FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2358 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Multimedia
Czy to normalne ? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Czy to normalne ?"   

Henryk12
 Wysłana - 1 sierpień 2006 09:30        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam. Ciekaw jestem jak słuchacie muzyki, tzn czym muza dla Was jest ? Chodzi o to, ze to co wyprawia moj kuzyn mnie przerasta nigdy sie nie zastanawiałem nad tym, ale z ciekawosci chce wiedziec jak jest z Wami.

Otoz od dziecka interesuje sie on hardcore oraz DnB. Co jakis czas wymienia w swoim małym pokoju sprzęt grający (zestawy głosnikowe podłączone do kompa) - zmienia zestawy na coraz nowsze, porozstawiane ma tego po całym pokoju, jakąs tam roznice słyszy jak dobrze ustawi...ja słysze tylko zwyczają muzyke, nic więcej

Ale chodzi o to, jak słuchacie muzyki ? Puszczacie sobie nutke i cos robicie w pokoju, lub na kompie ? Sprzątacie czy cokolwiek innego ? Czy moze...puszczacie jakie set dwugodzinny i siedzicie na fotelu nieruchomo i odlatujecie ? Nie wiem jak tak mozna, ale dzien w dzien po 2-3 razy kuzyn własnie tak robi. Odpala jakąś sieczke, siada na fotelu i patrzy nieruchomo w jeden punkt (czesto w ekran kompa, łapiąc zawiasa czy cos)

Jak jest z Wami ?

duramen
jem tablety a one mn
 Wysłana - 1 sierpień 2006 09:33      [zgłoszenie naruszenia]

ja zapierdalalm po pokoju z rekawiczkami i z gwizdkiem....w klubie sie nie mozna odchamic to chociaz w domu to zrobie

Krolewicz Imprez i Używek%-)
oraz moderator seksu

Henryk12
 Wysłana - 1 sierpień 2006 09:38      [zgłoszenie naruszenia]

swoją drogą skąd sie wziął ten motyw z gwizdkiem i bialymi rekawiczkami + biała ogrodowa maska na twarzy...tez bym raz sobie chętnie wyskoczył

Zmieniony przez - Henryk12 w dniu 2006-08-01 09:38:53

duramen
jem tablety a one mn