FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 33067 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Filozofia, Psychologia, Religie
Jakie grzechy na spowiedz? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Jakie grzechy na spowiedz?"   
 
cel1990
 Wysłana - 18 marzec 2012 14:33       
 
Przeniesiona przez Don quixet z działu 'HYDEPARK'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

witam,
może Wy mi pomożecie jakie grzechy mógłbym powiedzieć księdzu na spowiedzi.
Za tydzien mam byc swiadkiem chrztu wiec musze dostac potwierdzenie spowiedzi na karteczce xD wiec proszę odpuścić sobie zbędne komentarze typu ze jest to nie moralne i jestem hipokryta, chodzi mi tylko o podpis i tyle... chce byc chcrzestnym i wiem ze bede pełnij dobrze swoj obowiazek :)
jesli chodzi o grzechy to propozycje typu ,,klamalam klocilam sie z rodzicami, nie modlilam sie, przeklinalam" tez sobie odpuśćmy, bądźmy dorośli i niech to będą grzechy na poziomie... nie chce tez mowic ze sypiam z dziewczyna bo wtedy nie dostane rozgrzeszenia, dlatego prosze o propozycje jakiś oryginalnych grzechów xD wiem ze to glupie i dziwnie brzmi, ale do głowy przychodzą mi może ze 2-3 grzechy, myślę ze to za mało
także drodzy insomaniacy czekam na Wasze propozycje :)

 
Vidon
 Wysłana - 18 marzec 2012 14:34      [zgłoszenie naruszenia]

kłamię + więcej grzechów nie pamiętam

 
maciejq
 Wysłana - 18 marzec 2012 14:35      [zgłoszenie naruszenia]


_______________________________
 
i got 99 donuts but a bitch ate one

 
Moderat
 Wysłana - 18 marzec 2012 14:36      [zgłoszenie naruszenia]



na bank to jakaś patologia jest

 
borsukje
 Wysłana - 18 marzec 2012 14:36      [zgłoszenie naruszenia]

skąd mamy wiedzieć co złego zrobiłeś w swoim życiu

 
borsukje
 Wysłana - 18 marzec 2012 14:37      [zgłoszenie naruszenia]

poza tym zalezy Ci tylko na jakimś papierku (co to w ogóle za papierek) więc powiec byle co i tyle

 
estro
 Wysłana - 18 marzec 2012 14:38      [zgłoszenie naruszenia]

,,klamalam klocilam sie z rodzicami, nie modlilam sie, przeklinalam" nie chce tez mowic ze sypiam z dziewczyna

grzeszna lesba zostanie chrzestnym w kosciele katolickim

 
cel1990
 Wysłana - 18 marzec 2012 14:40      [zgłoszenie naruszenia]

nie chce powiedzieć byle czego, chce zabłysnąć na spowiedzi żeby to właśnie nie wyglądało na byle co :) chce się wdać w konwersacje z księdzem na temat mego złego postępowania,
powiem tak ostatnio jak byłem na spowiedzi to powiedziałem ze sypiam z dziewczyna prawie 20 min trwała moja spowiedź, oczywiście nie dostałem rozgrzeszenia teraz chciałbym porozmawiać o czymś innym dzięki czemu dostane rozgrzeszenie

 
banquet
 Wysłana - 18 marzec 2012 14:40      [zgłoszenie naruszenia]

niech to będą grzechy na poziomie...

Gwałt, kradzież, morderstwo, kazirodztwo.

Znawca -
 
cel1990
 Wysłana - 18 marzec 2012 14:41      [zgłoszenie naruszenia]

jestem facet
,klamalam klocilam sie z rodzicami, nie modlilam sie, przeklinalam

to byla kopia z jakiejś innej strony

 
cel1990
 Wysłana - 18 marzec 2012 14:42      [zgłoszenie naruszenia]

Gwałt, kradzież, morderstwo, kazirodztwo.

jak wyzej napisalem, prosze o komentarze na poziomie, to moglby byc dobre ale wtedy nie dostane podpisu

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 7 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Jakie grzechy na spowiedz?

Strony: 1 2 3 4 5 6 7
 
Warto przeczytać: poezja pozwala mi zrozumieć, kim jestem | Modlitwa w ciężkich chwilach | Kosciol o New Age | Odszedł ksiądz Jan Twardowski | nasza przyszłość | Czego najbardziej sie boimy ?? | Chodzisz do kościoła ? | Szlachetna Óśmioraka Ścieżka | Scaryfikacje | Pomoc potrzebna | Czy ktoś to potrafi zdefiniować- tylko kontrety prosze | Związek pomiędzy filozofią św.Franciszka i Tomasza z Akwinu | Kościół nakłada "podatek na słowa papieża" | Dopóki walczysz jesteś... | Temperament (osobowość) | Wieczny dół | alkoholizm | filmiki dla A punA3w | weeb | pipki | yohimbina | mało znajomych | balony rekonstrukcja od 18 lat | balony rekonstrukcja od 18 lat | odpowiedzialność urzędników | umf | miami | pierwsza milosc nie ostatnia | saletra amonowa | straszne opowiesci | straszne opowieści | kod ograniczeA nokia 6300 | zdjecia gwiazd | jorrgus | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0