FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4286 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Polityka
Dopalacze - nie do spożycia przez ludzi 
[powiadom znajomego]    
Autor "Dopalacze - nie do spożycia przez ludzi"   

Remi-Thor
 Wysłana - 15 czerwiec 2010 21:11        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Może gdzieś tam w hyde parku jest taki temat, czy w uzależnieniach, ale mnie interesuje od strony polityki. Z tego co słyszałem - nie jadam takich rzeczy - znaleziono obejście w przepisach i dodają krótką notkę: Nie nadaje się do spożycia przez ludzi Kolekcja hehe
Po czy każdy kupuje i zajada. Nie znam się na tym.
Są już planach jakieś ustawy zakazujące? Jak to jest rozwiązane gdzie indziej. W sumie muchomora sromotnikowego też mogę podjadać, więc ciężko zakazać chyba. Swoją drogą czego to ludzie nie zeżrą dla chwili

Rozpoczynamy pogoń za króliczkiem;) Trasa biegnie przez psychodeliczny las aż do krainy po drugiej stronie lustra...a tam czeka na Ciebie fantastyczny świat na miarę dziecięcej wyobraźni!

Produkt nie do spożycia przez ludzi.

[http://www.google.pl/search?q=dopalacze&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a]

[http://www.scenapolityczna.friko.pl/] - podział w polityce

dumad
 Wysłana - 15 czerwiec 2010 21:26      [zgłoszenie naruszenia]

kontrole i badania nie wykazują łamania prawa. więc jak można to sprzedają, a co za tym idzie kupa kasy. jak jesteś mądry to nie bierz. proste chyba

tyle mądrych slow że nie wiem od której strony zacząć czytać

Mr_Robin
 Wysłana - 15 czerwiec 2010 21:32      [zgłoszenie naruszenia]

Jedne zostały zakazane, to powstały kolejne. Tak bedzie za kazdym razem

Dreando
 Wysłana - 15 czerwiec 2010 21:38      [zgłoszenie naruszenia]