FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1204 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
DOBROWOLNE PODDANIE SIE KARZE.PROSZE O POMOC 
[powiadom znajomego]    
Autor "DOBROWOLNE PODDANIE SIE KARZE.PROSZE O POMOC"   

tetsuo86
 Wysłana - 14 maj 2006 17:27        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam,
zostalem zlapany jadac samochodem po pijanemu,poddalem sie badaniu krwi,po miesiacu wynik wyszedl 1,2 promila(bylo tylko jedno badanie) Jutro mam rozmowe na policji,chcialbym poddac sie dobrowolnej karze. Problem w tym,ze w chwili zatrzymania mialem prawo jazdy 4miesiace. Jestem studentem,nie bylem karany,samochod jest mi potrzebny do dojezdzania na uczelnie(mieszkam 30km od uczelni,ale polaczenia autobusowe mi nie pasuja). Cala sytuacja jest dla mnie wystarczajaca nauczka. Jaka kare moglbym zaproponowac ?? Moglbym dac wiecej grzywny,ale wolalbym zabranie prawka na krocej i krotsze zawiasy... Bardzo prosze o porade. Z gory dziekuje i pozdrawiam

Zmieniony przez - tetsuo86 w dniu 2006-05-14 17:37:16

junkier
 Wysłana - 15 maj 2006 19:42      [zgłoszenie naruszenia]

Myślę że sobie sam odpowiedziałeś na to pytanie,
Po pierwsze, sprawdź przestępstwo z art. 178a oraz środki karne jakie za to grożą w rozdziale V kodeksu karnego, a później przeczytaj jeszcze raz co napisałeś

P4w3l
 Wysłana - 15 maj 2006 19:52      [zgłoszenie naruszenia]

Kolega stracił prawo jazdy na rok bez wyroku

_VEGITA_
 Wysłana - 16 maj 2006 20:23       [zgłoszenie naruszenia]

to autobusik

Jest jedna tylko rzecz w życiu ludzi, narodów i państw, która jest bezcenna(...)

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Przegląd tygodnia

DOBROWOLNE PODDANIE SIE KARZE.PROSZE O POMOC