Ingenting är som det ska, likadant frĺn dag till dag. Allting följer samma mönster ser pĺ stan i frĺn mitt fönster. Människor pĺ rad i kö äta, jobba, sova, dö.
Chorus Jag gĺr och fiskar, och tar en tyst minut ĺker ut, ut och fiskar En chans att andas in, andas ut.
När man läser filosofer, letar mellan gamla strofer. Tror man det var annorlunda 16, 17, 1800. Icke sĺ, mitt hjärta svider samma sak i alla tider.
Chorus Jag gĺr och fiskar, och tar en tyst minut ĺker ut, ut och fiskar Min chans att andas in, andas ut.Aaaaandas ut.
Ingenting är som det ska, likadant frĺn dag till dag. Alla säljer samma tjänster, människor till höger vänster. Jag kan bara sĺ ett frö ge ett rĺd. ta ditt spö!
Lĺt oss gĺ och fiska. och ta en tyst minut. Lĺt oss fiska, fiska fiskar. En chans att andas ut. Jag gĺr och fiskar, och tar en tyst minut. Ĺker ut, ut och fiskar. En chans att andas in andas ut. Jag gĺr och fiskar Jag gĺr och fiskar jag gĺr, jag gĺr, jag gĺr och fiskar.
Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję.