FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 28535 razy ¬
 
ROZRYWKA | Miłość
Gdzie poznac normalne panny (przemyslenia) 
[powiadom znajomego]    
Autor "Gdzie poznac normalne panny (przemyslenia)"   
 
Gumis777
 Wysłana - 20 czerwiec 2008 15:20        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

No wiec tak postanowilem pomoc chlopakom ktorzy nie szukaja blach czy innych imprezowiczek /cichodajek zwal jak zwal.

Normalne dziewczyn nie spotkacie na dyskotekach ,pubach czy na osiedlu na lawce oraz jakichs dennych portalach typu naszaklasa,fotka i inne grona.

Zrobilem sobie maly rekonesans gdzie znalezc normalna dziewczyne do chodzenia i ktore maja wmiare poukladane w glowie.Mam jakies doswiadczenie i w tych i w tych wiec sobie tu napisze.Swoja hipoteze oparlem na duzym miescie takim jak stolica .bo tam mieszkam.W mniejszych miejscowosciach niewiem ale mysle podobnie moze byc.

Gdzie szukac :

Uczelnia panstwowa (na prywatnych roznie to bywa),biblioteka,ksiegarnie kosciól jak ktos chodzi wszelakie kursy od angielskiego po taniec itd na starówce (jak ktos posiada) w skromnych lokalach nie lanserskich,niektore panny ktore wykladaja korepetycje,muzea.Na spacerze w parku ale w godznach wczesniejszych nie wieczorami,imprezy studenckie.Rozne wyjazdy turystyczne.

Czasami mozna wypatrzyc niezle rodzynki tak jak ja dzisiaj na SGH (niestety zajeta)

Oczywiscie tak naprawde to tylko schematy bo rownie dobrze mozna i na schodach spotkac.

Ktos tu napisze normalna dziewczyna jakie kryterium

Wedlug mnie to dziewczyna ulozona,nie zmanierowana,skromna i majaca szacunek do siebie i dorzaca do wyznaczonego jakiegos celu majaca jakas pasje, nie przebierajaca w kolesiach i nie bawiaca sie nimi to jest wedlug mnie ta normalnosc.

Jesli ktos sie ztym nie zgadza to jego opinia, to jest moje kryterium ktore sobie postanowilem i przerobilem.Bywa roznie ale lepiej nie popelniac gaf.

Niby sprawy oczywiste ale jak trudne do zrealizowania heh

Zmieniony przez - Gumis777 w dniu 2008-06-20 15:22:15
______________________________
 
American Dream !!! (ten zly) Umoralniacz no.1
--------------------------------
Kiedys dalbym sobie za nia reke obciac.. i wiesz co? I bym teraz k*rwa nie mial reki. %-)

Znawca -
 
MoonSp
EQUILIBRIUM
 Wysłana - 20 czerwiec 2008 15:23      [zgłoszenie naruszenia]

Eureko ja to wiem
_______________________________
 
"Atak kosmitów to nic w porównaniu z atakiem głupoty"
Moon

Ekspert -
 
Gumis777
 Wysłana - 20 czerwiec 2008 15:23      [zgłoszenie naruszenia]

wszystkim szukajacym zycze wylapania tych perelek i bycia szczesliwym wkoncu,zeby inso kiedys nie widnialo tylko z wpisami o zalamce

Zmieniony przez - Gumis777 w dniu 2008-06-20 15:23:48
_______________________________
 
American Dream !!! (ten zly) Umoralniacz no.1
--------------------------------
Kiedys dalbym sobie za nia reke obciac.. i wiesz co? I bym teraz k*rwa nie mial reki. %-)

Znawca -
 
tragedia
 Wysłana - 20 czerwiec 2008 15:27     
 Usunięta przez nupel za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
 
mati1234p
 Wysłana - 20 czerwiec 2008 15:29      [zgłoszenie naruszenia]

bedzie ciezko
_______________________________
 
'A przed człowiekiem schronić się można jedynie w objęcia innego człowieka...'

Znawca -
 
Gumis777
 Wysłana - 20 czerwiec 2008 15:38      [zgłoszenie naruszenia]

Jak chociaz jednemu kolesiowi z inso to pomoze to bedzie sukces.

