FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 61892 razy ¬

ROZRYWKA | Praca
DNO Z PRACA !! 
[powiadom znajomego]    
Autor "DNO Z PRACA !!"   

laciate3
 Wysłana - 11 grudzień 2012 12:19      [zgłoszenie naruszenia]

Gościu, ogarnij się.
Po pierwsze, nie piszę, że pijam soki na dyskotekach, więc moje zarobki nie powinny cię interesować. Mam 22 lata jak chcesz wiedzieć, studiuję i dorobiłem się sam samochodu i 100 tyś na koncie dzięki sumienności i ciężkiej pracy. Od 5 lat nie miałem wakacji, ale za to mogę żyć na kilkukrotnie wyższym poziomie niż moi rówieśnicy i mam pieniądze na inwestycje. Więc tak, mogę pisać teksty typu 'jak dbasz, tak masz'. W Polsce wg. statystyk płaca minimalna to ~1600zł. Po odliczeniu mieszkania i zrobienu zakupów też zostaje jakiś pieniądz. Zależy kto jak je i mieszka.

Moi znajomi studenci nie narzekają, kokosów nie mają, ale te koksy są dla osób, które albo się uczyły całe życie albo dobrze kombinowały.

Poza tym, na pierwszy rzut oka życie ludzi zza granicy wydaje się być kolorowe, ale jak zajrzysz im do portfela to tak nie jest. Domy, samochody, to wszystko na kredyt. Ty natomiast wyjechałeś do Londynu jak miliony innych ludzi, pewnie udajesz bogacza w Polsce, bo jakimś funtem sypniesz, a tam na konserwach bez znajomości języka psujesz reputację całemu kraju.

Zmieniony przez - laciate3 w dniu 2012-12-11 12:22:22

Parmenas
 Wysłana - 11 grudzień 2012 13:02      [zgłoszenie naruszenia]

Tekstami typu "ogranij się" możesz rzucać sobie w stronę kolegów między przyrodą a geografią w szkole.

Do reszty farmazonów nie chce mi się odnosić za bardzo ale, to miło, że jesteś tak wybitną jednostką w naszym kraju, oby więcej takich z resztą na tym forum to co drugi tyle ma, wiec jakos mnie to nie dziwi

Domy, samochody, to wszystko na kredyt.

Rozumiem, że znasz wszystkich Polaków osobiście, którzy wyjechali oraz znasz ich zeznania podatkowe na pamięć?