FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2254 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Zakup kontrolowany
Fura pólimuzynowata w lekki teren 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Fura pólimuzynowata w lekki teren"   
 
saikolank
 Wysłana - 18 wrzesień 2016 18:58        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Cześć i czołem, temat będzie z zupełnie innej beczki jak ostatnio.
Generalnie mieszkam sobie poza miastem, mam trochę terenu, trochę lasu i czasem potrzebuję zapiąć do czegoś przyczepkę i jechać na łąkę przywieźć opał, kamienie pod most, itp.
Za typowymi Jeep-ami nie przepadam, no ale nie mam wyjścia. Siłą rzeczy potrzebny mi dupowóz, którym nie będe się bał wjechacć na grząską łąkę, a jednocześnie będzie zapewniał optymalny komfort w jeździe na co dzień. Jako, że całe życie powożę z powodzeniem mniejszymi lub większymi złomami chciałbym mieć lekką odskocznie.
Po głowie chodzi mi BMW X3, jakość wykonania i komfort robi swoje, a tez mi na tym zależy. Nie chciałbym toczyć się tym po trasie jak taczkami.
Wymogiem jest na pewno silnik benzynowy, który zagazuje.
Kwota z LPG to 30k zł. I wolę celować w coś bardziej z półki premium, a starsze egzemplarze, gdyż to wolniej tanieje.
Czekam na propozycję oraz sugestię. Zakup jeszcze nie na już tylko gdzieś tak za pół roku.

 
T_E_O
 Wysłana - 18 wrzesień 2016 22:56      [zgłoszenie naruszenia]

Moim zdaniem BMW odpada, za delikatne na twoje wymagania ja bym proponował np.:
[otomoto.pl/oferta/nissan-pathfinder-kupiony-w-salonie-faktura-vat-pierwszy-wlasciciel-4-0pb-275km-7-osobow-ID6yws9D.html]
lub to
[otomoto.pl/oferta/jeep-grand-cherokee-mbcars-jeep-grand-cherokee-4-7-v8-bezwypadkowy-idealny-ID6yx02L.html]
lub to
[otomoto.pl/oferta/nissan-xterra-4-0-v6-off-road-ID6yvZ5P.html]
lub to
[otomoto.pl/oferta/jeep-cherokee-3-7-benzyna-z-gazem-automat-4x4-z-niemiec-ladny-ID6yxNTx.html]

Każdy z tych samochodów jest mi znany, z każdym miałem do czynienia i można je z czystym sumieniem polecić. Najdroższy w częściach Nissan Xterra, później Pathfinder reszta do przeskoczenia w normalnych pieniądzach.

 
Robot-Man
 Wysłana - 19 wrzesień 2016 16:46      [zgłoszenie naruszenia]



Zmieniony przez - Robot-Man w dniu 2016-09-19 17:14:16
_______________________________
 
Don to chuj -PAMIĘTAMY!
ŚMIERĆ FRAJEROM!
Si vis paka, para beka mafia znajacych (ko)łacine

 
smutasny
 Wysłana - 19 wrzesień 2016 18:48      [zgłoszenie naruszenia]

 
booe
biały miś
 Wysłana - 19 wrzesień 2016 20:44      [zgłoszenie naruszenia]

Pathfinderem fajnie się jeździ. Tzn ja jeździłem dieslem, ta benzyna pewnie jeszcze przyjemniejsza.

Znawca -
 
T_E_O
 Wysłana - 19 wrzesień 2016 20:51      [zgłoszenie naruszenia]

Booe no benzyna fajnie daje radę i jest mniej awaryjna, diesle miały wadę fabryczną rozrządu, o ile się nie mylę benzyna była głównie na rynek USA a diesel na Europę. Tak jak X-terra to był samochód tylko na rynek amerykański.

 
saikolank
 Wysłana - 19 wrzesień 2016 21:43      [zgłoszenie naruszenia]

A jak się ma jazda takim jeepem po autostradzie z prędkością ponad 150km/h? Czy będę czuł cały kręgosłup po zrobieniu takim kląkrem trasy 2k km? Nie ukrywam, że zależy mi na komforcie. Autami o komforcie taczek już się najeździłem i chciałbym od tego odpocząć.
A prawdziwy Jeep budzi moje wątpliwości, bo w teren będe wjeżdżał średnio raz do roku jeden- dwa dni. Kolejna sprawa to dizajn i jakość wykonania. Te Jeepy, Nissany mają wnętrza brzydkie do porzygu i wulgarne loszki nie będą propsować :(

