FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2571 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Nasze maleństwa
Foka :)) 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Foka :))"   
 
JOVOVlCH
 Wysłana - 21 maj 2010 18:06        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Jedną Foka już ostatnio widziałem w tym dziale to wrzucę i swoją

Ford Focus 1.8 TDCI, 115 kucy, rocznik 2003.

Z wyposażenia:

- wspomaganie
- abs
- 4 poduchy
- klima
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- podgrzewana przednia i tylnia szyba
- ksenon

Jeździ się ok, jak na auto tej klasy dość wygodny i jak na ten silnik ładnie się zbiera. Takiego kupiłem, nic nie zmieniałem


NIE WPISYWAĆ SIĘ zaraz wrzucę fotki na serwer



Zmieniony przez - JOVOVlCH w dniu 2010-05-21 18:07:46

 
Kniaz
 Wysłana - 21 maj 2010 18:09      [zgłoszenie naruszenia]

sory ale zacząłem pisać jak nie było jeszcze edita

Zmieniony przez - Kniaz w dniu 2010-05-21 18:09:29

Zmieniony przez - Kniaz w dniu 2010-05-21 18:09:49

 
JOVOVlCH
 Wysłana - 21 maj 2010 18:15      [zgłoszenie naruszenia]

 
Pitrekkk
Laska
 Wysłana - 21 maj 2010 18:27      [zgłoszenie naruszenia]

[img101.imageshack.us/i/44444444444444m.jpg/]

zajezdza wsia na tej focie
szyby wszystkie przyciemnione albo wcale
białe lampy -okropne.
zderzak tylni podobnie.

bez obraz, ale ja bym do niego nie wsiadł



Zmieniony przez - Pitrekkk w dniu 2010-05-21 18:28:39
_______________________________
 
.

 
siwex19
 Wysłana - 21 maj 2010 18:37      [zgłoszenie naruszenia]

jw/ lampy masakra
tylni zderzak tak samo
lusterka m3 look też chvjowo wyglądają
soga nie ma
_______________________________
 
Boga nie ma...:(
Jest Motór!!

Znawca -
 
Kniaz
 Wysłana - 21 maj 2010 18:39      [zgłoszenie naruszenia]

ogólnie ok-z tym, że te tylne lampy to tragedia, zderzak tył to samo

ile dałeś ?

gdyby nie te dwie rzeczy było by na prawdę ok

 
xxx320
BUKA
 Wysłana - 21 maj 2010 18:49      [zgłoszenie naruszenia]

no j/w i felga za mała to tych msport zderzaków itd.
_______________________________
 
Ojajebie!

Taki problem to NOŁPROBLEM!

Znawca -
 
kuba.s
 Wysłana - 21 maj 2010 19:12      [zgłoszenie naruszenia]

Wieje*****em na kilometr. A lusterka Very very bed luk potęgują to przekonanie . Focus fajny ale pseudo poprawki sprawiają iż nawet tak kultowy samochód można wizualnie popsuć.
_______________________________
 
Nie jestem typem, który mówi do świni kotku. Kopne Cie tak mocno w pi%de, że but zostanie w śro

 
PiotrekT18
 Wysłana - 21 maj 2010 19:51      [zgłoszenie naruszenia]

Lampy tylnie :( tylni zderzak nawet do reszty blachy nad kolem nie pasuje i ma nieco inny odcien z przyciemnianiem nie ma placzu chociaz... pokaz z przodu jak wyglada razem ze zderzakiem w calosci

Zmieniony przez - PiotrekT18 w dniu 2010-05-21 19:51:35

 
-adee-
 Wysłana - 21 maj 2010 19:54      [zgłoszenie naruszenia]

sog za rejke JP
i dobre autko <yes>

Znawca -
 
JOVOVlCH
 Wysłana - 21 maj 2010 20:12      [zgłoszenie naruszenia]

Co do tylnich lamp i zderzaka zgadzam sie że są lipne :D

Zderzak przód,szyby i lusterka jak dla mnie są ok. Dlatego Zderzak tył i lampy idą do zmiany, reszta zostaje.

Ile dałem? nie wiem, prezent

Zmieniony przez - JOVOVlCH w dniu 2010-05-21 21:05:20

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Foka :))

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: | | pedofile | squirting | truskawki | żaba | żaby | kobiecy wytryskporady | spahotel | madzi | gardło | wielgosz | wzost | książki szkoła | rysunki | szczecin | typy nie róbcie tak | Perend | venitari | SEXOWNE SEKRETARKI | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2017 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0