FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 9003 razy ¬
 
ROZRYWKA | Motoryzacja
Czy opłaca się kupić auto przy takim budżecie? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Czy opłaca się kupić auto przy takim budżecie?"   
 
phobeus
 Wysłana - 15 lipiec 2016 20:13      [zgłoszenie naruszenia]

Ja jeździłem cinquecento dobre 5,lat i auto jest bezwypadkowe nie to co wasze TDI ki z rajchu


az sie zesralem ze smiechu
xD

 
Vietnam90
 Wysłana - 15 lipiec 2016 22:42      [zgłoszenie naruszenia]

Myślę jeszcze nad tym punciakiem 1.2 był u mnie kiedyś w rodzinie a apropo bezpieczeństwa to na rzecz auta zrezygnowałem z motocykla wiec myślę że i tak jest progres mimo że jak ktoś wcześniej stwierdził strefa zgniotu kończy się na tylnej szybie

Zmieniony przez - Vietnam90 w dniu 2016-07-15 22:42:34

 
matand
 Wysłana - 16 lipiec 2016 06:00      [zgłoszenie naruszenia]

Jak będziesz zapj.er.dalał to nic ci nie pomoże.
Seicento ok, ale tak jak ktos tam ci napisał astra f tez dobry wybór, ogólnie co w lepszym stanie, przeciez wujkowie ci wszystko powiedzą przy kupnie
_______________________________
 
Gdy puścisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekają na małą salę...
wszyscy mówia nie nie, ja nie słucham disco-polo,
a znają słowa. Ja sie pytam skąd?

 
Thomy20
 Wysłana - 16 lipiec 2016 06:51      [zgłoszenie naruszenia]

Piszesz że Astra f dobry wybór a na mojej Astrze g psy wieszacie
_______________________________
 
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda

 
matand
 Wysłana - 16 lipiec 2016 08:32      [zgłoszenie naruszenia]

wszystko zależy od budżetu. nikt po twojej astrze psów nie wiesza. ty ją zestawiasz obok aut każdego rodzaju, każdego roku i proponujesz jak panaceum na każde wymogi wobec auta
_______________________________
 
Gdy puścisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekają na małą salę...
wszyscy mówia nie nie, ja nie słucham disco-polo,
a znają słowa. Ja sie pytam skąd?

 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 16 lipiec 2016 12:30      [zgłoszenie naruszenia]

ja bym brał punto jak musi być fiat, to juz w sumie namiastka auta i jak trafisz zadbaną to nawet po dupę podjedziesz bez wstydu
_______________________________
 
"No i chuj, ważne że poruchał he he kurwa razdwatrzy"

 
Thomy20
 Wysłana - 16 lipiec 2016 13:48      [zgłoszenie naruszenia]

Punto namiastka auta teraz to doyebałeś w latach 90-tych to był samochód roku nie pamiętam tylko którego
_______________________________
 
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda

 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 16 lipiec 2016 15:13      [zgłoszenie naruszenia]

dorośniesz, zarobisz trochę hajsu, ZMĄDRZEJESZ, to będziesz się kiedyś śmiał z tych swoich wypocin
_______________________________
 
"No i chuj, ważne że poruchał he he kurwa razdwatrzy"

 
shineonyou
 Wysłana - 16 lipiec 2016 15:37      [zgłoszenie naruszenia]

post usunięty na prośbę shineonyou

Zmieniony przez - bread w dniu 2016-07-26 17:19:00
_______________________________
 
m,,m

 
macready
 Wysłana - 16 lipiec 2016 20:45      [zgłoszenie naruszenia]

Volvo s40 kupisz nie drogo, utrzymanie tanie bo to składak z podzespołami Volvo, Renault i Mitsu Diesle palą bardzo mało.
I przynajmniej będziesz miał normalne auto.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 9 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Czy opłaca się kupić auto przy takim budżecie?

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9