FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 121821 razy ¬
 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
GPW vol.5 bieda sama nie wyjdzie! grubasy spekulanci i ynwestorzy  
łączmy sie 
[powiadom znajomego]    
Autor "GPW vol.5 bieda sama nie wyjdzie! grubasy spekulanci i ynwestorzy łączmy sie"   
 
piotr3
 Wysłana - 5 styczeń 2012 21:12      [zgłoszenie naruszenia]

ja nie wiem wlasnie rok temu ok 14.01 były takie zestawienia, no ale na jakiej zasadzie się to ukazuje i czy jest to obowiązek to nie mam pojęcia, ale lizce bo cichu ze na dniach się gdzies pojawi

Znawca -
 
minner
SZPIEG
 Wysłana - 10 styczeń 2012 22:47      [zgłoszenie naruszenia]

Czy mi się zdaje czy SFD jest w portfelu LST Capital ??

Tzn. w spółce która wielu z nas spuściła niezły w******* ostatnio.
_______________________________
 
"Only the deads will see the end of war"
MODERATOR MILITARIÓW od 2007 :-)
INSOMNIA 2013

Specjalista -
 
RzEzNiKoZ
 Wysłana - 13 styczeń 2012 17:53      [zgłoszenie naruszenia]

Piter jest odpowiedz na zagadke...generali dalej z nami. Emneryci maja prze***ane?

 
piotr3
 Wysłana - 13 styczeń 2012 17:57      [zgłoszenie naruszenia]

widziałem,widzałem

a siedze na stoqu i czekam bo juz pare zestawien wyskoczylo a to trzeba u źródła szukać cale zycie sie czlowiek uczy


wiesz cos czemu nic nie podlaczają i co z przejsciem?

aha i tak btw na SKLU jest uklad

Zmieniony przez - piotr3 w dniu 2012-01-13 19:08:17

Znawca -
 
Eska
 Wysłana - 16 styczeń 2012 21:59      [zgłoszenie naruszenia]

no tez gdzies widzialem ostatnio ze LST ma sfd

ogolnie nieco zaczynam sie w****iac bo nie ma w co inwestowac. Akcje juz dawno wywalilem ze sporym zyskiem ale liczylem na to ze niedlugo pozniej bedzie okazja do zakupow a tu nic tylko spada i spada. A ile mozna trzymac kase na lokatach i innych badziewach co nie daja praktycznie zysku.

Ostatnio na tvn cnbc widzialem ze omawiali spolki ukrainskie i cos mi mignelo przez chwile ze astarta spadla w rok ponad 40 % chyba. Jak ja na niej zarobilem ok 140 % zanim wywalilem. A przez rok zdarzyla stracic caly zysk i jeszcze -40%

jedyny + z tego ze sztabka zlota ktora dostalem od znajomego ze 4 lata temu mocno zyskala na wartosci pewnie jak by wiedzial ze tak pojdzie w gore to by mi jej nie dal hehe

Pytanie tylko gdzie sprzedac taka sztabke za realna cene? Ktos to skupuje?
_______________________________
 
!-=PEACE, LOVE & TOLERANCE=- !

Znawca -
 
RzEzNiKoZ
 Wysłana - 18 styczeń 2012 01:00      [zgłoszenie naruszenia]

u lala, a co to za afera z bialkiem w gieldowej spolce?

[http://www.wykop.pl/ramka/1009117/sfd-s-a-dalej-robi-przekrety-na-bialku-i-innych-produktach/]

ciekawe jaki bedzie wynik tego pozwu zbiorowego
kuzwa kupilem chyba ze 4 paczki bialka SFD i teraz nie wiem czy to jesc...Jedzie do mnie , dojedzie na koniec tygodnia...co radzicie??

Zmieniony przez - RzEzNiKoZ w dniu 2012-01-18 01:02:04

 
piotr3
 Wysłana - 18 styczeń 2012 09:12      [zgłoszenie naruszenia]

pacz zebys nie wylapal bana za pisanie bzdur

Znawca -
 
suit_up
 Wysłana - 18 styczeń 2012 10:33      [zgłoszenie naruszenia]

Normalka, ze firmy zajmujace sie produkcja bialka zawyzaja wartosci na opakowaniu. Jedz spokojnie, to jest to, co kupiles, tylko "troche" mniej.
_______________________________
 
Nikt ci kurwa nie da, jak nie weźmiesz sobie sam.

 
RzEzNiKoZ
 Wysłana - 18 styczeń 2012 11:39      [zgłoszenie naruszenia]

Uff Dzieki suit_up.

Piter nie wyglada jak bzdury, ale moze sie jakis pracownik na parkiecie czy na stockwatchu odniesie do tego. To gieldowa spolka teraz, niech sie tlumacza akcjonariuszom

Ot ciekawostka....tutaj tez zagladaja? Noi chyba nie beda cenzurowac...to by bylo jak przynanie sie do winy



 
suit_up
 Wysłana - 18 styczeń 2012 12:23      [zgłoszenie naruszenia]

To zobacz, co sie dzieje na sfd...
_______________________________
 
Nikt ci kurwa nie da, jak nie weźmiesz sobie sam.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 157 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

GPW vol.5 bieda sama nie wyjdzie! grubasy spekulanci i ynwestorzy łączmy sie

Strony: 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116