 
T_E_O
 Wysłana - 19 wrzesień 2016 23:02      [zgłoszenie naruszenia]

Sam jeżdżę obecnie Cherokee i nie narzekam 150 - 160 po autostradzie dość komfortowa prędkość ale spalanie już mniej komfortowe . Pozostałe z wymienionych samochodów też miałem przyjemność użytkować i złego słowa na komfort powiedzieć nie mogę. To prawda Jeepy zbyt urodziwe nie są, ale mają to coś, jak to mówią o gustach się nie dyskutuje :). Z tej czwórki najładniejszy i najwygodniejszy Pathfinder, ale zarazem największy. Moim zdaniem przy tych brykach BMW wypada co najmniej blado, ale ja nie patrzę na samochody przez pryzmat wyrywania loszek pod remizą w moim przypadku samochód ma wjechać tam gdzie traktor nie dojedzie.

 
saikolank
 Wysłana - 19 wrzesień 2016 23:41      [zgłoszenie naruszenia]

Widzisz tutaj mam nie lada dylemat. Generalnie po moim terenie Powoziłem z powodzeniem przednionapędowym pontiaciem trans sportem w automacie. Wiadomo jak było tylko sucho, bo po deszczu raz go ostro zakopałem. I generalnie nie jestem jakąś pisdą. Wiadomo nie raz w zimie latałem po rowach, spędziłem godziny na wykopkach, także trochę dziwne jak dla mnie, że takie BMW nie poradzi sobie na równej łące, która nie jest mokradłem, bagnem z koleinami po 80cm. Tak jak pisałem nie jestem entuzjastą jazdy w terenie wcale a wcale. Gdyby nie potrzeba praktyczna zakupiłbym normalną osobówkę na w miarę dobrym wypasie. Jeep na drugie auto też odpada, bo generalnie wtedy to byłoby juz trzecie auto- w garażu już mi się kurzy klasyk z końca lat 70tych
Nie neguje, że Jeep to Jeep i na kamienistym wzniesieniu o nachyle 80 stopni poradzi sobie lepiej, czy też przejdzie przez rzekę.

Napisałem też topic na forum bawarii- zobaczymy co bogatsze Sebixy uważają. Bo na razie dowiedziałem się tylko, że Q5 i Q7 to gvwno i ogólnie kłatro to gvwno i audi i vw i porsze też. Zresztą jestem zbyt ubogi na Q5 :/

Co do prędkości, to obecnie Dacią po autobanie poruszam się po 170-180km/h, a moją szrotowatą corsą b ostatnio pokonałem trasę z krk pod granice z rajchem z prędkością podróżną 180km/h. Także wybacz, ale kładąc te 30 kafli oczekiwałbym czegoś więcej aniżeli mam teraz za dwa tysiące cebulionów.
Poza tym tak jak pisałem może się zdarzyć mi niejednokrotnie trasa PL- Belgia, gdzie liczy się czas jazdy i komfort. A 160km/h to nawet w Dacii nudaaa, jak masz tak jechać 1200km

Zmieniony przez - saikolank w dniu 2016-09-19 23:47:18

 
INSOMNIA
 Wysłana - 20 wrzesień 2016 02:16      [zgłoszenie naruszenia]

Raczej w tej kasie luksusu z terenówką nie połączysz.

 
Thomy20
 Wysłana - 20 wrzesień 2016 06:27      [zgłoszenie naruszenia]

Wymogiem jest na pewno silnik benzynowy, który zagazuje.

Już diesle odchodzą do lamusa?

bo w teren będe wjeżdżał średnio raz do roku jeden- dwa dni

jeżeli w teren wjeżdżasz raz czy dwa do roku to mam do ciebie propozycję kup sobie za 3-5 tys.zł Ładę Nivę albo Suzuki Samuraja a na normalne drogi jakieś bardziej luksusowe auto np. E46
_______________________________
 
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 7 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Fura pólimuzynowata w lekki teren

Strony: 1 2 3 4 5 6 7
 
Warto przeczytać: | | polki nago w playboyu i ckm | vodoo | fake hash | siwe wlosy | Andrzey | 3 wojna A]wiatowa | biaA,ko | drogA3wka | Watchdog | graffiti | chlebicka | milewski podsawy ekonomii | andzejpan | monolog penisa | gutierrez | iaeste | korwin | wywiad z pafielem | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2017 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0