FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 117048 razy ¬
 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
GPW vol.5 bieda sama nie wyjdzie! grubasy spekulanci i ynwestorzy  
łączmy sie 
[powiadom znajomego]    
Autor "GPW vol.5 bieda sama nie wyjdzie! grubasy spekulanci i ynwestorzy łączmy sie"   
 
pitbull91
 Wysłana - 8 maj 2012 20:11      [zgłoszenie naruszenia]

ja w 2011 też jakoś -11%
ale w 2012 narazie troszke ponad +100%
_______________________________
 



 
RzEzNiKoZ
 Wysłana - 8 maj 2012 20:49      [zgłoszenie naruszenia]

Jo zle by nie bylo, no ale nie narzekamy. Trza odrabiac

 
krzywooki
 Wysłana - 8 maj 2012 22:43      [zgłoszenie naruszenia]

TPE w trakcie zbierania

zwrot za 2011 minimalnie na plusie, a przy uwzględnieniu inflacji zero :((
_______________________________
 
"Nie ma approvala na tego requesta, forwardnij to do innego leadershipa ASAP" - lider shiftu do akiyza

 
pafiel_007
B O M B E K
 Wysłana - 9 maj 2012 08:23      [zgłoszenie naruszenia]

tez mysle nad amica i apatorem
mysle, zeby rozdzielic kase na obydwa
do piatku chcialbym juz je kupic
a idealnie by bylo sprzedac mci po dobrej cenie, powyzej 5 i za to tez kupic te dwie spolki
wczoraj pozbylem sie cdred, niewypal
polimex poki co ratuje sytuacje
juz sie obawialem, ze to tez bedzie niewypal, ale poszli teraz troche do przodu
licze na 1,5-1,6zl

w tym roku to wlasnie cdred i alchemia mi popsuly wszystko
_______________________________
 
Zapraszam do gotowania [http://www.insomnia.pl/-t670340.html]
Sprzedam MSI Dominator GT70 [http://www.insomnia.pl/-t685017.html]

 
krzywooki
 Wysłana - 9 maj 2012 16:56      [zgłoszenie naruszenia]

inwestory pytanie: Jest tu ktoś wgryziony w Skyline Inv? Perła wygląda na przecenioną, ktoś analizował ten syf co ma spółka w portfelu?
_______________________________
 
"Nie ma approvala na tego requesta, forwardnij to do innego leadershipa ASAP" - lider shiftu do akiyza

 
INSOMNIA
 Wysłana - 9 maj 2012 19:12      [zgłoszenie naruszenia]

Photon już groszówką

 
pafiel_007
B O M B E K
 Wysłana - 9 maj 2012 19:40      [zgłoszenie naruszenia]

warto go juz brac?
jak myslicie, co z tego bedzie?
_______________________________
 
Zapraszam do gotowania [http://www.insomnia.pl/-t670340.html]
Sprzedam MSI Dominator GT70 [http://www.insomnia.pl/-t685017.html]

 
piotr3
 Wysłana - 9 maj 2012 22:46      [zgłoszenie naruszenia]

ja ostatnio dobierałem troche dlatego spadł

Znawca -
 
pafiel_007
B O M B E K
 Wysłana - 9 maj 2012 23:09      [zgłoszenie naruszenia]

hmm
poczekam z miesiac jeszcze
moze nie zdarzy odpalic
_______________________________
 
Zapraszam do gotowania [http://www.insomnia.pl/-t670340.html]
Sprzedam MSI Dominator GT70 [http://www.insomnia.pl/-t685017.html]

 
krzywooki
 Wysłana - 10 maj 2012 00:28      [zgłoszenie naruszenia]

Mało macie dobrych przecenionych spółek? Skąd ten pociąg do gry na bankrutach...
_______________________________
 
"Nie ma approvala na tego requesta, forwardnij to do innego leadershipa ASAP" - lider shiftu do akiyza

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 157 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

GPW vol.5 bieda sama nie wyjdzie! grubasy spekulanci i ynwestorzy łączmy sie

Strony: 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150