Witam, przez to co się dzieje za oknem(24h ulewa) stałem się więźniem w swoim domu wyjście do jakiegokolwiek sklepu lub trening równa się efektem wskoczenia w ciuchach do basenu, przez co się trochę wkurzyłem i bardzo poważnie rozważam kupno mojego 1 auta ale mam kilka pytań.
Zarabiam ok 2-2,3k miesięcznie z wypłaty zostaje mi średnio 500-600zł wolnych środków, myślę o zakupie seiciento 1.1 z powodu małego OC + mój wujek to serwisant fiat'a wiec naprawy będą za flaszkę i teraz moje pytanie ile kosztuje utrzymanie takiego auta?
Liczę że OC wyjdzie mi ok 1000-1200 zł (brak zniżek) + bena ? (bede robił max 500 km miesięcznie)
I czy wg was opłaca się brać auto przy ledwo dopinającym się budżecie? Ewentualnie zawszę będę mógł dorobić gdzieś w pizzeri w weekend rozwożąc.
Chodzi mi tu o sam fakt że prawko zdałem już jakiś czas temu a nadal nie mam doświadczenia za kółkiem na horyzoncie mam pracę w której będę zmuszony jeździć i wolę nauczyć się w praktyce poruszać w ruchu miejskim... czy to ma sens?
Pewnie, skoro masz mały budżet to seicento będzie w sam raz tani w utrzymaniu oraz zakupie, jak lubisz majsterkować to dużo rzeczy jesteś w stanie sam zrobić części tanie (nie jak niektórzy piszą że do BMW, Audi czy Volkswagena są tanie części) do seicento są naprawde tanie tak więc polecam.
zeby w to inwestowac lub wyrzec sie pewnych rzeczy.
mnie nie stac na auto teoretycznie, a w praktyce robie wszystko zeby je miec i jego nie stracic.
Zawsze mozesz z niego zrezygnowac jak ci ochota na nie przejdzie i kiedy naprawde nie bedzie cie na niego stac.Ale skoro nawet naprawy bedziesz mial za flaszke, to ja bym sie nawet minuty nie zastanawiala
Pod maską może być diesel bądź benzyna, która będzie pomrukiwała donośnie spod maski, ale w zamian za to odwdzięczył się zużyciem paliwa/on niewiele przekraczającym cztery litry na każde sto kilometrów. Pięciobiegowa skrzynia biegów jest wybitnie zestopniowana pod jazdę w trasie. Auto jest wygodne, duże i pakowne.