FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4743 razy ¬
 
ROZRYWKA | Moda i Uroda
Dieta 
[powiadom znajomego]    
Autor "Dieta"   
 
niNuA
 Wysłana - 3 listopad 2005 10:27        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Chciałam zaproponować pewną Diete Andresona
2 kg w 2 tygodnie
Tę dietę opracował dietetyk z uniwersytetu w LA, Uznał ze prawidłowe zestawienie ze sobą produktów wpływa na skutecznośc ich spalania

Zasady diety: dieta oparta przede wszystkim na owocach, warzywach i orzechach. W niewielkich ilośćiach mozna rózwnież spożywać mięso, ryby i sery. Trzeba jednak przestrzegac kolejności jedzenia poszczególnych produktów!!! i zasady niełączenia białek z węglowodanami.
Owoce i soki jemy wyłącznie na pusty żołądek. Należy unikac sosów, nie pic w trakcie posiłków i bezpośrednio po nich
Ramy czasowe w których powinniśmy przyjmowac grupy produktów :

do południa- owoce i soki
od południa do godziny 16- soki warzywne, pół godziny później zielona sałata lub inne zielone warzywa
od godziny 16 do 20 można jeść wszystko, żeby zaspokoic głód, nie nalezy jednak łączyc białek z węglowodanami. Po pierwszych oznakach sytości trzeba odejść od stołu
Po godzinie 20 zrezygnowac z jedzenia

Przykładowy jadłospis:
do godz 12 - sok pomarańczowy, jabłka, gruszki, winogrona
do 12 do 16 sok warzywny, sałata z pomidorami i cebulą, orzechy
od 16 do 20- pieczone ziemniaki, fasolka szparagowa, chude mięso z sałatką z warzyw.

Dietę tą znalazłam w jednym z opakowań herbaty wspomagającej odchudzanie :)

Moze znacie jakies inne ciekawe diety???
... do następnego lata dużo czasu, najlepiej już teraz zacząć prace nad zrzucaniem zbędnych kilogramów Mam nadzieje ze ten temat już się gdzies nie powtórzył

 
VLAD.IV
 Wysłana - 3 listopad 2005 10:34      [zgłoszenie naruszenia]

Przykro mi być brutalnym, ale jak kazda dwutygodniowa dieta, ta jest bezsensu... sory
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

 
vogue
 Wysłana - 3 listopad 2005 10:45      [zgłoszenie naruszenia]

moim zdaniem krotkotrwale diety sa bez sensu..przez 2 tyg bedziesz przestrzegac tej diety a potem?znow mc donalds (przyklad)..lepiej na stale zmienic swoje nawyki zywieniowe,jadac zdrowe rzeczy,regularne posilki...
_______________________________
 
.

Specjalista -
 
Messim
 Wysłana - 3 listopad 2005 12:19      [zgłoszenie naruszenia]

vogue dobrze mowi w 2 tygodnie sie prawie nic niezmieni
lepiej zrowo sie odzywiac przez cały czas a lepsze diety od tej znajdziemy pewnie na sfd
a oprocz samej diety warto sie jeszcze takze poruszac
_______________________________
 
Ogólnie to jest zajebiście

 
areck
 Wysłana - 3 listopad 2005 12:55      [zgłoszenie naruszenia]

Radziłbym wejść na sfd taką dietę jak podali w Twojej herbatce to o dupe obić . Co z tego że schudniesz te kilka kg jak po skończeniu cud dietki przybęczie Ci następne kilka kilosów .

Zmieniony przez - areck w dniu 2005-11-03 12:56:17
_______________________________
 
Błogosławiony, kto nie mając nic do powiedzenia, nie dostarcza dowodu tego w słowach

Specjalista -
 
shinsei
 Wysłana - 3 listopad 2005 13:14      [zgłoszenie naruszenia]

Nie ma kołaczy bez pracy...nad sylwetką trzeba pacować cały czas i to nie tylko dietą ale i odpowiednim treningiem zarówno siłowym jak i kardio,a nie przez 2 tygodnie. Co z tego że ileś tam schudniesz przez 2 tyg jak Twoje ciało będzie że tak powiem "wisiało", brak jędrności , mniejszy rozmiar spodni a i tak się "wylewasz"..?!...
_______________________________
 
MOD MiU i Grafika Insomnia 2009

[kat-jot.daportfolio.com/]

Ekspert -
 
euforia
 Wysłana - 7 listopad 2005 17:54      [zgłoszenie naruszenia]

U mnie krótkotrwałe diety również nie przynoszą rezultatów.Trzeba zmienic całkowicie sposób odzywiania, no i zacząć sie ruszać.To może byc siłownia, basen, jogging, joga, taniec....każdy znajdzie cos dla siebie
_______________________________
 
