FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5037 razy ¬
 
ROZRYWKA | Miłość
Jakimi slowami? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Jakimi slowami?"   
 
georgu
 Wysłana - 28 czerwiec 2007 21:08        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Czesc wszystkim. Szukalem ale nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie. Nie dawno poznalem dziewczyne i bardzo chce z nia byc. No i wszystko jest ok. Ale mam jeden problem. Zawsze gdy bylem z dziewczynami wczesniej to nie musialem sie jej pytac o "chodzenie" bo slowa "kocham cie" wystarczaly i oboje wiedzielismy ze jestesmy razem. No i tu jest podobnie tylko ze ona wymaga odemnie wlasnie tego spytania sie o chodzenie. Juz nie raz mowilem jej ze ja kocham ale ona twierdzi ze narazie jestesmy razem nie oficjalnie. No i kurcze chce dac jej to szczescie tylko wydaje mi sie to take smieszne i dziecinne takie pytanie Wiec jakimi slowami wy pytaliscie dziewczyny o chodzenie? Bo tak wlasciwie to dla mnie to jest smieszne i nie wiem jak mam o to zapytac. Czy samo "chcesz ze mna chodzic?" Wystarczy czy co?

Prosze was pomozcie i nie brechtajcie ze mnie bo ja juz sam z siebie brechtam

 
bambochaaa
 Wysłana - 28 czerwiec 2007 21:13      [zgłoszenie naruszenia]

gratuluje laski
_______________________________
 
"Mężczyźni są dla kobiet wesołym miasteczkiem z ubezpieczeniem na życie"

 
atoms
 Wysłana - 28 czerwiec 2007 21:15      [zgłoszenie naruszenia]

jest taki niesmiertelny text, kazdy z nas go zna :
"ustaaaaaaaaaaaaaawiszzz sieee zeee mnaaaa ? " xD

 
Mati27
 Wysłana - 28 czerwiec 2007 21:18      [zgłoszenie naruszenia]

stary nie szkoda Ci czasu?
_______________________________
 
[www.pajacyk.pl] , [www.polskieserce.pl]

 
hydeo
 Wysłana - 28 czerwiec 2007 21:24      [zgłoszenie naruszenia]

Potrzebujesz potwierdzenia w formie 'Chcesz ze mną chodzić?!' 'TAK!', żeby spotykać się z laską, jak to ładnie ująłeś, 'oficjalnie'?

 
mnichus
 Wysłana - 28 czerwiec 2007 21:24      [zgłoszenie naruszenia]

może nieoficjalnie, bo nie macie ślubu...
_______________________________
 
Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę.

 
sun.n
JUSTIN
 Wysłana - 28 czerwiec 2007 21:25      [zgłoszenie naruszenia]

ile macie lat?
_______________________________
 

Znawca -
 
georgu
 Wysłana - 28 czerwiec 2007 21:26      [zgłoszenie naruszenia]

Ja tego nie oczekuje tylko ona chce zebym sie jej zapytal

Wiedzialem ze mnie pojedziecie

Ja mam prawie 18, a ona 16. Chce to jej to dam tylko kutwa nie wiem jak to zrobic. Text "ustawisz sie ze mna" jest spoko tylko ona potraktuje to jako zalewke

Zmieniony przez - georgu w dniu 2007-06-28 21:29:31

 
Angel...
 Wysłana - 28 czerwiec 2007 21:33      [zgłoszenie naruszenia]

stawiam takie samo pytanie jak Słońce ;->

Ekspert -
 
bambochaaa
 Wysłana - 28 czerwiec 2007 21:34      [zgłoszenie naruszenia]

to moze "kochanie, chcesz byc moja?"
_______________________________
 
"Mężczyźni są dla kobiet wesołym miasteczkiem z ubezpieczeniem na życie"

 
georgu
 Wysłana - 28 czerwiec 2007 21:34      [zgłoszenie naruszenia]

Ja mam prawie 18, a ona 16.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 7 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Jakimi slowami?

Strony: 1 2 3 4 5 6 7