FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 25662 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Imię wybranki/wybranka :-D 
[powiadom znajomego]    
Autor "Imię wybranki/wybranka :-D"   
 
Hakelbery
degustator
 Wysłana - 23 luty 2005 01:02      [zgłoszenie naruszenia]

Na bank NIE Miriam
Oprocz tego to raczej wszystkie sie kwalifikuja
_______________________________
 
Polakom gratulujemy ceny benzyny


<%-)CHORY PASTOR HALELUJA%-)>

Znawca -
 
michalek_1
 Wysłana - 23 luty 2005 01:05      [zgłoszenie naruszenia]

Hakelbery -> dobre SOG
_______________________________
 
[www.centrum-promo.pl] - w służbie kreowania Waszego wizerunku

 
ChinChin
 Wysłana - 23 luty 2005 01:07      [zgłoszenie naruszenia]

Powiem wam tak, imie niby nie jest wazne, dopoty dopoki dziewczyna nie przestawi sie "Andrzej" . hihihihihi

 
Hakelbery
degustator
 Wysłana - 23 luty 2005 01:16      [zgłoszenie naruszenia]

michalek_1 i pong
_______________________________
 
Polakom gratulujemy ceny benzyny


<%-)CHORY PASTOR HALELUJA%-)>

Znawca -
 
empty
 Wysłana - 23 luty 2005 01:23      [zgłoszenie naruszenia]

pozdrawiam dziewczyny które sie zemna dobrze pieprz..... kasia,marta nie wspone o ewie bo ciągle mieszkam na scenie :>

a tak na serio w podstawówce na andrzejki wrózuli mi Eweline ale gówno prawda Madzia Była Madzie bedzie i Madzia zostanie :> :P
_______________________________
 
<-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=->
<-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=->
...:.Od gruszki wole jedrne cycuszki.:..:.Piwo jest
Bogiem a Sex nalogiem.:...<-=->

 
slonce_m
ŻABCIA
 Wysłana - 23 luty 2005 08:30      [zgłoszenie naruszenia]

Whitestock sog:
miło mi, Monika jestem

a męskie imiona, które mi się podobają to Michał, Krzysztof, Radziu
_______________________________
 
..:Była Moderator Działu SEKS:..

..:Żonka i Mama:..

Ekspert -
 
Methos
 Wysłana - 23 luty 2005 08:37      [zgłoszenie naruszenia]

jest kilka imion które uwielbiam i kilka które hmmm "mniej uwielbiam"

choć w sumie to i tak wszytsko zależy od właścicielki

Znawca -
 
_Pinup_
 Wysłana - 23 luty 2005 08:44      [zgłoszenie naruszenia]

hmm generalnie imie nie ma tu nic do rzeczy no ale na temat..
nie wiem czy tu jest jakas prawidlowosc..
zaczelo sie od jednego menia...

..zwiazek nie trwal bardzo dlugo .. MICHAL
..puzniej dlugoletni powazny.. hmm MICHAL
..nastepnie krotki aczkolwiek mily epizod mmm ..MICHAL

no i buheheeh wczoraj... MICHAL ..-pierwszy i ostatni raz hehe-nie dostanie szansy na kolejne spotkanie.

Znawca -
 
aga_BJJ_PŃ
 Wysłana - 23 luty 2005 08:58      [zgłoszenie naruszenia]

Bejbe...

Niom całkiem jak M&M`s

Mysle,ze powinnas zmienic upodobania do M,bo sama widzisz SPADEK w dół hihihi

JAK DLA MNIE :

Imie....Damian ... na przyklad

Zmieniony przez - aga_BJJ_PŃ w dniu 2005-02-23 09:07:50
_______________________________
 
______________________________
PREZES-mafia.suple.hardcor.pl
***LUBIE BULKA***
***SFD "JIU-JITSU" TEAM***

 
Jonks
 Wysłana - 23 luty 2005 09:09      [zgłoszenie naruszenia]

no pieknie ZOna piekniutko
_______________________________
 
SORRY ZA LITEROWY ALE NIGDY MI SIE NIE CHCE ICH POPRAWIAC :)

[http://www.sfd.pl/temat134812/]

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 31 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Imię wybranki/wybranka :-D

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31