FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5545 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Poprawiamy naturę
Dieta redukcyjna + pytania o treningi 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Dieta redukcyjna + pytania o treningi"   
 
Malevin
 Wysłana - 2 sierpień 2011 14:52        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu



Wiek : 22
Waga : 89
Wzrost : 180
Obwód klatki : 104
Obwód ramienia : 35
Obwód talii : 101 na wysokości pępka
Obwód uda : 59
Obwód łydki : 42
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 29 %
Aktywność w ciągu dnia : praca biurowa
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3-4x w tygodniu boks
Odżywianie : staram sie wg rozpiski, problemem sa ryby i niektore warzywa... No i dieta musi byc w miare ekonomiczna
Cel : redukcja, maksymalnie do konca grudnia powinienem zlapac normalna sylwetke
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : zdrowy
Preferowane formy aktywności fizycznej : boks 3-4x tygodniu + TSBS (trening silowy bez sprzetu Lafaya)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : nie (wyjatkowo moze omega-3, bo nie jadam raczej ryb)
Stosowane wcześniej diety : improwizacyjne "na oko"

Dieta w pliku jpg, bo nie moge ladnie z excela wrzucic

Komentarze:
Uprawiam boks 3-4x w tygodniu, pon-czw, od wrzesnia wt-pt
Wczesniej cwiczylem 7 miesiecy TSBS, od 2 miesiecy nie cwicze, bo mialem kontuzje, ale mysle, ze moge juz wrocic
sauna raz w tygodniu, 3x10 minut (swoja droga, duzo kalorii sie spala siedzac w saunie?)

Problem w tym gdzie umiejscowisc TSBS i czy w ogole? W tej chwili jedyny rozsadny termin to piatek i sobota a od wrzesnia poniedzialek-sobota, niedziela na odpoczynek.
Czy dam rade przy takiej intensywnosci aerobow zbudowac jakiekolwiek miesnie? Nie mowie o mega masie, ale o dobrze wyksztaltowanej sylwetce po spaleniu smalcu


Co do diety...
Nie sugerujcie sie tak kcal na koncu, jestem pewien, ze jest tam tego z 2700, bo nie mam jeszcze wagi, wiec wszystko jest "na oko"
Malo tluszczy - tylko skad je brac? Kazdy tutaj do posilkow dodaje oliwe z oliwek, tylko jak wy ja spozywacie? Do ryzu nie bardzo, kurczak gotowany, wiec smazyc na tym tez nie mozna
Jakies inne zrodla tluszczy?

Chyba za duzo wegli, posilek potreningowy to zwykle odgrzewany obiad rodzinny, okolo 21 . Te kabanosy to taki przyklad, czasem jest zwykla kajzerka z szynka i czyms tam w srodku, zalezy co mam w lodowce

Kwestia godzin posilkow...
Sniadanie 7:30
Sniadanie 2 10:00
obiad 1 okolo 12-13
obiad 2 okolo 15
Trening mam o 18:15, ciut za duzy odstep, powinienem cos jeszcze wrzucic pomiedzy obiad 1 a 2 zeby glodny nie chodzic?
A posilek potreningowy to juz zwykle okolo 21, ponad godzine po treningu - wybaczalny blad?

Ryz bialy - inne odmiany mi nie podchodza

Podana dieta jest orientacyjna, oczywiscie beda jakies zmiany w daniach itd, ale potrzebuje wiedziec, czy ide w dobrym kierunku z wyliczeniami i ukladaniem posilkow

Czekam na opinie i sugestie

 
P4tr1ck
 Wysłana - 2 sierpień 2011 15:15      [zgłoszenie naruszenia]

"Kazdy tutaj do posilkow dodaje oliwe z oliwek, tylko jak wy ja spozywacie?"

Do szklanki, zalewasz wodą i pijesz, nie czuć smaku. Kiedyś piłem bez wody, masakra


Cała dieta do poprawy.

Śniadanie: niezastąpione
płatki owsiane + jajka

2 posiłek:
kajzerka + kabanosy
Daj normalnie mięsko plus ryż plus warzywa plus oliwę.

Kolacja też z dupy jogurcik, jak chcesz nabiał to twaróg plus oliwa plus warzywa, możesz dać i mięsko warzywa oliwa, lub tłustą rybę z warzywami


Chaotycznie rozpisane, napisz tutaj godziny posiłki i trening, bez gramatury

Zmieniony przez - P4tr1ck w dniu 2011-08-02 15:16:54
_______________________________
 
Nie umiesz szczęścia zauważyć?
Może za wysoko patrzysz.

