FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 27361 razy ¬
 
ROZRYWKA | Miłość
Jak zaimponowac kobiecie na spotkaniu? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Jak zaimponowac kobiecie na spotkaniu?"   
 
Chaos Ad
 Wysłana - 23 lipiec 2007 15:37       
 
Przeniesiona przez Skarbowy z działu 'SEKS'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

No wlasnie... mam takie pytanie / prosbe, atoz w czwartek umowilem sie z kolezanka na ktorej mi zalezy. Problem w tym ze zazwyczaj kiedy sie spotkamy ( a dosyc czesto )powiem szczerze jest po prostu dzuma:// zazwyczaj siadamy gdzies na lawce, pijemy piwo, gadamy o jakims tam ******lach, odprowadzam ja do domu i na tym sie konczy. Chcialbym to zmienic, w jakims stopniu chcialbym zrobic cos aby jej zaiponowac. nie mam pojecia jak to zrobic, mieszkamy w malej miejscowosci (ok 50tys. ludzi) w "tej wsi" :/ nie ma praktycznie zadnych miejsc gdzie mozna sie fajnie zabawic, gdzis pojsc zeby chociaz troche bylo sie romantycznie. i tu moje pytanie do Was, moze doradzicie mi jak zadzialac? moze zdarzylo wam sie cos ze spodobalo sie Waszej kobiecie (wiem ze kazdy ma inny gust, ale moze jej tez sie to moze spodobac)Napweno przezyliscie takie cos jak nuda na "randce" jak ja rozkreciliscie, zeby nie wyjsc na jakiegos nudnego goscia... (chcialbym zeby tez kobietry wypowiedzialy sie na ten temat, moze one cos pomoga?) sorki ze sie az tak rozpisalem

dzieki za wszelkie odpowiedzi, beda songi
Pozdrawiam, milego dnia
______________________________
 
iLight

 
Mistmare
 Wysłana - 23 lipiec 2007 16:12      [zgłoszenie naruszenia]

Masz kilka możliwości. Możesz ją czymś zaskoczyć, czymś oryginalnym.
Ale najważniejsze żebyś Ty się dobrze bawił, czuł się komfortowo i pewnie, wtedy i ona będzie.

 
Skarbowy
 Wysłana - 23 lipiec 2007 16:20      [zgłoszenie naruszenia]

Ale najważniejsze żebyś Ty się dobrze bawił, czuł się komfortowo i pewnie, wtedy i ona będzie
Chvj prawda.
_______________________________
 
Ciężko być zaje*istym, ale staram się to znosić z podniesionym czołem.

Znawca -
 
basswood
KOBRA
 Wysłana - 23 lipiec 2007 16:38      [zgłoszenie naruszenia]

masz jezioro gdzies w poblizu miasta , kolo niego, zapros dziewczyne na rowerek wodny ot bedzie romantycznie na srodku jeziorka takie cos mi od razu do głowy przyszlo
_______________________________
 
tempy chuj...

Znawca -
 
WiemTo
 Wysłana - 23 lipiec 2007 16:41      [zgłoszenie naruszenia]

zaskocz ją grubością portfela
_______________________________
 
Brothers! Sisters! One day we will be free!

Specjalista -
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 23 lipiec 2007 16:43      [zgłoszenie naruszenia]

nie przyjdz na spotkanie albo sie spoznij godzine i jest twoja
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Specjalista -
 
basswood
KOBRA
 Wysłana - 23 lipiec 2007 16:43      [zgłoszenie naruszenia]

podjedz BMW 740 nowa to odrazu jej zaimponujesz:PP
_______________________________
 
tempy chuj...

Znawca -
 
nayyne
 Wysłana - 23 lipiec 2007 16:46      [zgłoszenie naruszenia]

najlepszym sposobem na zaimponowanie lasce jest nieprobowanie jej zaimponowac :)
imponowanie na siłe i popisywanie sie świadczy o niskiej samoocenie i ona to wyczuje.
jesli czuje sie z toba dobrze to niepotrzebne jej beda fajerwerkii dodatkowe atrakcje! pozdro :]
_______________________________
 
Jestem Zajebisty I Nic Co Zajebiste Nie Jest Mi Obce =]

 
basswood
KOBRA
 Wysłana - 23 lipiec 2007 16:47      [zgłoszenie naruszenia]

wez ja na litosc udawaj biednego nie kochanego misia
_______________________________
 
tempy chuj...

Znawca -
 
Skarbowy
 Wysłana - 23 lipiec 2007 16:49      [zgłoszenie naruszenia]

Namów 2 kumpli, że niby na was napadną. Umów się, że po strzale na twarz gleba, będą przepraszać i *******lać. Będzie twoja na wieki.
_______________________________
 
Ciężko być zaje*istym, ale staram się to znosić z podniesionym czołem.

Znawca -
 
XXwielkiXX
 Wysłana - 23 lipiec 2007 16:53      [zgłoszenie naruszenia]

po pierwsze nie ten dzial
po drugie BAN

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 13 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Jak zaimponowac kobiecie na spotkaniu?

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13