FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1493 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Militaria
Jak teraz z wojskiem? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Jak teraz z wojskiem?"   
 
Raymann
 Wysłana - 20 wrzesień 2005 19:53        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Siemka. Pytanko: czy jesli sie pojdzie na studia to potem trzeba isc do wojska? Czy ma sie juz spokuj ?
Pytam sie bo rozmawialem z kolega i on twierdzi ze jesli sie pojdzie na studia to juz nie trzeba isc do wojska.
______________________________
 
NIe O To Chodzi,Żeby Ginąć za Ojczyznę....Chodzi O To,Żeby Wróg Zginął Za Swoj&#

 
Weekend123
 Wysłana - 21 wrzesień 2005 02:31      [zgłoszenie naruszenia]

jeśli pójdziesz na dzienne to możesz po 1 roku zaczać coś jak PO a po 2 w wakacje jechać na przeszkolenie zamiast służby. A niedługo wchodzą lub już weszły przepisy które mówią że jeśli wojsko nie upomni się o Ciebie przez 1,5 roku to od razu zostajesz przydzielony do rezerwy

tak mi się wydaje
_______________________________
 
"Nie trać czasu z kimś kto niema go, aby go spędzać z tobą" G.G. MARQUEZ
"Absurdalność daje się wyrazić tylko za pomocą humoru" A. HITCHCOCK

 
Raymann
 Wysłana - 21 wrzesień 2005 14:06      [zgłoszenie naruszenia]

aha thx. Piszcie wiecej jesli jestescie pewni bo ty weekend nie byles pewnien do konca...

_______________________________
 
NIe O To Chodzi,Żeby Ginąć za Ojczyznę....Chodzi O To,Żeby Wróg Zginął Za Swoj&#

 
Unimil
 Wysłana - 22 wrzesień 2005 14:42       [zgłoszenie naruszenia]

a może zna ktoś liste roczników automatycznie przeniesionych do rezerwy?

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

Jak teraz z wojskiem?

Warto przeczytać: Poszukuję wiatrówki | CS-GAS | %-) Będzie ogień %-)) | Jakie studia do Straży Granicznej?? | straz graniczna | MO | Problem z ASG | szkoła wojskowa | Jaka muzyka do dokumentu z II wojny światowej | Jaka sprężyna do wiatrówki? | Jaki karabin ASG | Jak zostac najemnikiem | Czy każdy w Polsce może kupić sobie czołg? | Krav Maga | Optyka do wiatrówki | Rekrutacja do Policji vol 2 by bass | brunetki | małolat | dziewczyn | 18 lat | od 18 lat | zdjecia | zdjecia 18 | baka | Małgorzata Werner | koxywie | moja siłownia w pokoju | x box 360 | kidzińska | guarana | jak sie odkochac | faszyzm | _Pinup_ | podbite oko | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0