FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2135 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Jaka moze byc kara za niezaplacony mandat? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Jaka moze byc kara za niezaplacony mandat?"   
 
Zunka
 Wysłana - 23 marzec 2005 23:02        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Moj kolega jakis czas temu nie zaplacil mandatu.Nie mam pojecia na co on liczyl. Mandat byl za spowodowanie stluczki on zdaje sobie sprawe z tego ze to byla jego wina i dlatego sama nie rozumiem dlaczego nie zaplacil. Mandat byl w wysokosci 80 zl. W tej chwili sciga go juz komornik. Tzn. komornik ma mu zabrac telefonm komorkowy, bo to byla jedyna rzecz do ktorej sie przyznal ze jest wlascicielem. On teraz z kolei unika komornika. Moje pytanie: co moze dalej sie zdarzyc jezeli moj kolega nie spowaznieje i nie zacznie placic za swoje bledy?

 
jakryc
ZASŁUŻONY
 Wysłana - 23 marzec 2005 23:08      [zgłoszenie naruszenia]

nic. może nic sie nie stanie.
jak komornik nie będzie miał z czego ściągnąć...to przecież nie wyczaruje..

Znawca -
 
Kask
 Wysłana - 24 marzec 2005 11:24      [zgłoszenie naruszenia]

A mi sie wydaje ze wyczaruje cos na pewno
_______________________________
 
Nie spij, bo ci garnek zlota podrzuca.

Znawca -
 
ale_as
 Wysłana - 24 marzec 2005 11:28      [zgłoszenie naruszenia]

jesli kolega nie pracuje, mieszka z rodzicami to nic mu nie zrobia.
moj kolega odrabial wojsko i mial zarobi wynoszace 450 zl :) i gdy przyszedl komornik i dowiedzial sie o zarobkach nic mu nie zrobil bo stwierdzil ze z tego sei nei da wyzyc
_______________________________
 

 
Ravenlord
 Wysłana - 24 marzec 2005 21:49      [zgłoszenie naruszenia]

Za niezapłacony mandat nie ściga żaden komornik, co najwyżej poborca podatkowy.
Zapewne upomni się o swoje gdy kolega zacznie pracować i płacić podatki. Jeśli nie pracuje - proponuje poczekać 3 lata i należność się przedawni.
_______________________________
 
Nie dyskutuj z debilem bo najpierw ściągnie cię do swego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

 
Rovsky
 Wysłana - 27 marzec 2005 23:14      [zgłoszenie naruszenia]

a co z aresztem? Czy nie można takiego delikwenta przymknąć za uchylanie się?

 
Tommygun
 Wysłana - 29 marzec 2005 09:16      [zgłoszenie naruszenia]

niedawno podawano informację, że w którymś niewielkim mieście można trafić za to właśnie do aresztu ale szczegółów nie pamiętam, chodziło bodajże o uporczywe uchylanie się od płacenia

Specjalista -
 
Zunka
 Wysłana - 30 marzec 2005 20:56      [zgłoszenie naruszenia]

Dziękuję wam wszystkim za te wypowiedzi. Właśnie dlatego zadałam tutaj to pytanie, bo przede wszystkim chciałam się dowiedzieć czy prawdą jest że można być za to aresztowanym. Niedawno gdzieś czytałam że mieszkaniec Mławy musiał odsiedzieć chyba 3 miesiące za uchylanie się od zapłacenia mandatu za przejazd pociągiem bez biletu, ale to chyba było dość dawno.

 
Stifler23
 Wysłana - 3 październik 2006 10:05       [zgłoszenie naruszenia]

Kuvwa wlasnie dostalem wezwanie do US o zaplacenie 300PLN a jeszcze czeka mnie kolejne 500PLN (pierwszy dostalem 2 mies temu i juz przy***ali sie z placeniem ,kolejny przyjdzie zapewne za kilka tyg ).
Jutro mam spotkanie w w/w urzedzie a nie chce ,zeby koles mnie robil w ....w sumie juz mnie zna dobrze ale.....bedzie sciemnial ,ze sie przepisy zmienily i cos tam cos o zmianie przepisow abym tylko zaplacil.
W wezwaniu mam cos o Kolegium Grodzkim (kurva za 300PLN ?) a jako to ,ze jestem studentem ;) to co mi mogą zrobic poza obciągnieciem <zart> .


_______________________________
 
Stifler

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Jaka moze byc kara za niezaplacony mandat?

Warto przeczytać: prawo konstytucyjne | Prawo spadkowe | Czterej Pancerni też przeszkadzają?..:) | podatek w uk | MANDAT - PKP | sprzedaż konsumencka - reklamacja | % trwalego uszczerbku na zdrowiu | Wyrok za morderstwo | Uwaga! Radykalne zmiany! | OSOBA GODNA ZAUFANIA-KTO TO??? | Zwrot podatku z Danii | Co o tym myślicie ? ZAROBEK | Przejście złotówki na Euro w Polsce | Rejstracja auta | -=Książeczka zdrowia=- | Opłata recyklingowa | Farmacja | bia ko | prezent dla dziewczyny | punkt g film | SEBALYSY | SEXLYSY | starsza dziewczyna | starsza kobieta | RÓŻNICA WIEKU | amfetamina depresja | Nadia | playboy 2013 | rowerek | uk?ad zamkni?ty | czy ona jest w ci?zy | ch?opaki do wzi?cia | lekkoatletyka dla niepe?nosprawnych | koks w | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0