Ekspert -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 2 sierpień 2011 15:17      [zgłoszenie naruszenia]

"Do szklanki, zalewasz wodą i pijesz, nie czuć smaku. "

Miękka faja, ja walę z literatki.

 
P4tr1ck
 Wysłana - 2 sierpień 2011 15:21      [zgłoszenie naruszenia]

Ja kiedyś waliłem z gwinta, ale po 2 miechach porzygałem się i posiłek poszedł się jbeać, i wtedy Naly powiedział - pij z wodą
_______________________________
 
Nie umiesz szczęścia zauważyć?
Może za wysoko patrzysz.

Ekspert -
 
Malevin
 Wysłana - 2 sierpień 2011 15:31      [zgłoszenie naruszenia]

Patrick, tyle, ze ja mam juz 266g wegli (a pewnie wiecej, bo nie waze produktow ), 3 raz ryz wrzucic? pamietaj, ze ja mam w c*** smalcu jeszcze

co do kolacji - tluste ryby odpadaja, w ogole ryby odpadaja, chyba, ze sa jakies przepisy dzieki ktorym nie ma smaku i zapachu ryby
Dlatego pojawia sie kwestia kwasow omega-3 - przyjmowac je w tabsach, albo jakis tran w tabletkach?

A no i czy jest sens wprowadzac te 2 dodatkowe treningi TSBS? Cokolwiek z tego zbuduje?

Zmieniony przez - Malevin w dniu 2011-08-02 15:32:33

 
Naly
 Wysłana - 2 sierpień 2011 16:03      [zgłoszenie naruszenia]

Miękka faja, ja walę z literatki.

Jeju, jeju patrzcie jaki jestem kvrwa fifarafa, twardziel z malopolszy, pije oliwe bez popity, pow pow pow!


mam takie sugestie, ryz bialy zastap czyms innym, jak ci nie podchodzi brazowy to proboj aksze gryczana, makaron razowy lub z pszenicy durum.

Tluszcze dostarczaj z takich zrodel: oliwa z oliwek, olej lniany, ryby, orzechy( w szczegolnosci wloskie bo maja duza zawartosc O3). Mozesz kupic tez Omege 3 Olimpu.

Bialko to jaja, miecho, ryby, twarog, odzywki bialkowe.

I teraz pojedyncze posilki:
1. zastap musli kupne, wlasnorecznie robionym musli, najlepiej jakbys robil sobie owsianke z platkow owsianych, orzechow wloskich, suszonych owocow i dodatkow smakowych jak slodzik(zamiast cukru), kakao, cynamon.
Do tego 2-3 jajka, warzywa, pieczywo razowe albo zytnie np. z wasy.
Mozesz tez zamaist owsianki robic omlety z jajek, owsianych i tych dodatkow.

2. Tutaj calkiem z dupy, jesli chcesz koniecznie miec pieczywo to niech to bedzie jakas bulka razowa, pelnoziarnista a miecho to piers z kurczaka.

3. Ryz bialy zmienic na cos innego. Wiecej warzyw. Dodaj oliwe
4. J/w
5. Moze byc
6. Kolacja calkowicie z dupy, daj tutaj twarog(mozesz robic na slodko ze slodzikiem kakaem, cynamonem itp. albo z warzywami) i oliwe.

Zmieniony przez - Naly w dniu 2011-08-02 16:12:07

Ekspert -
 
Malevin
 Wysłana - 2 sierpień 2011 22:49      [zgłoszenie naruszenia]

Dzieki za wszystkie odpowiedzi
Do weekendu ogarne calkowicie temat diety wg waszych wskazowek

Mam jeszcze takie pytania:
1. Ile tej oliwy z oliwek? 3 lyzki stolowe dziennie czy za duzo?
2. Ile gram orzechow dziennie wrzucac?
3. Ile godzin przed treningiem jesc posilek przedtreningowy?
4. Czy duzym problemem jest to, ze posilek potreningowy (po aerobach) jem 1,5-2h po treningu?
4a. W zwiazku z tym moze brac jakiegos banana na ten czas po treningu zeby zapobiegac katabolizmowi miesni (dostarczenie szybkich wegli spowoduje, ze organizm pobierze energie z tych wegli a nie miesni?)?
5. Co zrobic jak mi burczy w brzuchu Zapychanie sie warzywami typu pomidory, ogorki, salaty, papryka jest dobrym pomyslem (na logike tak )?
6. Ile dziennie brac tabletek Omegi?

