FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5457 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
Dla wytrwałych - niezłe gó.wno i finał. 
[powiadom znajomego]    
Autor "Dla wytrwałych - niezłe gó.wno i finał."   
 
LPC
 Wysłana - 24 listopad 2009 13:22        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Już nie powtarzam się bo większość zna sytuację u mnie.
Jedynaczka(21.5lat),tatuś po wojsku, mamusia wykształcona nauczycielka (nie mylić z inteligentną ).
Tatuś urobiony, je mi z ręki,jest za mną, mamusia też pod wrażeniem i już tak prawie rok jest .

Teraz się okazało ostatnio co w trawie piszczy hehe.

Wszystko było pięknie, były przeboje z młodą, ale wiem już dlaczego. Wiedziałem, że to jedynaczka, że jest rozpieszczona, jej zdanie liczy się najbardziej, ale to normalne u takich ludzi.Ale nie zupełnie

Co odkryłem i zauważyłem? Powiedziałem jej nawet o tym .

Mieliśmy dym jakiś czas temu, ale się uspokoiło, mieliśmy przerwę - 3 dni (zero kontaktu) i po niej już spokój i "oswajanie" jej, że jest dobrze. Potraktowała ten dym i to, że ją zostawiłem jak bym ją zdradził, afera na całego - przecież zostawiłem ją!Jak mogłem?,a obiecałem, że tak nie zrobię!
Nie zrozumiała, że to przez nerwy, że jest winna, że źle zrobiła i tak to zaowocowało.
Nie zrozumiała, że po nocy i przespaniu się z problemem - rano wróciłem do niej mówiąc, że to nerwy, że zrobiła tak, ale mimo wszystko akceptuję ją taka jaka jest i zależy mi na niej.
Afera trwa i uraz jest, przekonuję ją do siebie jak bym ją zdradził czy flirtował z kimś innym i mnie przyłapała, obwiniałem się często przez to bo afera naprawdę wielka! Zaufanie straciła jak cholera i teraz muszę "oswajać ją" i przekonywać do siebie, że nie zostawię,a do tego czasu jest mały kontakt między nami i potrafiła powiedzieć "nie będę odbierać każdego Twojego telefonu" - tak ja winny bo ją zostawiłem na kilkanaście godzin,ale powód tego jest nie ważny .

Fakt pozostał - zostawiłem ją,a to, że przez te miechy pokazałem, że źle robi, ale zawsze idę na kompromis i mimo wszystko jestem z nią i to, że starałem się i pokonywałem wszystko jest nie ważny - już wiem dlaczego !!!

Tak na marginesie
Po tej przerwie mój upór i walka jako faceta, któremu zależy na pannie owocował znakomitymi kwiatkami. Docenienie od strony jej starych i samej młodej


No i nagle po rozkminie o tym wszystkim powiedziałem jej wczoraj coś co ją zdenerwowało i wybuchła pierwsza!
Zawsze mnie obwiniała o to, a ja po prostu chciałem o tym pogadać bo widzę, że coś u nas się dzieje nie taku.

Zaczęła się denerwować,a ja uspokajałem ją - histeryczka. Nie pasowało jej jak o niej powiedziałem - powiedziałem, że jest "nietykalna" bo ona może dużo, a ja nie bo ona denerwuję się, panikuję i nie lubi jak krzyczę chodź mam powód,ale sami wiecie, że czasem nie da się opanować i podnosi się głos.

Nie ważne jak staram się, jak mi zależy i dlaczego tak myślę, jakie są powody wszystkiego, ale powiedziałem coś złego o niej i to przysłoniło wszystko

No i zaczęła się rozkładać, prawie płakać i powiedziała, że jeśli mam tak ją ranić to mam odejść . Kvrwa, przecież nic złego nie powiedziałem, a tylko chciałem pogadać. .
A gdzie fakt tego, że to ja zpier.dalam do niej i urabiam jej starych by było dobrze, a gdzie fakt, że robi często jazdy o byle gów.no,a ja idę na kompromis, a fakt, że nawet wyprowadzony z równowagi z żelaznymi argumentami mimo wszystko jestem z nią. Do tego nauczona przez tatusia, że to facet ma tylko się starać o kobietę .

Tak,a ona niech siedzi na dupie, robi jazdę, wymaga i oczekuję, tylko mówi słodkie słówka, obiecuję, a facet naiwnie widząc to będzie się starać bo jak to powiedziała "sam powinien zdecydować czy warto" hehe mając to co mam - chyba nie warto .

Ona jest wrażliwa, rozpieszczona, delikatna, nie nauczona dystansu do siebie, wszystko co mówi jest rozsądne i ma rację. Jak bym nie starał się i nie zakończył przerwy po 3 dniach nic by nie było - sama powiedziała mi, że przez mój upór i walkę w tej przerwie co miała trochę trwać dokonałem dużo i dużo się zmieniło - nawet tego nie widzi, że jednak mam rację i wiem co robię,a ona nie.

