FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemy¶lenia seks

∑ temat zosta³ odczytany 17004 razy ¬
 
ROZRYWKA | Motoryzacja
Dla wszystkich mi³o¶ników diesli (90% u¿ytkowników forum) 
[powiadom znajomego]    
Autor "Dla wszystkich mi³o¶ników diesli (90% u¿ytkowników forum)"   
 
seba5700_2
KAPITAN BOMBA
 Wys³ana - 9 czerwiec 2016 17:56      [zg³oszenie naruszenia]

Ale predkosc obrotowa x sila to juz podajesz wlasnie moc, bo wiazesz sile i przemieszczenie z czasem. Sam moment nie swiadczy kompletnie o niczym, bo kazdy silnik moze wygenerowac kazdy moment, wiec te 400Nm w dowolnym miejscu moze miec zarowno 5,7 V8, jak i silnik z fiata 126p.
_______________________________
 
Architekci to sobie w wielkiej p³ycie mogli najwy¿ej wzorek tynku wymy¶liæ.
To by³ konstrukcyjnie obliczony prefabrykat, tym siê zajmowali in¿ynierowie budowlani,
za PRL-u po specjalistycznych kierunkach.

 
Neptas
 Wys³ana - 11 czerwiec 2016 18:59      [zg³oszenie naruszenia]

Przebieg krzywej momentu obrotowego ma znaczenie, nie sama jego warto¶æ.

Znawca -
 
Thomy20
 Wys³ana - 11 czerwiec 2016 19:04      [zg³oszenie naruszenia]

Moment mo¿na zawsze zwiêkszyæ po przez prze³o¿enie natomiast mocy ju¿ nie zwiêkszysz.
_______________________________
 
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda

 
INSOMNIA
 Wys³ana - 11 czerwiec 2016 21:16      [zg³oszenie naruszenia]

Diesla nie przerobisz na LPG - szach-mat.

Chvja tam a nie szach mat


Sam jezdzilem ciezarowka na dual fuel. Z jednej strony butla gazu a z drugiej zbiornik ropy.

Chociaz to akurat cng.... no ale to jeden ch...

Zmieniony przez - q2w w dniu 2016-06-11 21:22:43

 
seba5700_2
KAPITAN BOMBA
 Wys³ana - 11 czerwiec 2016 21:39      [zg³oszenie naruszenia]

Przebieg krzywej momentu jest sprawa tak trzeciorzedna, ze nie ma sensu sie ja zajmowac. Przy prawidlowo dobranym ukladzie przeniesienia napedu, przebieg moze byc kompletnie z dupy, poniewaz sam moment obrotowy jest jednostka, ktora nie swiadczy o niczym. Jakies tam 3-rzedne wnioski co do stabilnosci pracy silnika w pewenych zakresach obrotow mozna po tym wrozyc, ale to jest raczej temat dla redaktorow pism motoryzacyjnych, czyli ludzi po studiach dziennikarskich, wiec osobach o mozliwie najnizszej inteligencji technicznej, zaraz po manikurzystkach, kulturystach oraz pilkarzach.

W sumie przebieg krzywej momentu moze jedynie mowic o tym, ze wiekszy de.bil nie pomyli sie doborze ilosci zebatek w skrzyni. To moze miec znczenie przy sportach motorowych, gdy sa ograniczenia wszystkiego ³±cznie z ilo¶cia prze³o¿eñ i minimalne roznice mozna wyciagac na
prostowaniu tego przebiegu.

Zmieniony przez - seba5700_2 w dniu 2016-06-11 21:45:23
_______________________________
 
Architekci to sobie w wielkiej p³ycie mogli najwy¿ej wzorek tynku wymy¶liæ.
To by³ konstrukcyjnie obliczony prefabrykat, tym siê zajmowali in¿ynierowie budowlani,
za PRL-u po specjalistycznych kierunkach.

 
matand
 Wys³ana - 11 czerwiec 2016 22:14      [zg³oszenie naruszenia]

Prze³o¿enia te¿ wa¿na sprawa, nie jedynie moc.
Traktorem c330 czyli 30KM poci±gniesz p³uga, przyczepê, a autem 125 KM nie i nawet jakby odpowiednio takie same opony za³o¿y³
_______________________________
 
Gdy pu¶cisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekaj± na ma³± salê...
wszyscy mówia nie nie, ja nie s³ucham disco-polo,
a znaj± s³owa. Ja sie pytam sk±d?

 
Neptas
 Wys³ana - 11 czerwiec 2016 22:16      [zg³oszenie naruszenia]

Nie no nie ¶wiruj Seba

Pojêcie elastyczno¶ci?

Znawca -
 
matand
 Wys³ana - 11 czerwiec 2016 22:38      [zg³oszenie naruszenia]

Ja to widze tak. Auto ma to 250Nm to zaczyna siê co¶ dziaæ, mo¿e nie wciskaæ w fotel ale auto ma kopa. Tak do 200Nm jest bez rewelacji.

Bior±c pod uwagê podobne auta wielko¶ciowo albo nawet takie same auta.
Np taka astra3 diesel 105 KM i astra3 benzyna 1.6

Diesel idzie benzyna muli
_______________________________
 
Gdy pu¶cisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekaj± na ma³± salê...
wszyscy mówia nie nie, ja nie s³ucham disco-polo,
a znaj± s³owa. Ja sie pytam sk±d?

 
seba5700_2
KAPITAN BOMBA
 Wys³ana - 11 czerwiec 2016 22:41      [zg³oszenie naruszenia]

No znajdz mi powiedzmy polsportowy silnik 150KM z bardzo lagodnym przebiegiem momentu, co bedzie przy tej samej budzie ruchal 200KM silnik, wysokoobrotowy z w krotkim zakresie korzystna krzywa momentu. To jest taki sam mit jak zydowska m±ka i heteroseksualni kulturysci. Wszyscy mowia, ze napewno jacys sa, ale jak sie przyjrzysz to same peda³y.

Zmieniony przez - seba5700_2 w dniu 2016-06-11 22:52:35
_______________________________
 
Architekci to sobie w wielkiej p³ycie mogli najwy¿ej wzorek tynku wymy¶liæ.
To by³ konstrukcyjnie obliczony prefabrykat, tym siê zajmowali in¿ynierowie budowlani,
za PRL-u po specjalistycznych kierunkach.

 
Neptas
 Wys³ana - 12 czerwiec 2016 00:12      [zg³oszenie naruszenia]

Ja to widze tak. Auto ma to 250Nm to zaczyna siê co¶ dziaæ, mo¿e nie wciskaæ w fotel ale auto ma kopa. Tak do 200Nm jest bez rewelacji.

Daj spokój.
W obu obecnych dieslach mam dobrze ponad 400 Nm i "wciskania w fotel" raczej nie odczuwam (kwestia subiektywnych odczuæ). Przewaga przebiegu krzywej momentu obrotowego w do³adowanym silniku diesla w porównaniu z wolnoss±c± benzyn± jest IMO taka, ¿e auto wkrêca siê na obroty tak samo przy (powiedzmy) 1700 rpm i 3200 rpm. To jak szybko siê wkrêca, to ju¿ jak Seba pisa³ - kwestia mocy.

Znawca -
[Powiadom mnie, je¶li kto¶ odpowie na ten artyku³.]


Odpowiedzi jest na 26 stron.   poprzednia | nastêpn±
 
Wybierz stronê:  
Przegl±d tygodnia

Dla wszystkich mi³o¶ników diesli (90% u¿ytkowników forum)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26