FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5033 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Miłość
Have a nice problem 
[powiadom znajomego]    
Autor "Have a nice problem"   

elemele.
 Wysłana - 4 styczeń 2011 20:57        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Nie wiem czy to problem ale napiszę tu z ciekawości :)

Otóż w czerwcu rozstałam się z chłopakiem po 3,5 letnim związku. Przez te wakacje odetchnęłam, zwiedziłam wiele miast, byłam pierwszy raz na zagranicznej wycieczce,znalazłam pracę która lubię.
W końcu zaczęłam życie jakie chciałam mieć. Mogę robić co chce i nikt mi nie zabrania.

Nie mam już nic do tego chłopaka, jest mi po prostu obojętny. Studiuję z nim i jestem z grupie, absolutnie mi to nie przeszkadza.

Nie wiem czemu, ale od rozstania odeszła mi całkowicie ochota na jakikolwiek związek. Jest mi na prawdę dobrze samej, nie mogę ogarnąć że życie singielki w moim przypadku jest takie wspaniałe.

We wrześniu, niby miałam chłopaka, spotykałam się z nim przez miesiąc. Według mnie z wyglądu był rewelacyjny, dziewczyny z pracy jak go zobaczyły to oczy na wierzch im wyszły. Ale co z tego? po pierwsze to mi się średnio jakoś podobał a po drugie to nie chciało mi się mieć chłopaka. Denerwowało mnie to że się chciał ze mną cały czas spotykać i że dzwonił non stop.
Zerwałam z nim i w ogóle o min nie myślałam.

Lubię się spotykać z kolegami, ale Ci moi koledzy z którymi się widuję to wydaje mi się że mają jakieś zamiary wobec mnie :/ a ja bym chciała mieć ich tylko jako kolegów.
Jak piszą potem do mnie żeby się spotkać to odpisuję im po kilku dniach, wykręcam się, głupie sytuacje wychodzą. A ich to co ? kręci jeszcze bardziej ? bo piszą dalej :/

Są chłopcy którzy mi się podobają, ale to by było na tyle, nie chcę nic więcej.