FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5676 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Czemu tak postąpiła??? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Czemu tak postąpiła???"   
 
Nokolas
 Wysłana - 1 wrzesień 2005 09:41      [zgłoszenie naruszenia]

Tez tak raz postąpiłem, ale nie ******lłem w worek tylko w ściane i sobie ****a 2 kości śrudręcza połamałem i potem operacje, rehabilitacje, a złość i tak nie przeszła.

 
Raptor10
 Wysłana - 1 wrzesień 2005 10:04      [zgłoszenie naruszenia]

no bo sciana to nie worek polecam kupno worka na nim sobie nie połamiesz rąk najwyzej skórke obetrzesz a jak sie za opatrzysz w bandarze to nic ci nie gorzi nawet jakbys miał rączki delkatne jak kobitka
_______________________________
 



_SFD JUJITSU TEAM_

Specjalista -
 
Nokolas
 Wysłana - 1 wrzesień 2005 10:06      [zgłoszenie naruszenia]

Mam worek w domu i trenuje boks, ale wtedy byłem u niej i nie miałem pod reka worka.

 
nioonia
 Wysłana - 1 wrzesień 2005 10:52      [zgłoszenie naruszenia]


moj chlopak ostatnio tez ***nal raz w sciane no bo wie ze we mnie nie moze a juz byl MOCNO zdenerwowany, jakby bylo cos takiego ze chlopacy bija dziewczyny to by mnie chyba poturbowal
albo rozwalil sobie reke troche w osiemnastke swoja jak byl pijany
lol ah ci chlopcy...

Znawca -
 
Nokolas
 Wysłana - 1 wrzesień 2005 11:53      [zgłoszenie naruszenia]

Wiem, ze jestem nerwowy, ale tez wiem ze nie do tego stopnia zeby uderzyc dziewczyne.

 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 1 wrzesień 2005 12:01      [zgłoszenie naruszenia]

dokladnie z tego samego powodu mnie laska zostawila, tyle ze mnie po pijaku sie bala, ze moge ja uderzyc blablabla i slyszalem te same teksty co ty. I tez tydzien po rozstaniu juz swietnie sie bawila, imprezowala jak nigdy wczesniej, ehh jak to ****a wspominam to mam ochote cos roz***ac.
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
SaharVS
%-)
 Wysłana - 1 wrzesień 2005 12:11      [zgłoszenie naruszenia]

Bo jestescie nerwowi i nie macie w sobie sily tai chiiiiiiiii. Silownia leczy wszelkie nadmiary energii. Nawet jak mnie cos wkurzy, to mysle sobie"a idz pan stad, nie mam sily, chce spac"
_______________________________
 
trulululu trilili tralala
To twoja dziedzina
To moja mina, wygina się w rogala

Specjalista -
 
czanymotyl
 Wysłana - 1 wrzesień 2005 13:00      [zgłoszenie naruszenia]

dzieki Raptor, ja juz powiedziałem swoje zdanie w temacie
_______________________________
 
%-)

Specjalista -
 
Cronos
 Wysłana - 1 wrzesień 2005 13:32      [zgłoszenie naruszenia]

Pannie brak odwagi, żeby Ci powiedzieć prawdę, że Cie juz nie chce i szuka wymówek. Daj se spokój, skoro chodzi sobie na imprezki i dobrze się bawi, znaczy że rozstanie z Tobą jest dla niej ulgą a nie przykrością. Przecierpisz i będzie następna
_______________________________
 
Kiedy rozum śpi budzą się Kaczory..

 
Nokolas
 Wysłana - 1 wrzesień 2005 13:34      [zgłoszenie naruszenia]

Skoro moje rozstanie jest dla niej ulga to po***** mi mowila dzien przed rozstaniem ze mnie kocha?

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 9 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Czemu tak postąpiła???

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9