Wczoraj jak już ją uspokoiłem powiedziałem jej dla eksperymentu by jej udowodnić jaka jest:
Mówię jej o tym jak się czuję z tym wszystkim i nagle powiedziałem specjalnie "Wyobraź sobie dziecko, które..." i już foch na całego bo wiedziała, że mówię o niej, wiem, że nie każdy lubi jak się tak mówi, ale trzeba mieć dystans i mniejsze ego . Zaczęła się uśmiechać jak zobaczyła, że cieszę się gdy potrafiłem jej pokazać jak ona reaguję, i że nie we mnie jest problem.

Powtarzała wczoraj, że mówiła mi jaka jest itd., a ja na to, że teraz rozumiem, że wiem o co jej chodziło i dlaczego tak jest. Nie spodziewałem się, że aż tak jest "delikatna" i tak rozpieszczona.

To tyle. Kvrwa oswajanie i kolejna walka o zaufanie - wolałbym ją zdradzić, czy być przyłapanym na czymś i tak się teraz starać niż z powodu byle gówna taka afera. A przecież też nie raz powodowała u mnie "cofnięcie" się.

Pieprze to. Kvrwa mać.
Teraz cisza, Nie odzywa się bo zajęta jest na zajęciach - kiedyś miała czas na wszystko - teraz po tym URAZIE już nie.Rano mnie skatowała tym, że muszę mieć więcej kasy i myśleć o naszej przyszłości bo widzi, że lata będzie to trwało zanim razem zrealizujemy nasze marzenia, nasze plany(wybudować dom,rodzina) itd. bo ona dopiero za kilka lat dorobi się czegoś ,a teraz jest wszystko na mojej głowie .

Chodź zarabiam więcej niż jej koleżanka mająca stypendium (~900zl) i jej mąż ochroniarz (~2tys.) mieszkający w domku zbudowanym przez brata księdza nie przekonuję jej, że ja dam rade,ale na razie nie na luksus.A ta z tekstem, że nie chcę tylko wegetować i musze coś z tym zrobić - oddam, że opieram się cały czas na jej obietnicach i słowach co do przyszłości,jaka będzie dla mnie, jak mogę jej ufać chodź już nadszarpnęła moje zaufanie. W dupie z tą kasą bo to normalne - kobieta , ale te jazdy i ten strach, że coś powiem czy źle zareaguję będzie owocować tygodniami jazd, starań się i wszystkiego po trochu.

Kvrwa.
______________________________
 
"Po co gonic zajączka skoro tak fajnie sie za nim biegnie"

Znawca -
 
Pitrekkk
Laska
 Wysłana - 24 listopad 2009 13:40      [zgłoszenie naruszenia]

nie ma sie nawet co rozpisywac.
starys i głupi..

wez poszukaj sobie innej, bo ta panna z tego co czytam wiecznie ma o cos zal..
ileż można w kolko przerabiać ten sam scenariusz, chyba ze ten stan rzeczy Ci odpowiada.. klniesz, narzekasz, ale tkwisz w tym gownie po pas zapadajac sie coraz głebiej i głebie.

zebralo Ci sie na nawracanie gowniary!ehh szkoda gadac.
a to wszytko pewnie w imie milosci!

Rano mnie skatowała tym, że muszę mieć więcej kasy i myśleć o naszej przyszłości

to niech sie uczy i pracuje wtedy wasze wspolne marzenia zostana szybciej zrealizowane.
jak spokojny jestem, to je.bnał bym w ryj po czyms takim!

ona potrzebuje *****a, co na ziemie ja sprowadzi. ty nim nie jestes, wiec urabia Cie jak chce!
taki typ kobiety


Zmieniony przez - Pitrekkk w dniu 2009-11-24 13:51:21
_______________________________
 
.

Ekspert -
 
gang-gang
 Wysłana - 24 listopad 2009 14:14      [zgłoszenie naruszenia]

Biedaku, ty dalej z tą wariatką?

Specjalista -
 
LPC
 Wysłana - 24 listopad 2009 14:43      [zgłoszenie naruszenia]

Po wczorajszym i dzisiejszym tekście rano wiem wszystko - tylko chciałem Wam napisać jak jest i jakie są moje odczucia. Bo już tutaj na forum pisze dość długo na swój temat, więc podzieliłem się kolejną sprawą.

Każdy z nas ma granice. Napisała rano o 10, że teraz nie może rozmawiać, dzwoniła o 13.40 nie odebrałem - też pracuję, też jestem zajęty.
Czas jednak oddalić się. Spokojnie, z honorem i uniesioną głową.
Zrozumieć-nie zrozumie nigdy jak sami widzicie.

Nie będę robił jej dymu jak szczeniak - po prostu da sobie spokój - zero tłumaczenia itd. Wystarczy już tego.

Pitrekkk racja, też to poczułem jak mi to powiedziała. Gówno ma, gówno osiągnęła,nawet faceta mimo, że podobno strasznie mocno "kocha" nie potrafi utrzymać,a to ani gorsza nie kosztuję.
Wymagania za duże, za dużo problemów,a to co mam,a raczej miałem to smak jaki może być gdy będzie to ta, bez urazów i wiecznych żali.
A jak chcę spełnienia tych marzeń to droga wolna - facetów kasiastych idących na samą dupę jest pełno .

gang-gang jak ironicznie - "biedaku" hehe wiem, sam się pchałem w to i mam .

