Witam wszystkich. Mam na imię Łukasz i jestem studentem ()
Mam "mały" problem. W roku 2008 pracowałem w holandii prawie 3 miesiące i przywiozłem ok 9 tys. zł. Jako że pracowałem w tamtym roku także w polsce (tylko 1 miesiąc) to musiałem się rozliczać z podatku właśnie w Polsce... mam jakby znajomą która pracuje w banku i która zawsze rozliczała mnie i moją mamę. W styczniu czy lutym przyszedł mi kwitek rozliczeniowy z Holandii który powierzyłem właśnie tej znajomej żeby mnie rozliczyła.. miała sporo kłopotów bo nigdy nie rozliczała nikogo kto pracował za granicą ale powiedziała że popyta się znajomych którzy pracują w biurach różnych itp itd i że będzie dobrze..... słuchajcie tego..
Dzisiaj przyszło mi rozliczenie z ZUS`u.. 65zł...
na logike wiem że to nie możliwe gdyż nie sądze żeby z kwoty 9tys.zł podatku było tylko 65zł..
co ja teraz moge z tym zrobić ? czy mam jeszcze szanse na jakąś korekte ? od kolegów którzy pracowali w holandii razem ze mną a którzy rozliczali sie w holandii .. wiem że powinienem dostać przynajmniej tysiąc złotych (i to w najgorszym wypadku)... a mam 65zł..
doradźcie proszę.. (temat zamieszczę też w dziale PRACA bo z takimi rzeczami chyba lepiej sie spieszyć żeby nic nie przepadło a na dwa fronty może szybciej dowiem się co robić.. )
Dziękuje wszystkim którzy rzucą jakąś radą.. pozdrawiam
z moich obliczeń wynika że w roku 2008 zarobiłem w holandii ok 1500 euro i 1500zł brutto przez ten miesiac jeden który pracowałem w polsce.. samego podatku z tej firmy z polski zawsze dostawałem ok 200-300zł .. teraz doszło 1500 euro z holandii.. że nie wspomne o oddawanej krwi heh... i wszystkiego jest 65zł..
hmm.. nie mielismy zadnych zaliczek... raczej.. nie przypominam sobie..
ee a niby czemu miałbyś coś dostac, po mojemu to powinienes im tam zaplacic jeszcze, z Holandia mamy chyba odliczenie proporcjonalne
Edit: i jak przywiozles 9k jak zarobiles 1.5k euro
Zmieniony przez - anc_kozak w dniu 2009-07-27 17:01:22