Jestem laikiem i proszę o poradę.
Szukam głośników do kompa. Skłaniam się do zwykłych 2 kolumn stereo.
Do tego słuchawki bezprzewodowe (wskazany mikrofon).
Proszę o rzucenie kilkoma pomysłami. Na głośniki chcę przeznaczyć ok 500zł. Ewentualnie mogę wydać 1k jeśli mi powiecie, że będę dostawał polucji jak sobie pomyślę o ich dźwięku przed snem.
Na słuchawki taki sam budżet.
Karta muzyczna na płycie głównej Realtek ALC-1150.
Zmieniony przez - .dib. w dniu 2017-04-25 17:36:33
i chłop jak dąb na środę
Co do głośników, to za dużo nie doradzę - proponuję trzymać się sprawdzonych marek w stylu senheiser, czy audio-technica. Oczywiście wszystkie typu bluetooth omijać szerokim łukiem jak posty lynna.
Osobiście uważam, że bezprzewodowy headset nie jest wart takich pieniędzy(pomimo, że kupiłem, no ale każdy ma swoje słabostki), więc proponuję(od najtańszego):
Obiektywnie najlepsze, ale musisz dokupić wzmacniacz, bo mają 150Ω oporu(czyt. nie ma chója, żeby jakakolwiek integra i sporo dedykowanych kart dźwiękowych je pociągnęło = płaski dźwięk i wąska scena akustyczna).
Zmieniony przez - Don quixet w dniu 2017-04-25 20:52:20
Te same modele biorę pod uwagę. Chyba będzie walka logitech vs sennheiser (plus tak jak mówisz wzmacniacz).
No nic poczekam jeszcze na inne opinie.
i chłop jak dąb na środę
Nie słuchaj kolego pielęgniarza pracującego niewolniczo na zachodzie.
Także don wypyerdalaj na dział dla aptekarzy, bo pyerdolisz jak potłuczony.
Ale wracając do tematu. Co do słuchawek, styoknie Ci najzwyklejszy, prosty model Sony/AKG do 150zł. NA tej karcie dźwiękowej nie ma sensu kupować czegoś droższego
Senheiser na swoje dobre czasy za sobą, teraz robią masówkę i tylko pielęgniarze, którzy nie znają się na elektronice, a w temacie siedzą jedynie na podstawie forów typu audiostereo, gdzie takich lemingów marketingowcy nakrecają.
Z glośników komputerowych, polecam jedynie Creativy Cambirdge studio works. Ale one używane latają po 8 stów.