FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemy¶lenia seks

∑ temat zosta³ odczytany 17013 razy ¬
 
ROZRYWKA | Motoryzacja
Dla wszystkich mi³o¶ników diesli (90% u¿ytkowników forum) 
[powiadom znajomego]    
Autor "Dla wszystkich mi³o¶ników diesli (90% u¿ytkowników forum)"   
 
Thomy20
 Wys³ana - 8 czerwiec 2016 19:19      [zg³oszenie naruszenia]

Poza tym jak mojemu ojcu jak mia³ punto 1.2 przy normalnej jezdzie pali³o 4,5 litra benzyny do 5 to po co mu tam lpg? albo moja ma corse 1.0. pali to bli¿ej 5 litrów choæ l¿ejsze jak punto, ale po co mam tam ³adowaæ lpg? zebym z podporz±dkowanej wyjezdza³ jak auta bêde mia³ po 700m od siebie bo inaczej mnie str±bi± , wjad± we mnie?

Po co montowaæ gaz? ¿eby spala³ 6 litrów LPG po 1,50z³ zamiast 5 litrów benzyny po 4,50z³ oszczêdno¶ci s± wymierne jak masz zamontowan± instalacjê 1 i 2 generacji to tracisz na mocy ale na sekwencji tracisz tylko 3 % mocy co praktycznie jest nieodczuwalne dla zwyk³ego kierowcy. Ma³o tego jak masz instalacjê 5 generacji (wtrysk fazy ciek³ej) moc wzrasta o 5 %



Zmieniony przez - Thomy20 w dniu 2016-06-08 19:21:31
_______________________________
 
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda

 
seba5700_2
KAPITAN BOMBA
 Wys³ana - 8 czerwiec 2016 19:21      [zg³oszenie naruszenia]

I ja caly czas nie wiem, czy bardziej obciachowa jest ta Panamera w dieslu, czy Ferrari z butla przyczepiona do zag³owka?

Tak moc wzrasta, bo masz pó³uniwersalny i pó³cha³upniczy wtrysk od wloskiego idioty, zamiast projektowanego fabrycznie, przez najlepszych inzynierow z gigantycznej korporacji z doswiadczeniami w F1.

Za duzo reklam magneryzerow.

Zmieniony przez - seba5700_2 w dniu 2016-06-08 19:24:47
_______________________________
 
Architekci to sobie w wielkiej p³ycie mogli najwy¿ej wzorek tynku wymy¶liæ.
To by³ konstrukcyjnie obliczony prefabrykat, tym siê zajmowali in¿ynierowie budowlani,
za PRL-u po specjalistycznych kierunkach.

 
karbonara
 Wys³ana - 8 czerwiec 2016 19:24      [zg³oszenie naruszenia]

nie piszê pod siebie, ale empirycznie wiem, ¿e zagazowane 1.1 chodzi jak rakieta. natomiast fakt, i¿ nie wo¿ê ze sob± ludzi/towaru o masie ca³kowitej przekraczaj±cej 200 kg. tak wiêc w takim przypadku lpg siê sprawdza, w przypadku o którym ty piszesz ju¿ niekoniecznie. i to jest to o czym pisa³em, takie "drobne" niuanse jak za³adunek ju¿ robi± kolosaln± ró¿nicê i u jednego siê sprawdzi znakomicie lpg w 1.1, a u drugiego wprost przeciwnie - ze wzglêdu na to do czego/z kim u¿ytkuje pojazd.

i nawet je¶li auto pali ~5, je¼dzi nim jedna osoba i robi d³ugie trasy - mo¿na je¼dziæ jeszcze taniej przy pomocy lpg.

LPG jest zaje.biste w okre¶lonych przypadkach i tyle na ten temat.

no to w³a¶nie o tym samym pisze.

Zmieniony przez - karbonara w dniu 2016-06-08 19:27:09

 
matand
 Wys³ana - 8 czerwiec 2016 19:28      [zg³oszenie naruszenia]

A no to porównywanie troche poci±gu do tramwaju imo. Diesel jest dobry bo mo¿na wiêcej z tego paliwa wyci±gn±æ przy takim samym samochodzie. Ferrari to nie normalne auto tylko supersamochód, a¿ takie du¿e moce raczej nie bêd± potrzebne na normalne drogi, tam siê ¶rubuje osi±gi w górê. Zaraz wpadnie tomi i powie ¿e ma racje i czemu w ferrari nie zamontowano diesla. Ja siê domy¶lam ¿e tam s± równie¿ turbosprê¿arki i inne rozwi±zania podnosz±ce dodatkowo moc, jeszcze bardziej skomplikowane ni¿ w dieslu, wiêc pud³o. W ferrari nie ma w ogóle mowy o czym¶ takim jak lepsze osi±gi przy takiej samej ilo¶ci paliwa, bo to ma tylko zapiehdalaæ. to po co tam lpg ³adowaæ.
_______________________________
 
Gdy pu¶cisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekaj± na ma³± salê...
wszyscy mówia nie nie, ja nie s³ucham disco-polo,
a znaj± s³owa. Ja sie pytam sk±d?

 
karbonara
 Wys³ana - 8 czerwiec 2016 19:28      [zg³oszenie naruszenia]

a co do zabierania mocy przez lpg to te¿ z³o¿ony temat, instalacja musi byæ dobra i dobrze "zestrojona", tutaj przyda siê napewno spec który j± umie skorygowaæ. i w³a¶ciwie zdarzy³o mi siê woziæ ponad 200 kg i wcale nie by³o a¿ tak ¼le.

