FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 28297 razy ¬

ROZRYWKA | Nasze Szkoły
Gdzie studiować? - niepaństwowe 
[powiadom znajomego]    
Autor "Gdzie studiować? - niepaństwowe"   

magnumoc
 Wysłana - 1 luty 2010 22:00      [zgłoszenie naruszenia]

Niezgadzam się z większością Waszych opinii na temat uczelni prywatnych.
Ja studiuję na takiej i na prawdę łatwo nie jest (KA). Wykładowców mamy z AGH-u, Politechniki, AON-u, UW... itd., którzy mają swoje wymagania.
Za samo czesne nie przepuszczają ludzi...
A szczerze mówiąc papierek magistra praktycznie z każdej uczelni w dzisiejszych czasach jest g***o wart. Magistrów jest mnóstwo... najczęściej politologów, absolwentów europeistyki, turystyki i rekreacji... co to za kierunki w ogóle. Powedzmy sobie szczerze, że w dzisiejszych czasach nie jest ważne gdzie się uczysz, ale jakie masz znajomości, osobowość, ambicje i wiedze. Od tego zależy wszystko.
Z czasem wyjdzie czy na studiach się uczyłeś, czy studiowałeś... a studiować można wszędzie nawet na szanowanym powszechnie UW.

Wchilka
 Wysłana - 10 wrzesień 2010 16:59      [zgłoszenie naruszenia]

ja studiowałam w Collegium Civitas i wcale się nie opierdszielałam. poza tym świetna kadra więc polecam

pitupitu86
 Wysłana - 3 grudzień 2010 15:49      [zgłoszenie naruszenia]

A ja jestem na WSFiZ w wawie i bardzo sobie chwalę ta uczelnie. Tyle sie nasluchalam o niepanstwowych uczelniach, ze idac tu z panstwowej wlasnie, mialam mieszane uczucia. Namowily mnie kolezanki, ktore koncza tu psychologie. Ja w tym roku koncze zarządzanie i moge polecic ta szkole :)

Aferka
 Wysłana - 2 styczeń 2011 14:14      [zgłoszenie naruszenia]