FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 117050 razy ¬
 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
GPW vol.5 bieda sama nie wyjdzie! grubasy spekulanci i ynwestorzy  
łączmy sie 
[powiadom znajomego]    
Autor "GPW vol.5 bieda sama nie wyjdzie! grubasy spekulanci i ynwestorzy łączmy sie"   
 
piotr3
 Wysłana - 15 listopad 2011 11:07      [zgłoszenie naruszenia]

były łan ofowowe wydarzenia nie ma co plakac kare ****y do***ali czyli jednak nie bez procenta


psy szczekaja karawana jedzie dalej

nie wiem tylko jak zabezpiecza fita w styczniu

Znawca -
 
RzEzNiKoZ
 Wysłana - 15 listopad 2011 11:13      [zgłoszenie naruszenia]

ehh AUC...nie tego sie spodziewalem
W pisdu, do watku na parkiecie lepiej nawet nie bede zagladal.

Ten rok nie bedzie nalezal do udanych. O tyle dobrze, ze tak u***ali ta spolke, ze wyniki w kursie juz byly w sumie.

 
samott
 Wysłana - 15 listopad 2011 11:16      [zgłoszenie naruszenia]

^To prawdziwy Rzeźnik napisał czy klon?





















 
RzEzNiKoZ
 Wysłana - 15 listopad 2011 11:22      [zgłoszenie naruszenia]

Ale o co konkretnie chodzi?
No nie spodziewalem sie -8 baniek kurna. Liczylem, ze ten rok, bez wyroku TK skonczy sie w okolicach 3-4mln netto na plus. Wyglada, ze jednak, ze nie da rydy.


Zmieniony przez - RzEzNiKoZ w dniu 2011-11-15 11:36:57

 
samott
 Wysłana - 15 listopad 2011 11:41      [zgłoszenie naruszenia]

Taki żarcik, bo na parkiecie już nie wiadomo czasem kto jest kim.
Jakieś głębsze przemyślenia po analizie raportu mile widziane z Twojej strony.

 
syriusz6
 Wysłana - 15 listopad 2011 15:12      [zgłoszenie naruszenia]

e Pany, co na photonie? Bo wlasnie patrze i -15% hmm

 
RzEzNiKoZ
 Wysłana - 15 listopad 2011 15:24      [zgłoszenie naruszenia]

c***owe wyniki w c***

 
piotr3
 Wysłana - 15 listopad 2011 15:30      [zgłoszenie naruszenia]

starata spora Q3


kurde co by ta slowacja poszla do konca roku i ruszlo cos na nowoo

choc w sumie ja się i tak nigdzie nie wybieram dobrze mi z pontonem

Znawca -
 
syriusz6
 Wysłana - 15 listopad 2011 15:42      [zgłoszenie naruszenia]

Ja juz w polsce, wlasnie siedze w poznaniu.
Musze ostatnio troche ogarnąć gielde, bo swego czasu nie jestem w temacie,
Na te kebaby trza zaczac zarabiac

 
RzEzNiKoZ
 Wysłana - 15 listopad 2011 20:32      [zgłoszenie naruszenia]

wracaj do Anglii i zarabiaj, a nie bedziesz tyral za 1500zl

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 157 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

GPW vol.5 bieda sama nie wyjdzie! grubasy spekulanci i ynwestorzy łączmy sie

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100