Seba, my¶la³em ¿e wspomnisz o hummerze Pudziana

Zmieniony przez - karbonara w dniu 2016-06-08 19:30:10

 
matand
 Wys³ana - 8 czerwiec 2016 19:37      [zg³oszenie naruszenia]

No punto pali 4,5 litra normalnie je¿d¿±c = 18 z³. Gazu spali nie 6 ale siedem litrów i daje to 11 z³. O mocy auta ju¿ pisa³e-przerobiam to i widze na codzieñ.
Za instalacje te¿ trzeba zap³aciæ 2600. I po to ojciec mia³ rezygnowaæ z baga¿nika, ksztusiæ sie jeszcze bardziej i tak niedynamicznym autem?

Filtry sam sobie wymienie. owszem. Ale po to jezdzisz na przeglady by facet ci dostraja³ ten gaz z komputerem inaczej bêdzie niszzczy³o silnik. Gwarancje mam na 5 lat. I mam ryzykowaæ ze jak sie cos wysypie to bede szuka³hu.i wie kogo i za ile to co mi to poprawi, a gaz po to by oszczêdzaæ w koñcu. Poza tym mogê sie nie znaæ na instalacji lpg tak jak ty nie znasz sie na tym co ja robie, w jakim programie.


Zmieniony przez - matand w dniu 2016-06-08 19:39:30
_______________________________
 
Gdy pu¶cisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekaj± na ma³± salê...
wszyscy mówia nie nie, ja nie s³ucham disco-polo,
a znaj± s³owa. Ja sie pytam sk±d?

 
karbonara
 Wys³ana - 8 czerwiec 2016 19:44      [zg³oszenie naruszenia]

i znów wracamy do punktu wyj¶cia. Twojemu ojcu d³awi auto, nie chce go zd³awiæ bardziej, potrzebuje baga¿nika - w tym indywidualnym przypadku lpg odpada. Komu innemu by to nie przeszkadza³o, bo sobie np. z³o¿y siedzenia w razie potrzeby, wie, ¿e ma speca który mu za³o¿y dobr± instalacjê, przy której nie odczuje zmulenia silnika - wybierze lpg.

no i sama "¿wawo¶æ" nie zale¿y przecie¿ tylko od pojemno¶ci silnika, l¿ejsza buda bêdzie ¿ywa z 1.0, a ciê¿sza bêdzie muliæ przy 1.3

Zmieniony przez - karbonara w dniu 2016-06-08 19:46:35

 
matand
 Wys³ana - 8 czerwiec 2016 19:57      [zg³oszenie naruszenia]

nic dodaæ nic uj±æ


Tylko tomasz porównuje turbodiesla do niedo³adowanej benzyny.

A przecie¿ wystarczy np wzi±æ tak± altee wolnoss±c±, która te¿ pewnie nie ma dwumasu i porównaæ z tak± o podobnych osi±gach w benzynie równie niedo³adowanej. Albo wzi±æ takie audi a2 w tdi do takiego audi a2 w turbobenzynie, w bezpo¶rednich wtryskach.
Takie porównanie diesel -benzyna ma sens.
No i porównywaæ auta o podobnym wieku, podobnych rozwi±zaniach konstrukcyjnych.

We¼ np takie seicento. Silnik mo¿e ok, choæ niejednego znam co jezdzil do pracy a i uszczelke pod glowic± robi³. na okr±g³o amory i sprêzyny, lecia³i rozrusznik, potem alternator a auto z pewnej rêki i ma³ym przebiegiem, uzywane blisko do pracy plus dyskoteki. Zaznaczam ¿e to niepojedynczy przypadek. Nie mówi±c o komforcie jazdy, wyg³uszeniu itp.

Zmieniony przez - matand w dniu 2016-06-08 19:58:40
_______________________________
 
Gdy pu¶cisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekaj± na ma³± salê...
wszyscy mówia nie nie, ja nie s³ucham disco-polo,
a znaj± s³owa. Ja sie pytam sk±d?

 
Thomy20
 Wys³ana - 8 czerwiec 2016 20:57      [zg³oszenie naruszenia]

Tylko tomasz porównuje turbodiesla do niedo³adowanej benzyny.

O nie!!! nie porównójmy turbodo³adowanego diesla do wolnoss±cej benzyny je¿eli porównujemy silnik 1.9TDI ok 100KM i 1.8T 150KM silniki porównywalnej pojemno¶ci a klekot w±cha spaliny benzyny
_______________________________
 
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda

 
matand
 Wys³ana - 8 czerwiec 2016 21:37      [zg³oszenie naruszenia]

Mogê odbiæ pi³eczkê i zestawiæ wolnoss±ce 1.9tdi w budzie golfa z astr± 1.6 8v. 100koni przeciwko ~80 koniom i ró¿nica w osi±gach ju¿ nie bêdzie taka jak ty poda³e¶, astra pewnie zostanie w tyle.
Jednak nie o to chodzi.

Porównanie mia³o dotyczyæ awaryjno¶ci i spalania.
_______________________________
 
Gdy pu¶cisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekaj± na ma³± salê...
wszyscy mówia nie nie, ja nie s³ucham disco-polo,
a znaj± s³owa. Ja sie pytam sk±d?

[Powiadom mnie, je¶li kto¶ odpowie na ten artyku³.]


Odpowiedzi jest na 26 stron.   poprzednia | nastêpn±
 
Wybierz stronê:  
Przegl±d tygodnia

Dla wszystkich mi³o¶ników diesli (90% u¿ytkowników forum)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26