FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 12656 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Jak tego nie z***ać ? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Jak tego nie z***ać ?"   
 
duramen
jem tablety a one mn
 Wysłana - 23 sierpień 2006 17:44      [zgłoszenie naruszenia]

trib...dajesz....zrob to dla mnie
_______________________________
 
Krolewicz Imprez i Używek%-)
oraz moderator seksu

Specjalista -
 
trib-misiu
ŻYDU
 Wysłana - 23 sierpień 2006 17:52      [zgłoszenie naruszenia]

Dura - jak mówię - ten post i całą sytuacja ma za duży potencjał żeby go niszczyć w tak wczesnej fazie rozwoju
Zaufaj mi
_______________________________
 
człowiek o IQ ok. 453 razy większym od gąsiennicy

 
Henryk12.5
 Wysłana - 23 sierpień 2006 17:54      [zgłoszenie naruszenia]

Moze faktycznie za duzo planuje skoro tutaj nie ma nic do planowania...bedzie typowy schemat klubowy, jak sie na to nie złapie to trudno. Walne sobie jakies piwko przed disko, zeby sie lepiej gadało i sprawa załatwiona.
_______________________________
 
Henryczek...o...rly ?

 
duramen
jem tablety a one mn
 Wysłana - 23 sierpień 2006 17:56      [zgłoszenie naruszenia]

ok tribal..tobie zawsze


:*
_______________________________
 
Krolewicz Imprez i Używek%-)
oraz moderator seksu

Specjalista -
 
ka do a
 Wysłana - 23 sierpień 2006 22:59      [zgłoszenie naruszenia]

typowi faceci... do autora - pomysl sobie jak sie dziewczyna pozniej poczuje

 
Yaiban
 Wysłana - 23 sierpień 2006 23:20      [zgłoszenie naruszenia]

Jak?
"O ja, zaspokoiłam Henryka, jestem zaj**ista!!" ?

Btw. czytając post Tribal'a...

Przypomniał mi się znany filmik na anszej polskiej scenie filmowej.

Henryku Wchodzisz!

Zmieniony przez - Yaiban w dniu 2006-08-23 23:21:16
_______________________________
 
Have fun and good luck.

 
M_F
 Wysłana - 24 sierpień 2006 00:55      [zgłoszenie naruszenia]

henryk dwanascie i pol a ja wiem kim jestes haha chodziles do 7 lo co nie

 
XXwielkiXX
 Wysłana - 24 sierpień 2006 00:58      [zgłoszenie naruszenia]

Walne sobie jakies piwko przed disko

disko ścisko

Znawca -
 
nayyne
 Wysłana - 24 sierpień 2006 01:21      [zgłoszenie naruszenia]

ja sie nie dziwie ze tej lasce postawił lanego browara
w Mialnie:
LANY - 4-5zł
HEINI W BUTLI - 6-9zł

_______________________________
 
Jestem Zajebisty I Nic Co Zajebiste Nie Jest Mi Obce =]

 
CTA
bluesuit
 Wysłana - 24 sierpień 2006 02:13      [zgłoszenie naruszenia]

nie czytałem odpowiedzi więc nie krzyczcie jak sie powtórze i ktoś już to radził ale dla mnie to tak:
za bardzo to zaplanowałeś, brakuje mi jeszcze mapy miejsca gdzie sie macie spotkać i strzałek z której strony podbijasz do niej itd.

pozatym plany są do dupy, to nie bitwa pod Grunwaldem na tym polu wygrywają partyzanci, przyatakuje krótka ale sensowana bajera i rypańsko bez zbędnych ceregieli

najlepiej to rób wszystko co sie da w stosunku do niej obejmuj przytulaj całuj nie smęć o wakacjach tylko zabawiaj i rób z siebie głupka (w końcu impreza)

pozatym za bardzo widać po Tobie że ją chcesz, a to zazawyczaj pali na starcie

powodzenia

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 16 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Jak tego nie z***ać ?

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16