A ze ciezko to jak w zyciu
_______________________________
 
American Dream !!! (ten zly) Umoralniacz no.1
--------------------------------
Kiedys dalbym sobie za nia reke obciac.. i wiesz co? I bym teraz k*rwa nie mial reki. %-)

Znawca -
 
tragedia
 Wysłana - 20 czerwiec 2008 15:42      [zgłoszenie naruszenia]

Czasami mozna wypatrzyc niezle rodzynki tak jak ja dzisiaj na SGH (niestety zajeta)

co to za problem


biblioteka,ksiegarnie kosciól


szukamy zakonnicy ?? czy potencjalnej zdrowej dziewczyny z krwi i kości ??


ktore wykladaja korepetycje


to trzeba chyba bedzie zalozyc portal korepetytorki.pl

Oczywiscie tak naprawde to tylko schematy bo rownie dobrze mozna i na schodach spotkac.



czyli uogulniamy do wszechświata


Wedlug mnie to dziewczyna ulozona,nie zmanierowana,skromna i majaca szacunek do siebie i dorzaca do wyznaczonego jakiegos celu majaca jakas pasje, nie przebierajaca w kolesiach i nie bawiaca sie nimi to jest wedlug mnie ta normalnosc.


czyli z dobrego domku,nnnuuddyyy i flaki z olejem


Jesli ktos sie ztym nie zgadza to jego opinia, to jest moje kryterium ktore sobie postanowilem i przerobilem.Bywa roznie ale lepiej nie popelniac gaf.



Kto osiada na laurach ten ginie
_______________________________
 
GOKACY ! tylko taki troche inny %-) death !!!!!!

Powoli mijaj kalisz !

 
Fluff.y
 Wysłana - 20 czerwiec 2008 15:44      [zgłoszenie naruszenia]

Jak byłem ostatnio nad morzem, to kupowałem gofry u takiej fajnej dziewczyny. Ojca też miała wporzo
_______________________________
 
'Hen, tam wysoko już jest z niebem jesiennym góra Fuji'

 
MoonSp
EQUILIBRIUM
 Wysłana - 20 czerwiec 2008 15:44      [zgłoszenie naruszenia]

Ogólnie prawie wszędzie można spotkać normalne panny... To jest chyba oczywiste, że normalne chodzą do szkoły, księgarni, pograć w siatkówkę, na angielski, do szkoły tańca....
Nie wiem czemu Twoje przemyślenia miały służyć. Moim zdaniem WSZYSCY wiedzą gdzie poznać normalne panny, ale mało kto wie JAK poznać normalne panny. Co z tego, że ktoś wie gdzie poznać, jak jest dupą wołową i nie podejdzie, nie pogada. Przecież to oczywiste, że prawie wszędzie są normalne dupy. Nie znajdziesz skromnej, ładnej, ułożonej dziewczyny w jakimś lanserskim klubie, albo przed blokiem na ławce pijącej brona, albo nie wyrwiesz takiej na nowego golfa... Równie dobrze, można przejść się do centrum handlowego i będzie dużo "normalnych" dziewczyn, a czy normalnych to się okaże przy bliższym spotkaniu.
Kończąc moją wypowiedź myślę, że temat jest do dupy, bo gdzie poznać to nie trudno ( chyba, że się mieszka w dziurze ), ale mieszkając w większym mieście to nie sposób nie zauważyć normalnych panienek. Problemem dla wielu jest ich poznanie, zagadania, konwersacja, flirt czy ki hvj tam jeszcze to nazwiesz.
Ważne to jest aby być sobą, nie stresować się, pewnym siebie, podejść, porozmawiać, poprosić o numer telefonu i potem się umówić i to wszystko.
/pzdr

_______________________________
 
"Atak kosmitów to nic w porównaniu z atakiem głupoty"
Moon

Ekspert -
 
tragedia
 Wysłana - 20 czerwiec 2008 15:45      [zgłoszenie naruszenia]

to moze ten marynarz i jego coreczka z innego tematu ??
_______________________________
 
GOKACY ! tylko taki troche inny %-) death !!!!!!

Powoli mijaj kalisz !

 
Gumis777
 Wysłana - 20 czerwiec 2008 15:54      [zgłoszenie naruszenia]

Ja pisalem ze to pojecie subiektywne czytajcie ze zrozumieniem.Wiem ze to jest oczywiste ze tu pisze ale dobre miejsce to juz polowa sukcesu.Podryw to inna bajka.

Wiadomo ze kazdy lubi inne kobiety i o gustach sie nie dyskutuje tylko przedstawilem tu opis bo siedza tu ruzni ludzie i maja rozne potrzeby a potem jest zgrzyt.Nie generalizujcie ja wyciagam wnioski tak a zeby ktos mial wieksze prawdopodobienstwo bycia szczesliwym chodz to pojecie wzgledne bo kazdy ma inne potrzeby.

Lepiej uczyc sie na czyichs bledach niz na swoich.

Taka jest moja opinia i nie kazdy jak pisalem musi sie zgadzac.Tamat uwarzam za sluszny bo duzo mlodzierzy jak i starszych sie tu przewija.

Zmieniony przez - Gumis777 w dniu 2008-06-20 15:54:42
_______________________________
 
American Dream !!! (ten zly) Umoralniacz no.1
--------------------------------
Kiedys dalbym sobie za nia reke obciac.. i wiesz co? I bym teraz k*rwa nie mial reki. %-)

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 18 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Gdzie poznac normalne panny (przemyslenia)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18