FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 127315 razy ¬

ROZRYWKA | Miłość
Jak postępować z kobietami - poradnik dla desperata %-) 
[powiadom znajomego]    
Autor "Jak postępować z kobietami - poradnik dla desperata %-)"   

BagOfBones
 Wysłana - 26 lipiec 2007 22:38      [zgłoszenie naruszenia]

osso napisał:
"Ty nalezysz do tych, ktorzy wykonali juz pierwszy krok w celu poprawy 'jakosci' zycia."

Naprawdę? A można wiedzieć jaki krok już zrobiłem? I jeżeli nie będzie następnego, to niby w jaki sposób znajdę sobie dziewczynę? Sorry, że zadaję takie głupie pytania, ale po urodzeniu nie dostałem instrukcji obsługi życia. <lol2> Jestem typem człowieka, któremu wszystko trzeba powiedzieć wprost.

osso napisał:
"Po tym co napisaleś i w jakim stylu to zrobileś wnioskowac mozna ze jesteś w miare oczytany (czytaj-nie jesteś przygłup)."

To komplement? Osobiście głęboko wierzę w swoją inteligencję. Jestem po studiach, a w szkole podstawowej często brałem udział w konkursach pięknego czytania, w konkursach ortograficznych, itp. Wydaje mi się, że moje posty są napisane składnie i bez żadnych błędów ortograficznych. Pomimo tego, że forum to tylko forum, to zawsze przykładam się do tego, żeby to co piszę miało ręce i nogi, i było zrozumiałe dla innych użytkowników.

osso napisał:
"W konfrontacji PEWNY SIEBIE DUPEK - SPARALIŻOWANY NIEŚMIAŁOŚCIĄ GENIUSZ RETORYKI bezdyskusyjnie zwyciężyłby ten pierwszy"