mam problem | o rutynie - c.d. | Kolejna | Ale frajer %-) | Dajcie rady | Gdzie szukać ? | Podpowiedzcie. | mam problem z dziewczyną bo zachowałem się jak egoista | Co Wam się podoba, a co nie | dziewczyny pomożcie (faceci tez) | pytanie do kobiet -niech każda zaglądnie tu | pewien problem ;( | Ładna gadka , żeby ją gdzieś zaprosić ? | Co zrobic zeby narzeczona do mnie wrocila? | Mężczyzna w obsłudze jest prosty, jak lodówka! | nie daj sie zrobic w chvj.. | alfa 88 | bestia w | Manieczki | 18 lat i żadnej nadziei | patrycja mikula | ariel sharon | 2017 | gopro | najlepsza piosenka | juice | AGA PSZCZYNA OZGUR | scotch | dojrzewanie | ćwiczenia korekcyjne | seks przyjaciel | quart | dlaczego u mnie | dom czy mieszkanie | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0