A teraz czas myśleć racjonalnie tak jak ona

Pzdr.
_______________________________
 
"Po co gonic zajączka skoro tak fajnie sie za nim biegnie"

Znawca -
 
komandor64
 Wysłana - 24 listopad 2009 14:48      [zgłoszenie naruszenia]

Wysłałeś ją na jakieś badania ? Osobowość toksyczną i skłaniającą się do egocentryzmu ma ta Twoja laska . Starych już ukręciła teraz pewnie planuję Ciebie. Albo odpuścisz sobie z nią albo schylisz głowę między nogi i czułym pocałunkiem pożegnasz się z własnymi jajami .

Zmieniony przez - komandor64 w dniu 2009-11-24 14:49:07
_______________________________
 
Requiem...

 
Pitrekkk
Laska
 Wysłana - 24 listopad 2009 14:52      [zgłoszenie naruszenia]

Zobaczymy czy kolejna lekcje życia tym razem dobrze odrobisz.
Czy znow zawodna pamiec wezmie gore, rozsadek zejdzie na drugi plan, a ty w poczuciu samotnosci, wiary w 2 człowieka dasz jej kolejna szanse, a w zasadzie to ona Tobie, bo to w koncu wszytko Twoja wina ..
za słabo sie starasz i za mało zarabiasz.. jakby nie to, pewnie bylo by mniej problemow i ksiezna srala by pod siebie z radości!
chociaz nie.. jak bardzo bys sie nie stral, to i tak pewnie bylo by kupa - taki juz Twoj los!


ehh..
cos czuje, ze to nie koniec tej telenoweli rodem z ameryki południowej na bardzo marnym scenariuszu


Zmieniony przez - Pitrekkk w dniu 2009-11-24 14:58:52
_______________________________
 
.

Ekspert -
 
komandor64
 Wysłana - 24 listopad 2009 14:59      [zgłoszenie naruszenia]

Bądź twardy jak diament bo za jakiś czas znów napiszesz na insomnii post o temacie podobnym do powyższego. Nie łam się, Insomnia jest z Tobą
_______________________________
 
Requiem...

 
nappan
 Wysłana - 24 listopad 2009 15:12     
 Usunięta przez mlkv za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
 
Fresja
 Wysłana - 24 listopad 2009 15:17      [zgłoszenie naruszenia]

kobieta jedynaczka rozpieszczona wymagająca egoistka, histeryczka. Ty koleś zakochany, cała wina spada zawsze na Ciebie, nie chcesz rozmawiać, więc musisz być ukarany, tak ona to widzi, robi Ci jazdy, bezpodstawne fochy, spójrz prawdzie w oczy z boku patrząc na Ciebie i Twoją historię wyobrażam sobie frajera, ciotę życiową która nie umie sobie podporządkować dziewczyny. Co to za teksty że za mało zarabiasz, to ma być miłość. Postaw się jej i jeśli ona się nie zmieni a zapewne czeka Cię długa walka, bo nie zmienisz charakteru drugiej osoby, odpuść i znajdź kobiete która Cię kocha i nie robi problemów
_______________________________
 
paznokciami wbijam się głęboko...

Ekspert -
 
mlkv
 Wysłana - 24 listopad 2009 15:21      [zgłoszenie naruszenia]

Za długie to, czytać się nie da.

Wnioski: Podziękuj koleżance.
_______________________________
 
"Real niggers do what they wanna do, bitch niggers do what they can do"

Ekspert -
 
komandor64
 Wysłana - 24 listopad 2009 15:25      [zgłoszenie naruszenia]

Zaraz, zaraz, zaraz... co do wypowiedzi, że są oboję po*******enie. Nie każdy jest zimnym s****ysynem . Widać, że autor stara się to ratować jednak schylam się ku stwierdzeniu, że nie warto. Ja prawdopodobnie też bym w jakiś sposób usiłował z nią jeszcze się dogadać.
_______________________________
 
Requiem...

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 8 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Dla wytrwałych - niezłe gó.wno i finał.

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8
 
Warto przeczytać: co ma zrobić??? | gdy dziewczyna chce się żenić... | Śmieszne sytuacje | pies ogrodnika | potrzebna mi pomoc... | wiedzialemze tak bedzie :( | LEPSZY LIST NIŻ INTERNET | miłość nie jest ślepa... | Jaka wasza opinia | Milosc w kiblu :P | Nieprymitywne filmy o milosci | jak to wytlumaczyc rodzicom zeby dali mi spokoj!!!!!!!!!!!!!!! | Brak zaufania | rozstanie | O głupich numerach wycinanych eksom | rozstanie cdn. | polacy złapali | Jasio | grox wizaz | grypsera | wizaz | ile razy mozecie | kobieta artystka | wizazu | skanu dyplomu | renault laguna 3 | renault laguna III | seks historie | przedluzenie swiadczenia rehabilitacyjnego | impka | sypianie z inzynierem troche mnie ratuje | rino | leszek sld | adaptacja filmowa | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0