FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1122 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Giełda 
[powiadom znajomego]    
Autor "Giełda"   

el - passo
 Wysłana - 11 grudzień 2008 22:26        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam.
Mam nadzieję, że to dobry dział.
Otóż chciałbym na początku zaznaczyć, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o zarabianie na giełdzie, inwestowanie itp.
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł aby zainwestować małą sumkę. Mam na myśli około 100-200zł. Wiem, że to śmieszne , że takimi sumami to moge sobie podetrzeć tyłek jednak chciałbym spróbować. Podejrzewam, że jako kompletny laik w te sprawy raz dwa strace te 100-200zł. Dlatego też nie chce inwestować większej gotówki.
Szukam jakiegoś forum na którym moge znaleźć podstawowe informacje na temat tego w co inwestować. Czy jakieś fundusze emerytalne, czy akcje itp. Nie interesują mnie żadne fora serwisów typu gazeta.pl itp. Tam jest wszystko napisane bardzo chaotycznie. Nie ma żadnego tzw 'faq' z którym mógłbym się zapoznać

Może jest na tym forum osoba która może mi udzielić podstawowych informacji, nakierować na coś itp?
Nie chce zarabiać Bóg wie jakiej kasy (czy z 200zl można w ogóle coś zarobic?) ale jednak chciałbym się troche wtajemniczyć w to wszystko, zobaczyć jak to wygląda itp a w razie gdy nie będę dawał rady trudno, 200zł nie spowoduje tego, że się zabije

Głownie zalezy mi na tym, aby pełną kontrole mieć poprzez internet. Np kupuje jakąś akcje(?) i jej notowania itp moge obserować przez internet. To samo tyczy się wpłat i ew wypłat gotówki.

Mam nadzieję, że osoby obeznane w temacie wiedzą o co mi chodzi

Z góry dzieki.

socios17
 Wysłana - 11 grudzień 2008 22:45      [zgłoszenie naruszenia]

Żeby się zapoznać i troche pobawić proponuje:
[gragieldowa.pl/]

el - passo