FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 882 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Działalność na allegro 
[powiadom znajomego]    
Autor "Działalność na allegro"   

garfiield
 Wysłana - 21 listopad 2007 18:04        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Od dłuższego czasu sprzedaje przedmioty na allegro. Średni miesięczny zarobek to jakieś 500-600 zł. I teraz pytanie czy musze rejestrowac tą działalność ? A jeśli tak to czy dalej ( przy takich zyskach jakie mam ) opłaci mi sie sprzedawać te rzeczy ? Wie ktoś może ile musiałbym odprowadzać podatku od sprzedazy ubrań ? Dodam że jestem studentem.

Kask
 Wysłana - 21 listopad 2007 19:27      [zgłoszenie naruszenia]

Przy takiej kwocie zarobku nie oplaci Ci sie zakladac dzialalnosci gosp. na siebie. Sprobuj sie do kogos podpiac lub zaloz na kogos kto pracuje na etacie.

Nie spij, bo ci garnek zlota podrzuca.

Znawca -

sebamati
 Wysłana - 18 styczeń 2013 17:21       [zgłoszenie naruszenia]

Jak zarabiam te 700zł na miesiąc przez allegro to trzeba to gdzieś zgłaszać?

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Przegląd tygodnia

Działalność na allegro