FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 15350 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | HYDEPARK
Herby Rodzinne 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Herby Rodzinne"   
 
Placek
 Wysłana - 28 sierpień 2005 20:13        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI



No właśnie ma ktoś z forum swój rodzinny herb ?? Jak tak to niech napisze jaki albo wrzuci foty

Ten co zamieszczam wisi u mnie nad łóżkiem ręcznie malowany czekałem na niego prawie 2 tyg ale warto było ... Naprawde super pamiątka.


Wrzucajcie Fotki z ciekawości daje pierwszy kilka :

Ekspert -
 
Placek
 Wysłana - 28 sierpień 2005 20:15      [zgłoszenie naruszenia]



powiększajcie klikając na fote

tak sie prezentuje w ramce

Ekspert -
 
Placek
 Wysłana - 28 sierpień 2005 20:17      [zgłoszenie naruszenia]



ok i ostatnia ...

Ekspert -
 
soze86
 Wysłana - 28 sierpień 2005 20:32      [zgłoszenie naruszenia]

fajny herb, nie wiesz jak można sprawdzić czy ma się też taki herb albo coś??
_______________________________
 
Błędne oczy zakłamanych niewolników fikcji...

Specjalista -
 
ryba_
 Wysłana - 28 sierpień 2005 20:33      [zgłoszenie naruszenia]

j/w


no no panie szlachta !!!
_______________________________
 
Dla Ciebie Ojczyzno biją nasze młode serca

Specjalista -
 
vitoss
 Wysłana - 28 sierpień 2005 20:34      [zgłoszenie naruszenia]

Łap soga za herb - świetny pomysł z tematem!

Mój herb rodzinny został zniszczony w czasie II Wojny Światowej, a teraz jakoś nikt nie pomyślał o tym, żeby go powielić... a szkoda, bo fajnie byłoby mieć coś takiego na ścianie W necie niestety znaleść nie mogłem Swoją drogą, znam jednego Łapińskiego-Lubicza
_______________________________
 
Impossible is nothing!

Ekspert -
 
Placek
 Wysłana - 28 sierpień 2005 20:34      [zgłoszenie naruszenia]

Pojęcia nie mam wiem , że jest książka z herbami i nazwiskami może w googlach ??

Ja miałem to załtawione przez dziadka ...

Ekspert -
 
Placek
 Wysłana - 28 sierpień 2005 20:36      [zgłoszenie naruszenia]

Ja tam jestem Łapiński a to wszytko traktuje z przymróżeniem oka ale pamiątka fajna


vitoss może ŁUKASZA ?? ze Związku Szlachty Polskiej ?

Ekspert -
 
soze86
 Wysłana - 28 sierpień 2005 20:36     
 Usunięta przez Placek za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
Specjalista -
 
Placek
 Wysłana - 28 sierpień 2005 20:38      [zgłoszenie naruszenia]

NIE SPAMOWAĆ BO POBANUJE

Ekspert -
 
vitoss
 Wysłana - 28 sierpień 2005 20:39      [zgłoszenie naruszenia]

Placek: nie, znam Franka - z Warszawy, ale wiem, że jego dziadek należy do Związku Szlachty Polskiej
_______________________________
 
Impossible is nothing!

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 4 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Herby Rodzinne

Strony: 1 2 3 4
 
Warto przeczytać: A było tak fajnie... | Doom 3 | olimpiada,rozważania. | Co to do cholery | Pomóżcie odszukać foto... | Dziewica? | jaki odtwarzacz dvd za 500 - 600 zł??? | Co o tym myśleć? | Siema | Ciekawe miejsca w Nowym Jorku | Pytanie! | buki | Test IQ | kto mi pomoze jest wielki | szkoła języków w gliwicach? | Bad Bears | trap | opowiadanie z psem | vol 106 | szefie | maniek | strony z ogłoszeniami z zagranicy | Karta graficzna nie odpowiada | najlepsze filmy porno dominacja lizanie cipki | Mfc | dla elvisa | michael jackson | loda 2016 | loda zrobie | star trek | red tube | wygadal ze robilem mu loda | evenement alfa | ksw 35 | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2018 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0