FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 53885 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
Jak zrobic ten swoj pierwszy raz? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Jak zrobic ten swoj pierwszy raz?"   
 
km138
 Wysłana - 17 lipiec 2006 19:13        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

witam.jak to jest z tym 1 razem?czy najlepiej wziac sobie dziewczyne ktora jest doswiadczona i ktora dobrze zn asz co by sie nauczyla czy np na imprezie wyrywasz laske i ona chce no to co idziesz !a moze znalezc sobie dziewczyne i z nia stracic prawictwo?ale wydaje mi sie nie to ostatnie!wg mnie na dziewczyne musze byc juz przygotowany
i jak juz np dojdzie do tego na imprezie to jaak jest najlepsza pozycja na pierwszt raz?a moze w takiej chwili sie nie mysli o pozycji i o tym ze do okola na dworzu przed klubem jest duzo ludzie ktorzy patrza na was?tym sie nie przejmowac tylko ruchac ??
i ostatnie chyba najwazniejsze pytanie gdzie sie spuscic(zalozmy ze bedzie to panienka z dyskoteki)?
wiem ze to sa dziecinne pytania ale przyszeld czas w ktorym juz trzeba zaczac wspolzyc i musze sie dowiedziec szczegulow
______________________________
 
I lipa moje plany z opisu chuj bombki strzelil :/
A zapowiadalo sie tak pieknie... <beczy>
Dalej reczny mi pozostaje ?!

 
WiemTo
 Wysłana - 17 lipiec 2006 19:25      [zgłoszenie naruszenia]

Wez 200zł i idz do sprawdzonego burdelu ktory ma renome w miescie i polecają go znajomi,a tam zrobią ci z chooja wariata i bedziesz happy
Daruj sobie szmatławce z dyskoteki bo jeszcze cos złapiesz i bedziesz sie włóczyl po dermatologach itp.
Ps. Nie musisz dziekowac za rade
_______________________________
 
Brothers! Sisters! One day we will be free!

Specjalista -
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 17 lipiec 2006 19:28      [zgłoszenie naruszenia]

jesli chcesz stracic cnote z byle kim to idz na ****y, powiedz ze jestes prawiczkiem i ona juz pokieruje tym wszystkim, tylko na fajna ****e musisz trafic, bo mozesz tarfic na taka ze bedziesz sie bal seksu do konca zycia a swoja droga ja bym wybral ostatnia opcje czyli laske na stale, wtedy nabierzesz doswiadczenia, bo niby czemu trzeba byc przygotowanym > do czego ? a co to zwiazek jakies zawody seksualne ?
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 17 lipiec 2006 19:34      [zgłoszenie naruszenia]

Cóz jako kobieta muszę stwierdzić, że lepiej z ukochaną kobietą. Byłoby mi głupio gdyby mój facet rzucił tekstem,że stracił prawictwo z kur@@@ą! Wolałabym,żeby był niedoświadczony,niż po takim doświadczeniu.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
yoputa
 Wysłana - 17 lipiec 2006 19:38      [zgłoszenie naruszenia]

Poczekaj z tym aż trafisz na tą właściwą a nie z pierwszą lepszą z dyskoteki a najlepiej to do ślubu.

 
WiemTo
 Wysłana - 17 lipiec 2006 19:39      [zgłoszenie naruszenia]

A tak powaznie to na pierwszy raz znajdz sobie dziewczyne i wtedy bedzie OK.Dopiero jak sie obeznasz co,jak i gdzie sie wklada ****a zacznij dymac(jesli preferujesz,a widze ze masz predyspozycje) tanie lachony,rynsztokowe scierwa po dyskotekach itp
_______________________________
 
Brothers! Sisters! One day we will be free!

Specjalista -
 
kle0_
Cycata %)
 Wysłana - 17 lipiec 2006 20:10      [zgłoszenie naruszenia]

"to jaak jest najlepsza pozycja na pierwszt raz?" to kobiety musza szukaj naj pozycji na pierwszy raz. lepiej poszukaj sobie stalej pannicy :)
_______________________________
 
kon jaki jest, kazdy widzi %-)
"Nieważne, co mam w sercu- ważne, co mam w dupie" - Kapitan Bomba

Ekspert -
 
ozzzzz
 Wysłana - 17 lipiec 2006 20:24      [zgłoszenie naruszenia]

opcja nr 3 jak dla mnie tylko ze stala partnerka no ale zalezy czy chcesz to zrobic bo presja otoczenia, chcesz po prostu zaruchac bo reczny nie cieszy juz , czy chcesz to zrobic z miłosci
_______________________________
 
.............................................???

 
szyme_k1
 Wysłana - 17 lipiec 2006 20:51      [zgłoszenie naruszenia]

Ile masz lat ?:>
_______________________________
 



 
Saymonn
 Wysłana - 17 lipiec 2006 20:55      [zgłoszenie naruszenia]

ozzz z ****a z miłości

Znawca -
 
bambochaaa
 Wysłana - 17 lipiec 2006 20:57      [zgłoszenie naruszenia]

znajdz sobie stala partnerke, to sobie potrenujesz przez jakis czas i zdobedziesz doswiadczenie rozne pozycje, rozne miejsca itd

gdzie sie spuszczac? najlepiej w gume
_______________________________
 
"Mężczyźni są dla kobiet wesołym miasteczkiem z ubezpieczeniem na życie"

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 5 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Jak zrobic ten swoj pierwszy raz?

Strony: 1 2 3 4 5
 
Warto przeczytać: jak tego nie spieprzyć?! | dziewczyny co sądzicie... | brak czasu i checi | Pytanie. | Oh ah i co dalej %) | jak zrobić z miękkiej faji mistrza pentania?%-) | Jak ja przekonać do sexu.. :/ | Sygnały od dziewczyny | Dziwne plamki | Co tu zrobić? | O co chodzi %) | Pod obcasem kobiety | peknieta guma | Ciąża? | Pomozecie? %-) | gęsty śluz? | cebularze | mercedes s | redwoma | gucci by gucci | ostrava | szwed-playboy | wypiek ze śliwkami | kebab | zniszczeni | opowiadanie erotycznie | cirno perfect math class | peugeot 406 coupe | lewic | gra analna | dysk przenośny | legnica kszysztow oleszczyk | new balance | aktorki | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0