 
Naly
 Wysłana - 3 sierpień 2011 11:26      [zgłoszenie naruszenia]

1. Musisz ustalic pod siebie ta ilosc.
2. J/w
3. 60-90min
4. No troche chvjowa sytuacja ale jak innej opcji nie ma no to nic sie nie poradzi.
4a. Moze byc, kup odzywke bialkowa i pij razem z tym bananem
5. Burczenie przez glod? Oliwa(ogolnie tluszcze) troche spowalnia trawienie pokarmow. Otreby pszenne tez pomagaja bo maja duzo blonnika.
6. 6-8, mniejszych dawek nie ma sensu brac

Ekspert -
 
P4tr1ck
 Wysłana - 3 sierpień 2011 13:49      [zgłoszenie naruszenia]

Wylicz zapotrzebowanie kaloryczne i ułóż dietkę pod to, a potem obserwuj organizm
_______________________________
 
Nie umiesz szczęścia zauważyć?
Może za wysoko patrzysz.

Ekspert -
 
Malevin
 Wysłana - 5 sierpień 2011 12:19      [zgłoszenie naruszenia]



powracam
edytowalem troche te pogladowa diete wg waszych wskazowek

Sniadanie mocno kaloryczne - tak ma byc?
Sniadanie 2 - zostawiam pieczywo, bo bede rzygal tym ryzem i kurczakiem

surowka - zwykle to bedzie cos w stylu salata + pomidor + papryka + cos tam, wiec ciezko mi wyliczyc wage i wartosci B/T/W
czy moge do surowki dodawac oliwe? problem w tym, ze raczej wszystko splynie na dno i tyle z tej oliwy bedzie

ryz bialy prawdopodobnie zostanie czyms zastapiony (moze zmusze sie do brazowego )

Zapotrzebowanie kaloryczne wg kalkulatorow online to okolo 3700kcal - c***owo to liczy szacuje na okolo 3300

Widze problem w tej diecie w postaci duzej ilosci wegli - wywalic pieczywo calkowicie? zredukuje wtedy do okolo 220 g wegli

Godziny posilkow o ktore prosil Patrick
7:30 - sniadanie
10:00 - sniadanie 2
12-13 - obiad 1
15-16 - przedtreningowy
20:30-21 - potreningowy
22:30 - kolacja

Treningi niestety mam w nieregularnych godzinach, 17, 18:15, 20:45, zalezy od dnia, dlatego ciezko bedzie utrzymac te godziny posilkow, no i posilek potreningowy jest okolo 1,5h po treningu, bo troche trwa zanim dojade do domu

jakies sugestie, zmiany?

 
Dissault
 Wysłana - 5 sierpień 2011 12:54      [zgłoszenie naruszenia]

no i posilek potreningowy jest okolo 1,5h po treningu, bo troche trwa zanim dojade do domu

no to chuyowo
moja rada, potreningowy wpjerdalaj od razu na siłowni po treningu

ja zawsze biorę białko + ryż z jabłkiem, elegancko wchodzi, bo dojazd też mi trochę zajmuje


e: reszty nie czytałem

Zmieniony przez - Dissault w dniu 2011-08-05 12:55:34
_______________________________
 
Nie życzę źle wam, tylko jak włączę tv, to bym was kurwy powystrzelał.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 6 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Dieta redukcyjna + pytania o treningi

Strony: 1 2 3 4 5 6
 
Warto przeczytać: Ćwiczenia na atlasie | -------------InSSSoooPAKERZY-------------- 55 | lara do chvja herbata mi stygnie | Tricks przetłumaczyć rady | nadmierny apetyt- jak stłumić? | Jak brac . Niby pisze a jednak problem. | 2xtrening | Pytanie | siłownia w pokoju w bloku | Mocny koks dla dzika | -------------InSSSoooPAKERZY-------------- 56 | nietypowy trening. Ogarnie ktoś? | kreatyna z apteki | Nowy trening | Klatka POMOCY nietypwy ksztalt | warto czy nie warto? | allegro opłaty | renault megane | renault megane I | grafika inżynierska | bling | doda | apple | rola i funkcje tańca | model_tsw | urban terror | here we come | schizofrenia | wpierdol | impreza dnia 13102012 | lukrecja | jak skasować konto | playboy 2012 | J_A_G_L_A | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2018 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0