Volvo s40 kupisz nie drogo, utrzymanie tanie bo to składak z podzespołami Volvo, Renault i Mitsu Diesle palą bardzo mało.
Sorry ale nie porównuj kosztów utrzymania Volvo do seicento czy Punta no i za 3 tysie to kupisz rupiecia z przebiegiem pół miliona km
_______________________________
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda
na poprzedniej stronie jest punto2, budżet nie ten.
skoro stać go na seicento to niech kupi. ładniejsze od punta 1, świeższe, można bardziej zadbane trafić. punto 1 to pieron wie gdzie już kupić, mniejsza broda seicentem niż puntem 1 jezdzic.
_______________________________
Gdy puścisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekają na małą salę...
wszyscy mówia nie nie, ja nie słucham disco-polo,
a znają słowa. Ja sie pytam skąd?
ja kiedys miałem saxo i mniej awaryjne jak seicento, mniej sie uwymieniasz amortyzatory, uszczelka pod glowicą tez cie nie zaskoczy, nie mowiac o pompach paliwa i innych bzdurach.
obczaj tez to auto. no i w srodku wiecej miejsca, ładniejsze imo.
jesli chodzi o awaryjnosc to tu bym powiedzial ze saxo > seciento , rozwaz jeszcze taki zakup
tylo ten z łezkowymi lampami po liftingu jest ładny.
generalnie to to samo co peżot 106 ale te lampy lepiej prezentują saxo.
Zmieniony przez - matand w dniu 2016-07-17 12:08:54
_______________________________
Gdy puścisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekają na małą salę...
wszyscy mówia nie nie, ja nie słucham disco-polo,
a znają słowa. Ja sie pytam skąd?
saxo pewnie ma ta fikusna, francuska belke z tylu
niby fajne, ale jak sie popsuje (o co podobno nie trudno) to trzeba wyjac, oddac do regeneracji itd- kupa roboty lub czasu, jak ktos chcialby tak samemu
fiaty jak to fiaty, cos zawsze do jest do zrobienia
ale naprawy sa bardzo proste, silniki 8v sa dostatecznie dynamiczne to poruszania sie z punktu A do B przy rozsadnym spalaniu
czesci tanie, trwalosc rozna- zalezy jak trafisz
plastiki twarde, latwo sie rysuja
niektore rozwiazania podyktowane proba redukcji kosztow to pozalsieboze, ale da sie przywyknac
na pewno nie bedzie tak, ze kupisz i bedziesz tylko jezdzil odstac swoje u mechanika musi, ale to pewnie kazdy uzywany tak ma
Zmieniony przez - Mopss w dniu 2016-07-17 16:42:47
Budżetu nie podał ale jezeli 5 koła to to punto2 realnie idzie kupić. nic sie w tym nie psuje, nie raz opisywałem
_______________________________
Gdy puścisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekają na małą salę...
wszyscy mówia nie nie, ja nie słucham disco-polo,
a znają słowa. Ja sie pytam skąd?
Kup Punto na forum ludzie będą troszkę krzywo na ciebie patrzeć że jeździsz Fiatem (to nie VW ani Audi) co do saxo to potwierdza się teza dlaczego nie lubie francuzów.
_______________________________
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda
przez 4 lata używania auta tej belki nie robiłem ani raz. znam osoby które za to w seicento na okrągło wymieniały amortyzatory.
Auto miało wtedy już kilka lat chyba za 2000, to zmieniłem sonde lambda i silniczek krokowy, no i łożysko w alternatorze. Tanie rzeczy. W seicentach na okrągło rozruszniki, pompy, alternator tak samo, rdza. ja z rdzą nie miałem problemu a rocznik starszy rok lub ten sam.
Zmieniony przez - matand w dniu 2016-07-17 20:58:37
_______________________________
Gdy puścisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekają na małą salę...
wszyscy mówia nie nie, ja nie słucham disco-polo,
a znają słowa. Ja sie pytam skąd?
A Punto 2 zdrowe za ile idzie wyrwac szczerze to wole zamknac sie w 4tys bo pewnie dojdzie mi troche oplat typu rejestracja, opony itp
szczerze to blacha jest na 2 miejscu u mnie moze byc przetarta otarta byle by sie nie sypala z powodu rdzy bo to moje 1 auto wiec prawdopodobienstwo ze gdzies je przytre jest wysokie