FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2003 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Nasze Szkoły
Czy mogą za to obniżyć mi zachowanie?? 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "Czy mogą za to obniżyć mi zachowanie??"   

bolande88
 Wysłana - 4 grudzień 2007 21:43       

Przeniesiona przez Donio z działu 'Prawo i Ekonomia'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam! Jestem uczniem technikum (4 kl). Właśnie kończy się semestr i nauczycielka która mnie nie uczy stwierdziła że będę miał obniżone zachowanie za to że nie mówię dzień dobry kadrze która mnie nie uczy. Czy są jakieś podstawy prawne które pozwalają im na wyciągnięcie takich konsekwencji wobec mnie? W szkolnym regulaminie uwzględniona jest tylko informacja że : "należy okazywać szacunek innym osobom" i " klulturalnie zachowywać się". Jaką przyjąć linie obrony przed wychowawcą? Czy nie przywitanie się z nauczycielem który przechodzi gdzieś tam obok to nie okazywanie szacunku?? Dodam że wiele osób robi podobnie jak ja, ale nauczyciele jakoś niebardzo to dostrzegają(sam jestem wysoki, bardziej rzucam się w oczy i przy okazji wydaje się troche cwany, chodź sam za takiego się nie uważam)

ziemon
LADY
 Wysłana - 4 grudzień 2007 23:11      [zgłoszenie naruszenia]

ani to prawo ani ekonomia
w regulaminie szkoly masz zapewne napisane za co zostaje obnizona ocena z zachowania

a swoja droga - korona by ci kurva z glowy spadla jakbys powiedzial dzien dobry?
do sklepu jak wchodzisz to sie dzien dobry mowi, a nauczycielowi w szkole nie mozesz? nie przeginacie troche z tym ale jestem masta-blasta-zajefajny....

[cafewitteveen.files.wordpress.com/2011/09/b5rip.jpg?w=419&h=334]

Without data you are just another person with an opinion.

P4tr1ck
 Wysłana - 5 grudzień 2007 08:01      [zgłoszenie naruszenia]