FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5860 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Dziwny Temat :/ 
[powiadom znajomego]    
Autor "Dziwny Temat :/"   
 
slaweh
 Wysłana - 11 maj 2005 14:36      [zgłoszenie naruszenia]

Wyślij swojego kumpla do psychiatry zanim go zamkną na molestowanie seksualne nieletnich. Poważnie. To nie jest zdrowe(czyt. normalne) żeby koleś 17letni brał się za 13 latkę.
_______________________________
 

robie swoje, ryzyko jest Moje.

ludzie niepijący są zupełnie inni niż ja %-)

Ekspert -
 
Caillah
 Wysłana - 11 maj 2005 16:41      [zgłoszenie naruszenia]

Czemu zaraz pedofil?? przecież on nie jest pełnoletni, a ona tym bardziej.. Można by powiedzieć że ma zadatki jeżeli ona miałaby poniżej 10 lat :D Po za tym na moje to miedzy nimi jest 3 lata różnicy więc nie tak dużo bo będąc w ostatniej podstawówki ma się 13-14 a 1 LO 16-17 różnie liczyć można choć ludzie poniżej 18 niewiadomo dlaczego zawsze górną granicę podają :D.. więc tak szybko tez jemu prokurator nie będzie grozić bo ona zdąży już skończyć te 16, bo z tego co wiem potem juz prokurator nie grozi :D
A różnica wieku moim zdaniem w związkach jest dobra :D

 
Helevorn
 Wysłana - 11 maj 2005 17:12      [zgłoszenie naruszenia]

Ja tam sie z tego typu ludzmi nie zadaje

Jesli on jest w 1 LO a ona w 6 klasie podstawowki to sa 4 lata roznicy (a jesli jeszcze sa ze skrajnych miesiecy to moze byc blisko 5 lat) - oznacza to tylko jedno: Twoj kolega ma duze problemy ze znalezieniem sobie dziewczyny...

A prokurator jak najbardziej wchodzi w gre
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

Ekspert -
 
anetej
 Wysłana - 11 maj 2005 17:14      [zgłoszenie naruszenia]

hmm..według mnie za duża jest rożnica między nimi..chłopak jest jush w miare "dorosły" natomiast dziewczyna jest jeszcze młodziutka i bez urazy dla niej ale zapewne głupiutka..Dla chłopaka w tym wieku dosyć ważnym aspektem w związku jest seks, petting i te sprawy natomiast dla tak młodej dziewczyny liczą sie zupełnie inne kwestie..dlatego uważam, że z takiego "związku" nie wyniknie nic dobrego i prędzej czy później rozpadnie sie w wyniku odmiennych poglądów na pewne ważne sprawy.

 
Majma
 Wysłana - 11 maj 2005 19:03      [zgłoszenie naruszenia]

ta różnica wiekowa jest zależna w jakim się jest aktualnie wieku.
Diametralna jest różnica miedzy zwiazkiem 12-17 a 20-27
i mimo iż w tym drugim jest większa "przepaść" to związek wydaje się być normalniejszym
_______________________________
 
POZDRAWIAM

 
dugen
 Wysłana - 11 maj 2005 19:06      [zgłoszenie naruszenia]

Co wy tu w ogóle rozstrzygacie
Przecież wiadomo ze mu chodzi o sex z naiwną nastkę
Po za tym te wszystkie szczeniackie miłostki to kabaret śmiać mi się chce z tego jak dzieci wchodzą w związek

 
-Gagarin-
 Wysłana - 11 maj 2005 19:06      [zgłoszenie naruszenia]

30-letni Władysław Jagiełło wziął za żonę JAdwigę mającą około 12-13 lat ale to były inne czasy. Ja osobiście bym się w takie coś ne wplątał... Róznica nie jest aż tak ważna o ile to w jakim wieku ona występuje. Bo na pewno nikogo nie zbulwersuje związek 30 latka z 24 latką(6 lat różnicy). A już związek 16 latka z 12-latką to jest coś nie w porządku choć różnica przecież jest mniejsza...

Zmieniony przez - -Gagarin- w dniu 2005-05-11 19:07:36
_______________________________
 


===Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją===

 
Majma
 Wysłana - 11 maj 2005 19:11      [zgłoszenie naruszenia]

nie daliscie edytowac..

zresztą o czym my rozmawiamy... wątpie czy uczucie(jesli jakies wogole jest) mozna nazwac w tak niskim wieku jakas miłoscia, która tworzy związek... to jest zwykłe pierwsze zainteresowanie chłopakiem, góra zauroczenie i nic poza tym, przynajmniej z jej strony
a z jego? pedofilia,
przeciez takiemu 12 letniemu dziecku to jeszcze cycki nie urosly i dopiero bedzie wchodzilo w wiek dojrzewania...
_______________________________
 
POZDRAWIAM

 
Helevorn
 Wysłana - 11 maj 2005 19:13      [zgłoszenie naruszenia]

-Gagarin- do tej pory nie wiadomo ile dokladnie miala lat Jadwiga kiedy wychodzila za Wladyslawa Jagielle. Sa rozne hipotezy (w tym wyniki obliczen podane przez Ciebie). Tak tylko gwoli sprostowania
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

Ekspert -
 
dugen
 Wysłana - 11 maj 2005 19:14      [zgłoszenie naruszenia]

no i ona ma jeszcze sklejoną a mu ledwie zaczoł brykać pewnie włosy dopiero pod pachami mu kiełkują

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 10 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Dziwny Temat :/

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10