FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 14605 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Drugie spotkanie po sylwku. 
[powiadom znajomego]    
Autor "Drugie spotkanie po sylwku."   
 
lux86
 Wysłana - 5 styczeń 2006 14:02      [zgłoszenie naruszenia]

No ale.. niestety .. albo i stety.. Jest już kino zaklepane, bilety, wszystko umówione itp. Zgodnie z radami ide bez kwiatka:D

P.S. Ja myślę że jeśli tam jest jakaś sympatia - a naprawde tak myślę, to w sumie nie jest tak bardzo ważne gdzie teraz pójdziemy - to napewno nie jest decydujące czy coś.

pozdrawiam

 
zebras
 Wysłana - 5 styczeń 2006 14:44      [zgłoszenie naruszenia]

Idziesz bez kwiatka ? Ufff... Bardzo dobra decyzja ;] Kwiatka kup na 3 spotkanie (o ile do niego dojdzie)
PS>>> I pamietaj ! Lapy precz od dziewczyny w kinie....... przez pierwszą godzine rzecz jasna :):):)
_______________________________
 
...Im więcej wiesz, tym więcej masz szczęścia...

Znawca -
 
aniolek_16
 Wysłana - 5 styczeń 2006 15:49      [zgłoszenie naruszenia]



Kup bukiet roz, zapros ja na kolacje wrecz jej pierscionek (taki z automatu na gumy do zucia) kleknij i oswiadcz sie












Zartuje
_______________________________
 
Czlonek porponetkowej mafi %-)

 
VooDooMan
 Wysłana - 5 styczeń 2006 19:04      [zgłoszenie naruszenia]

nie wiem czy ktos to napisał:D A po kinie nie mozesz isc z nia gdzies i starac sie przechodzic kolo kwiaciarni i wtedy jej kupic?:) w kielni juz przygotowane tam 2/3 zl na 1 ladna roze by sie nie gramolic z portfelem wybrac rozyczke i jej dac walniesz jakis tekst i powinno zrobic sie jej milo:)

Znawca -
 
ziki2000
PIMP%-)
 Wysłana - 5 styczeń 2006 22:46      [zgłoszenie naruszenia]

"mi keidys chloapk na pierwsza randke kupil lalke jakies 3,5 roku temu :D:D kazal mi otwoprzyuc prezwent dopiero jak bede w domu , obiecalam i tak zrobilam , wpadam do domu , otoiweram , patzre a tu lalka , mysyalal ze sie zleje ze smiechu, walnelam w kąt i wyszlam , zwatpilam "

DLACZEGO zwatpilas po takiej akcji ??
_______________________________
 
<<<Champions
are Made
Not Born>>>

 
VLAD.IV
 Wysłana - 5 styczeń 2006 23:32      [zgłoszenie naruszenia]

Ziki - koles mial poczucie humoru... a ona lubi najwyrazniej sztywniakow...

co do kwiatka, to zalezy od kobiety i wieku w jakim jestes... i w jakim celu idziecie... czy ewidentnie to randka, czy na razie takie niby kolezenskie podchody...
... ale ogolnie kwiatek jest spoko, tylko dla kobiet a nie gowniar...
i nie zastanawiaj sie co ona z tym kwiatkiem potem zrobi - cale piekno kwiatow polega na tym, ze są niepraktyczne i liczy sie ich wreczenie a nie czy beda stac 3 tygodnie
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
Robson_87
 Wysłana - 6 styczeń 2006 07:47      [zgłoszenie naruszenia]

dajcie Vlad`kowi soga bo ja juz nie moge
fajnie to ujales

 
ziki2000
PIMP%-)
 Wysłana - 6 styczeń 2006 07:48      [zgłoszenie naruszenia]

"Ziki - koles mial poczucie humoru... a ona lubi najwyrazniej sztywniakow... "

Dokladnie

Co do kwiatka hm tak teraz mysle...czy jest mozliwosc ze dziewczyna poznawana od jakiegos czasu(z 3 spotkania) moze zle odebrac to i wycofac sie...akurat sam nie spotkalem sie z takim czyms,ale wlasnie zastanawia mnie to...ze moze np. dziewczyna chciec powoli zeby wszystko sie ukladalo ..sami wiecie poznac sie dobrze itd itd...a przez kwiatek zrozumie jakies zobowiazanie wobec faceta dajacego kwiatek i laska sie wycofa or something...taka poranna mysl...Vlad i reszta co Wy na taka sytuacje ...
_______________________________
 
<<<Champions
are Made
Not Born>>>

 
slaweh
 Wysłana - 6 styczeń 2006 08:37      [zgłoszenie naruszenia]

gości kup jej tego kwiatka, jak się przejedziesz to będziesz wiedział że tak się nie robi na pierwszych spotkaniach.

Vlad, oni są młodzi, pewnie liceum, więc nawet nie ma co pisać w jakich sytuacjach wręcza się kwiatki. Chyba, że on chce się uczyć wszystkiego z insomnii, a to nie jest dobry pomysł.
_______________________________
 

robie swoje, ryzyko jest Moje.

ludzie niepijący są zupełnie inni niż ja %-)

Ekspert -
 
lux86
 Wysłana - 6 styczeń 2006 17:06      [zgłoszenie naruszenia]

W sumie to już studiujemy i nie chce sie wszystkiego uczyć z insomni:]

Pozdro i dzęki, ciekawe piszecie:D

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 6 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Drugie spotkanie po sylwku.

Strony: 1 2 3 4 5 6