###[[http://www.ceneo.pl/Kosmetyki/]###]

 
scobry
 Wysłana - 7 listopad 2005 18:18      [zgłoszenie naruszenia]

do dupy ta dieta lepiej sobie poczytaj ba sfd dzial odżywianie najlepiej o ckd pozdro
_______________________________
 
>>>>>>>

 
kamilos88
 Wysłana - 3 grudzień 2005 14:27      [zgłoszenie naruszenia]

ja mam takie pytanie co jest dobre w jedzieniu dla organizmu a co mniej. Zależy mi na schudnięciu (lekkim) lub po prostu zamienieniu tkanki tłuszczowej w mięsnie.. Dodam że ćwiczę, chodzę na siłownię, basen - chodzi mi o takie posiłki które dodadzą organizmowi witamin , siły a a nie niepotrzebnych kalorii pzde
_______________________________
 
i feel so high.. high on life.. i see heaven in your eyes :))

 
vogue
 Wysłana - 5 grudzień 2005 13:11      [zgłoszenie naruszenia]


Cynk - żyto, orzechy włoskie, ostrygi, jęczmień, kokos, kaczka, migdały, kukurydza, sezam, jaja, ziarna słonecznika, gryka, soczewica, grzyby, groszek, orzechy nerkowca, pszenica, fasola mung, ziarna dyni

Magnez - brokuły, jabłka, proso, kapusta, melon, orzeszki piniowe, kiwi, fasola, buraki, owies, kabaczek, pomidory, tofu, jęczmień, kurczak, żyto, orzechy włoskie, morele, kokos, migdały, brukselka, kalafior, gruszki, marchew, kukurydza, sezam, seler, cebula, ziarna słonecznika, gryka, grzyby, soczewica, groszek, orzechy nerkowca, grejpfrut, pszenica, sałata, fasola mung, brzoskwinie, ziarna dyni

Żelazo - szpinak, awokado, owies, tofu, soja, orzechy włoskie, pokrzywa, żyto, morele, ostrygi, kaczka, brukselka, kukurydza, sezam, jaja, nać pietruszki, ziarna słonecznika, grzyby, groszek, oliwki, orzechy nerkowca, daktyle, pszenica, fasola mung, ziarna dyni

Wapń - jabłka, brokuły, owies, ryby, kapusta, buraki, pomarańcze, fasola, kabaczek, melon, pomidory, tofu, żyto, gruszki, soja, jęczmień, orzechy włoskie, morele, migdały, brukselka, kalafior, marchew, seler, sezam, jaja, nać pietruszki, cebula, ziarna słonecznika, gryka, bakłażan, soczewica, grzyby, groszek, oliwki, jogurt, czosnek, orzechy nerkowca, wiśnie, daktyle, por, grejpfrut, pszenica, fasola mung, brzoskwinie, ziarna dyni

Witaminy z grupy B - brokuły (B3, B5), Proso (B3), orzeszki piniowe, ziemniaki (B3), szpinak (B6), awokado (B3, B5), owies (B5), kurczak (B3, B6), banany (B6), soja (B3), ostrygi (B12), migdały (B2, B3), brukselka, (B3, B6), kukurydza (B3), ziarna słonecznika, papryka, daktyle (B3), seler naciowy (B3), pszenica (B3, B5, B6), fasola mung (B3, B5)
_______________________________
 
.

Specjalista -
 
Nicci
 Wysłana - 5 grudzień 2005 14:23      [zgłoszenie naruszenia]

Co proponuje Pani osobom, które przytyły parę kilogramów i chciałyby schudnąć bez uszczerbku na zdrowiu?

Ludzie zdrowi, nie zażywający żadnych leków, mogą sobie z tym problemem poradzić sami. Powinni zrezygnować z przekąsek i wybierać na główne posiłki produkty z małą zawartością tłuszczu. Ważna jest różnorodność (im więcej różnych produktów, tym lepiej) oraz umiar - można jeść wszystko, ale w małych ilościach. Kolejna sprawa - trzeba nauczyć się jeść wolniej. Nie wolno spożywać jednego obfitego posiłku raz dziennie, ale co najmniej 3 posiłki. Zmiany w żywieniu należy wprowadzać stopniowo. Na przykład powoli eliminować cukier, zamiast soli kuchennej używać świeżych ziół lub suszonych. Nie wolno stosować przypraw z glutaminianem sodu i solą. Z punktu widzenia przeciwdziałania otyłości, w ramach racjonalnej diety, trzeba w codziennym jadłospisie uwzględniać produkty naturalne z dużą ilością błonnika. To, co zjadamy, powinno mieć jak najmniej skondensowanej energii.

fragment wywiadu z dr. n. med. Magdaleną Białkowską z Instytutu Żywności i Żywienia

_______________________________
 
Wiec kimze w koncu jestes?
Jam czescia tej sily, ktora wiecznie zla pragnac,
wiecznie czyni dobro
Noctua Summe Farmosa Parvula

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Dieta

Strony: 1 2