Autor |
"Filtr powietrza po 15 tys.km " |
|
gastxxx
|
ole !
|
|
A ludzie się potem dziwią skąd tyle trupów na naszych ulicach... jak tu jeden z drugim chce kórwa nawet na filtrze za 3 dychy przyciąc
na rower kórwa jak was na auto nie stac
_______________________________
"No i chuj, ważne że poruchał he he kurwa razdwatrzy" |
 |
|
|
Neptas
|
|
a ktos, kto twierdzi ze przez zapchany filtr powietrza niszczy silnik to
Jeśli zayebany syfem filtr ma wydajność - powiedzmy - 70% nowego, to rozumiem, że przepływomierz, czujniki ciśnienia doładowania i sterownik zmiennej geometrii turbosprężarki z uśmiechem na ustach przyjmie fakt, że ilość/ciśnienie powietrza zadanego jest różne od otrzymanego?
|
Znawca -
 |
|
|
Mopss
|
|
|
|
T_E_O
|
|
co tutaj ma sie niby uszkodzic i jak?
przeplywomierz sie rozczelni, turbosprezarka sie przegrzeje?
idac tym tokiem myslenia, jezdzac po szutrowych drogach taki filtr i po 5tys nalezaloby wymienic, bo przepuszczalnosc spadla
a juz wymieniac taki filtr czesciej jak olej to w ogole
lepsze jest wrogiem dobrego, spalanie w normie to sie nie rusza i koniec
O widzę, że takich ynteligentnych inaczej jak Tomek jest więcej . Doczytaj chłopie trochę o tym co pisze Neptas a dopiero później wdawaj się w dyskusję. |
 |
|
|
Thomy20
|
|
Nie wiem skąd ten mit że zapchany filtr powietrza powoduje większe spalanie? Większe spalanie powodował ale przy zasilaniu gaźnikiem lub przy instalacji gazowej 1 generacji. Przy silniku zasilanym wtryskiem zapchany filtr powoduje tylko i wyłącznie spadek mocy maxymalnej i maxymalnego momentu obrotowego spalanie powinno zostać na tym samym poziomie wkońcu to ECU dobierając korekty ustala mieszankę.
_______________________________
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda |
 |
|
|
T_E_O
|
|
Tak więc czym ECU zrekompensuje brak powietrza? Przekieruje powietrze z opon? Serio pytam.
|
 |
|
|
Thomy20
|
|
Tak więc czym ECU zrekompensuje brak powietrza? Przekieruje powietrze z opon? Serio pytam.
Niczym tak jak pisałem auto będzie słabsze.
_______________________________
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda |
 |
|
|
T_E_O
|
|
I twierdzisz, że to nie ma żadnego wpływu na spalanie? |
 |
|
|
matand
|
|
A no to tu znowu porównanie zmiany zenka z miasta co ma garaz i ruśka co jezdzi po szutrach, auto w szopie trzyma.
I znow czy obydwoje mają wymienic co 15 tys rownoczesnie z olejem?
Wiadomo ze jak wiesiek ma zniwa i garaz obok stodoły, jezdzi po szutrowych drogach, to powinien czesciej zmieniac jak zenek. i co ma zmieniac co 5 tys?
raz z filtrem bedzie inaczej niz z olejem/ nie bedzie az tak wprost zalezne od przebiegu. jak brudny to interweniowac, a tak to zmienic sobie co 2 lata , czy co druga zmiane oleju i po temacie.
to tutaj wypadaloby tak jak tomi pisal o tej klimie- z termometrami mierzyć w kratkach czy jest temperatura i dobijac freonu. a nie wystarczy zauwazalnie ze z klimą coś zaczyna nie tak? pewnie ze wystarczy
_______________________________
Gdy puścisz 3-4 utworki nieznane, ludzie uciekają na małą salę...
wszyscy mówia nie nie, ja nie słucham disco-polo,
a znają słowa. Ja sie pytam skąd? |
 |
|
|
Mopss
|
|
no i chvj, szykowalem cieto riposte dla TEO, ale matand wygral
czyli kierowac sie zdrowym rozsadkiem, eksploatowac do konca i nie dawac zarabiac korporacjom
|
 |
|