FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 7063 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
Czy wszystko jest ok ???? Pierwszy raz 
[powiadom znajomego]    
Autor "Czy wszystko jest ok ???? Pierwszy raz"   
 
Bubi120
 Wysłana - 25 listopad 2008 11:10        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam forumowicze.

Mam do was delikatną ale ważną dla mnie sprawę.

W sobote spotkałem się z dziewczyną - jak się domyślacie za pieniążki ponieważ miałem nie małe ciśnienie.

Spotkanie było prywatnie w domku, byłem tylko ja i ona. Laska naprawde śliczna, opalona, figurka zgrabna - podobała mi się bardzo. Zaczeliśmy od delikatnych pocałunków oraz pieszczot, kiedy doszła do mojego penisa założyła opakowanie i bardzo namiętnie nawiązywała z nim kontakt :). Póżniej standardowo sex i do domu - to był mój pierwszy raz. Po powrocie do domu była godzina ok 18 było wszystko ok ale następnego dnia rano podczas sikania odczułem przy samym początku lekki ból i po wysikaniu się podczas wkładania do slipek przy kontakcie z bielizną również zabolał.
Czy to może dlatego że to pierwszy raz i poprostu coś za bardzo naciągneła skórke czy może złapałem jakąs bakterie.
Dziś jak poszedłem do łazienki już nie czułem nic więc nierozumiem co jest.

Może ktoś mi doradzi co sie stało i co zrobić przed następnym spotkaniem żeby nic nie bolało.

Czekam na szybkie i poważne odpowiedz, żartownisiom dziękuje.

Pozdrawiam

 
marcin-ek
 Wysłana - 25 listopad 2008 11:16      [zgłoszenie naruszenia]

sex z prostytutką to był Twój pierwszy raz ? respect
Ale co kochaliście sie bez gumy ? czy tylko lodzik bez gumy ?
mysle ze to ból związany z pierwszym razem , moze po sikaniu napletek sciągnął się na chwile i czołowo uderzyłeś odsłoniętym członem w gacie , a to jednak troche dyskomfort .
Poczekaj ze 2 dni , odpalść Ci nie odpadnie , powinno być dobrze .

Specjalista -
 
WiemTo
 Wysłana - 25 listopad 2008 11:19      [zgłoszenie naruszenia]

Lizałeś się z dziwką? Szacunek, bo pewnie z 2 godziny wcześniej komuś innemu obrabiała parówę.
_______________________________
 
Brothers! Sisters! One day we will be free!

Specjalista -
 
faramka
 Wysłana - 25 listopad 2008 11:19      [zgłoszenie naruszenia]

jak się domyślacie za pieniążki

No ja raczej nie spodziewałam się tego po licealiście.


Skoro już OK, to nic się nie martw.
_______________________________
 
[www.bike.sandomierz.org]

Specjalista -
 
Erbi
 Wysłana - 25 listopad 2008 11:19      [zgłoszenie naruszenia]

a odlałes sie po numerku?
_______________________________
 
Penta Kill!

 
sonia4
 Wysłana - 25 listopad 2008 13:47      [zgłoszenie naruszenia]

nie ma nic bardziej zalosnego niz mlody w pelni zdrowy chlopak,ktory musi placic za seks ,bo jest na tyle tepy,ze nie potrafi wyrwac nawet latwej panienki na disco
postawienie 2 drinow + piwo(bo zwykle tyle takiej starczy) kosztowaloby cie mniej
_______________________________
 
...jestem też tańczącą szminką z opaską na oczach...

 
Bubi120
 Wysłana - 25 listopad 2008 13:56      [zgłoszenie naruszenia]

Dzięki za odpowiedzi, a po pierwsze nie interesują mnie Panienki z disco wyrwane siłą bo nie lubie sexu siłą wieć sorry ale to nie mój typ osobowości - kogoś najpierw upić alkoholem a potem sex :)

Jestem aktualnie na studiach zaocznych i poprostu miałem taką ochote się spotkać i to zrobiłem dlatego wy ( oczywiście nie wszyscy ponieważ widzę i na forum ludzi całkiem normalnych ) lubicie Panienki z disco a ja poprostu lubie sex dla przyjemności i moge nawet za to zapłacić.

Pozdrawiam

 
INS4N3
 Wysłana - 25 listopad 2008 14:39      [zgłoszenie naruszenia]

nie interesują mnie Panienki z disco wyrwane siłą bo nie lubie sexu siłą

a skad Ty to możesz wiedzeć jak ruchales tylko raz i to dziwke za pieniadze?
_______________________________
 
wystrzegaj sie nienawiści - źle wpływa na myślenie

Znawca -
 
_syl
 Wysłana - 25 listopad 2008 14:42      [zgłoszenie naruszenia]

bardzo namiętnie nawiązywała z nim kontakt

haha
nie no, konkretnie zes to opisal
_______________________________
 

by me

 
Robson.25
 Wysłana - 25 listopad 2008 15:11      [zgłoszenie naruszenia]

bo nie lubie sexu siłą
Niektóre lubią jak się je chlaśnie po twarzy

Znawca -
 
GoldenEyes
 Wysłana - 25 listopad 2008 16:04      [zgłoszenie naruszenia]

bo nie lubie sexu siłą

az tak zle z toba,ze musialbys to z nia robic na sile?
druga sprawa to prostytutka przeciez tego z toba z milosci nie robila
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 8 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Czy wszystko jest ok ???? Pierwszy raz

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8
 
Warto przeczytać: czy to mozliwe?? | Tiaa i po sylwestrze... a ja jestem k...sko smutny :-( | prezerwatywa | chodził ktos kiedys ze szmula? | krew | @($^(@$*^$*% w sklepie %-) | Zakochany w NIKIM, what da fak? | 16 letnia panna a 20 letni pan:P | kocham go czy nie? | Drugie spotkanie po sylwku. | Czy mam się czego wstydzic??? | sponsoring, głównie do kobiet | ona nie chce spotykać się w weekendy | Miłość lat nie liczy - art. interia.pl | ból podbrzusza a ciąża | The best of... :) :) :) << czesc 2 !!! >> | pani paulina | zapłodnił | pisior woda | pizda ogien | redx | przetakiewicz | kurs eplan | No to kolej na mnie t645655 s69html | kosteniuk prymitywne tatuaze | mięśnie | grimm | peklowanie mokre | ankieta masturbacja | ankieta masturbacja 2017 rok | Pompowanie Cipki zdjęcia | z dupki | ryan newman xxx | uniwersytet warszawski | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0